{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thundershirt , erfaring
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.048
    #1   18. dec 2014 På Ingle virker Thundershirt fremragende - på Gustav har den ikke den helt store effekt.

Så vidt jeg husker, kan du få pengene retur inden for 45 dage, hvis ikke den virker tilfredsstillende.

• #2   18. dec 2014 okay , og det er mod angst du har brugt den ?

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#3   18. dec 2014 For et års tid siden var mine hunde tæt på at blive ramt af et par vildfarne raketter på en gåtur. Tidligere var de ligeglade med fyrværkeri, men efter dén oplevelse var Ingle fuldkommen panisk og umulig at komme i kontakt med.

I løbet af 20 minutter efter at have fået en Thundershirt på var han faldet så meget til ro, at jeg kunne komme i kontakt med ham, og efter tre dage med Thundershirt og træning, var et kødben nok til at aflede ham nytårsaften kl, 24.

Da kvarterets bøller begyndte at muntre sig med kanonslag (affyret mellem betonblokke) for et par uger siden, reagerede begge hunde igen kraftigt. Begge fik Thundershirt på, og efter et par uger kan Ingle faktisk undvære den igen, selvom der bliver affyret fyrværkeri, når vi går aftentur. For Gustavs vedkommende har jeg udskiftet Thundershirten med Zylkene, som virker bedre på ham.

• #4   18. dec 2014 Det lyder jo helt fantastisk. Hvorlænge har de den på ad gangen

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#5   18. dec 2014 Da jeg for to uger siden kom lidt sent hjem fra arbejde til to meget bange hunde, fik de lov at beholde trøjerne på til næste morgen.

De næste dage kom Ingle selv om aftenen og "bad om" at få trøjen på, og han fik igen lov at beholde den på til næste morgen.

Efter nogle dage begyndte jeg at tage den af ham om natten, og nu får han selv lov at styre. (Jeg tager trøjen af ham, når han begynder at klø eller virke irriteret.)

• #6   18. dec 2014 Tusind tak for svar. Nu er jeg da sikker på at det skal prøves. smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#7   18. dec 2014 Selv tak - og held og lykke smiley

Kommentér på:
Thundershirt , erfaring

Annonce