{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thundershirt ?
  • #1   22. dec 2011
    Caroline Cecilia R: Ja der er flere der har succes med den.
    http://hundegalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=4700

• #2   22. dec 2011 Der er mange der er forbløffede over den utrolige effekt.
    Ander virker det slet ikke på.

der er vist en gruppe for thundershirt brugere og interesserede

• #4   22. dec 2011
    linda R: Den koster ca. 350 kr(Det er slet ikke i nærheden af en bondegård) og der er 45 dages fortrydelsesret. Så virker den ikke sender du den bare tilbage og får dine penge igen. Der er ikke meget at tabe ved at prøve den synes jeg.

• #5   22. dec 2011 Jeg har hørt en del om den og faktisk kun hørt positivt. Hvis en af mine tøser havde problemer, ville jeg bestille den fluks.

• #6   22. dec 2011 Beklager, jeg kunne jo have søgt på den herinde smiley Men tusind tak for svar, tror den skal prøves sammen med lydtræning op til og zylkene selve dagen smiley

• #7   22. dec 2011 Jeg har købt den i håb om at den kan afhjælpe min Thea's køresyge og Paya's fyrværkeriskræk.. Får den dog først imorgen, men SÅ skal den prøves :o))

• #8   22. dec 2011 linda R: Man kan desværre ikke bare give hunden en trøje og så den har samme effekt. Den trukker bestemte steder, har hørt at det skulle være ligesom en kugledyne man kan få til mennesker.

Caroline: Hvis succes med thundershirten ville jeg ikke begynde at give Zylkene på selve dagen. Men hvis du syntes at du gerne vil have noget at suppler med så køb noget DAP

• #10   22. dec 2011 Jeg prøvede den på min hund, hun er bange for fyrværkeri især lydene.
    Den havde intet effekt på hende. Men en veninde har prøvet den og den har gjort hendes hund mindre stessende så hun håber den virker nytårsaften.

Hos os gør vi hvad vi plejer, hun får baldrian og adgang til badeværelses og vi er hjemme og lader fjernsynet kører

• #11   22. dec 2011 Aboutmydogs: Jeg vil forsøge at anskaffe trøjen ASAP og se hvordan den generelt virker. Men DAP synes jeg ikke har virket effektivt på hende tidligere. Hun har tendens til at stresse lidt så har en spray....

• #12   22. dec 2011 Den kan faktisk købes til 299 uanset størrelse her www.nuform.dk

• #13   22. dec 2011 har lige fået min igår,men den virker ikke til maya som er bange for fyrværkeri:O((

• #14   25. dec 2011 Vi har købt en til Gimli og for pokker hvor er det vildt som den virker!!!! det er virkeligt et mirakel!

Han har det med at stresse en del når der er mange børn til stede, så vi prøvede igår til juleaften at give ham den på (7 børn tilstede) og det var helt vildt som det virker, han var ivrig, men slet ikke hyper som han plejer, var istand til at sidde pænt ved vores fødder uden kommando, forfulgte ikke de ivrige unger som han plejer, og var bare så sød og rolig, men selvfølgeligt lidt ivrig, det var jo helt specielt med alle de mennesker og oplevelser

Herhjemme prøvede vi at give ham den på i onsdags da vi købte den, pludseligt fløj han ikke efter os når vi går ud af rummet, men lå roligt og puttede i sofaen og kiggede bare lige kort op.

I forgårs da ungerne kom herhjem, så fik han den også på lige 5 min inden de kom, og normalt fløjter han forvilder rundt om deres ben, og vil kysse og danse og fjolle osv, men der gik han bare ud, tullede lidt rundt mellem deres fødder af glæde og satte sig så pænt i døren og kiggede, så hurraaaaa, det er miraklet der kan hjælpe vores lillefis mod at stresse sig helt ud i ekstremerne af glæde, nu er det bare blevet flot afdæmpet glæde smiley

Rigtig glædelig bagjul smiley

• #15   25. dec 2011 jeg tager den på maya hver dag når vi går ud i håb om at den pludselig virker,hun er stadig bange for fyrværkeri,det eneste jeg oplevede i aften da vi gik var at halen ikke var mellem benene som den plejer,hun ryster stadig og går bag ved mig men halen er til at se,så håber og håber.

rigtig dejligt for jer hvor den virker,det må bare være skønt, hvor stramt gør i den?

• #16   25. dec 2011 der står at den skal være "snug fitting" altså tætsiddende, så den sidder helt til, men ikke så han får åndenød eller noget.
    Min kloge kæreste sagde at den virker fuldstændigt som når man svøber babyer, altså så de falder til ro, og det lyder ganske fornugtigt i mit hoved smiley

• #17   26. dec 2011 Den skal sættes tæt så den sidder godt til men sådan at du kan få et par finger imellenm trøje og hund, derefter tager du flappen over ryggen og strækker den ganske let og sætter den fast.

Halsstykket skal ikke sidde stramt men kun sådan at trøjen ikke kan skride bagud.

• #18   26. dec 2011 tak skal i have, men så har jeg gjort det rigtig,men ser ikke rigtig nogen virkning desværre,kun det med halen,men jeg forsætter det kunne jo være det pludselig virkede,det da mit håb,men er nødt til at få noget beroligende til nytårs aften til dem desværre,så ringer til dyrlægen imorgen.

Kommentér på:
Thundershirt ?

Annonce