798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Lækkert øde fritløbsområde?? Lækkert øde fritløbsområde??

Hej alle jer..

Glædelig jul!

Nytårsdag skal Bodil med hendes veninde Nova ud for at brænde en masse krudt af, så de er godt trætte til om aftenen. De er begge hvalpe, og derfor er ingen af os 100% sikker på, at de kommer når vi kalder. Bodil er god til det, har aldrig prøvet hun ikke kom, meeeeen hvis nu... Derfor vil vil rigtig gerne finde et sted, som er meget øde, hvor de to banditter kan løbe frit sammen - de leger som regel i snor, når vi mødes herinde i byen og det er bare SÅ besværligt.

Jeg kender ikke til nogle deciderede fritløbsområder i nærheden og vil derfor høre om nogle har en god idé? Der skal komme så få andre som overhovedet muligt, og self. ikke være placeret klods op af trafikkerede veje. Nova er meget yngre end Bodil, så jeg ved ikke hvor meget indkald hun kan. smiley

Vi kører gerne fra Amager og til et godt sted, men jo tættere på Kbh, jo bedre smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lækkert øde fritløbsområde??
  • #1   27. dec 2014 husk og pas på med at slippe dem løs uden snor eller hegn.. De kan jo nemt blive forskrækket over noget fyrværkeri så de måske stikker af ??

• #2   27. dec 2014 Camilla: det er vi HELT klar over, også derfor vi søger et ØDE og roligt sted væk fra København smiley Det fremgik måske ikke så klart at jeg med øde self. også mener væk fra byen smiley Kunne skam aldrig finde på at slippe dem fri, hvis det var for tæt på København/anden by smiley

• #5   27. dec 2014 Jeg ville måske foreslå at bruge en lang line istedet? Man kan trods alt ikke forudse alt, øde område eller ej.
    Der er en million efterlysninger disse dage ):

Jeg er ikke fra den landsdel, så kan af gode grunde ikke hjælpe. Held og lykke med at finde et sted.

• #7   27. dec 2014 Isabelle: Farum er bestemt ikke for langt.... jeg tænkte at steder som Falster og Sj, Odde var for langt smiley
    Der ser dejligt ud... hvordan vil du vurdere risikoen for fyrværkeri tæt på nytårsdag? Jeg er HELT med på at ingen kan stille garantier!
    Ooooog så til det mest praktiske: hvor i Farum er det? Ser herre fedt ud - mine forældre bor i Søborg, så det er jo bestemt en udflugtstur værd en dag!

Alexandoria og Maj-Britt: tak for jeres inputs, jeg synes bare det er så besværligt når snorene vikler sig ind og hundene bliver snot forvirrede over at legen pludselig stopper. smiley

• #9   27. dec 2014 Maj-Britt: Hvilken slags snor er bedst til at de kan tumle uden at løbe væk? Vi har kun en flexline og en alm. kort snor smiley

Kan vi evt. bare have flexlinerne helt ude, eller er det ikke godt nok? Vi køber gerne udstyr til det smiley

• #11   27. dec 2014 Hvor lang er din sporline? også 10 m? Er det mest optimalt? Ja, vi er jo grønne... smiley

• #12   27. dec 2014 Og hvilket materiale er det bedst at den er lavet af? smiley Den er vel også god til at træne indkald? Jeg er nemlig ikke helt tryg ved at slippe hende endnu - på trods af at hun ALDRIG har undladt at komme.... Jeg er pyldret!

• #13   27. dec 2014 Kan de ikke lege indenfor hjemme hos én af jer? Turde ikke slippe løs nytårsaften smiley

• #14   27. dec 2014 Vaks' sporline er 10 meter og købt i maxi zoo. Hvad den er lavet af kan jeg ikke lige svare på.

• #15   27. dec 2014 Hundemor: Det var en god idé, ANER ikke hvorfor ingen har tænkt på det smiley ha ha... vi bor to opgange fra hinanden smiley

Tak Alexandoria - sådan en må vi ha' fingrene i.

Tager dog stadig meget gerne i mod forslag til steder, da de jo også skal lege i det nye år smiley

• #17   27. dec 2014 Her hvor jeg bor(Hvidovre) ligger kystagerparken som ligger helt ud til vandet - langt væk fra biler og veje.

Men jeg bruger meget leg indenfor pt både pga kulden/is/sne- men også fordi min er i løbetid og derfor ikke går løs. Så har hun leget indenfor med min søsters kastrerede hanhund istedet for
    ... Og det blir de altså også trætte og rolige af smiley

Er også planen at de skal lege sammen d 31 inden aftenen starter

• #18   28. dec 2014 Isabelle: det kunne da være smadder hyggeligt, hvis jeg kan få Nova og Novas mor med på den. Send lige lige en pb!

• #19   28. dec 2014 I kan evt også bruge kastebanen i Fælledparken, den er indhegnet, men jeg ved ik om den stadig er lukket pga nedstyrtningsfaren ved nettet.. Og afhængig af hvor små hunde I har, kan de måske komme ud imellem tremmerne i lågen... Ellers evt Geel skov som så er en ikke indhegnet hundeskov smiley

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 217
    #20   28. dec 2014 Hvad med en fåreindhegning?
    Ved vi har dem her i Hvidovre, fårene er indenfor, så der kan de evt slippes inde i hegn område

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

#21   28. dec 2014 Hundemor, hunde må ikk være fri i kystagerparken, så hvis man ikk kan 100. % kalde sin hund til sig, ville jeg ikke anbefale det område smiley

• #22   28. dec 2014 Marker, fåreindhegninger m.m bruger man selvfølgelig først når man har talt med ejeren! Det er jo ikke alle der syntes det er ok med løse hunde på deres ejendom

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

#23   28. dec 2014 Den i Hvidovre må hunde gerne være, de skal dog være i snor når der er løse får smiley

• #24   28. dec 2014 Ved Karlslunde, tæt ved Østrand er der 2 indhegnet marker, har endnu ik mødt andre hunde der, så det var også en mulighed.. Vej lige ved siden af men som sagt er det indhegnet..

• #25   28. dec 2014 Har ikke lige læst alle kommentarerne men hvad med at finde en lille indhegnet hundeskov eller noget? Så har i i hvert fald helt styr på dem hvis de nu skulle blive forskrækket smiley

• #26   28. dec 2014 Too slow ... smiley

• #27   28. dec 2014 Ville også beholde snoren på. Besværligt ja, men mere besværligt når alle skal ud og lede efter Fido der blev bange og stak af.
    Mine gamle hunde er indkaldssikre ja, men denne dag er de i snor. Resten af årets dage går de løse.
    Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis de blev bange og stak af.

• #29   28. dec 2014 Tidligt op... Ved godt det er svært smiley

Kl 7 er der INGEN der skyder af smiley

Flyvepladsen kan de tumle fint... men ja ikke kæmpe stort område smiley

Kommentér på:
Lækkert øde fritløbsområde??

Annonce