{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Patella
  • #1   18. dec 2014 Det er ikke en chi, men se mit foto album om emnet.

    Mener at jeg kom af med omkring 10.000 kan ikke helt huske det, men det er også ved at være nogle år siden. Har ikke fortrudt et eneste sekund.


  • #2   18. dec 2014 Kunne du ikke uddybe dine spørgsmål lidt?

    Har du en chi, der har fået konstateret patella lux, eller kigge du efter hvalp?
    Hvis det er en chi, du allerede har, så kommer det vel an på, hvilken grad hunden har. Hvis det er fordi du kigger efter en hvalp, så skal du sikre dig, at der er rene attester på begge forældredyr og gerne flere generationer tilbage.


  • #3   18. dec 2014 Jeg har. Læs min hunds profil smiley

  • #4   18. dec 2014 Jeg ville bare have folks erfaringer med prisen operationen, Om de fik det ordnet med det samme.
    Min mormor har en hvalpe fra mit gamle kuld.. Og den har været til dyrlægen fordi den har haltet 2 gange. 1 af gangene fordi den løb på trapper og glat gulv..
    Men har været til dyrlæge med hende, og han sagde mærkede bare på hende og sagde, det var det højeste grad og det ville blive 14000, en uges indlæggelse og genoptræning..
    Men hun har ikke haltet siden. Og ringer i morgen og snakker med flere dyrlæger osv.. Men ville bare høre jeres meninger og erfaringer.. Forsikringen dækker heller ikke da hunden er over 2 år


  • #5   18. dec 2014 Faxe dyrehospital er rigtig dygtige til det nærmere betegnet Kenn Lindeblad. Jeg har altså ikke hørt om at de også skal have genoptræning - for succesraten er noget nær 100% for at de kommer sig efter sådan en operation, hvis det er lavet ordenligt smiley
    Du skal nok regne med at det koster i den omegn af 14.000kr. Jeg gav selv 13.000 og det var i 2008 smiley


  • #6   18. dec 2014 Inden hunden bliver opereret, ville jeg få anden dyrlæge til at kigge på hunden. Det skal Være en dyrlæge med erfaring i paella lux, det er ikke alle, der er lige gode. Synes det lyder lidt mærkeligt, hvis hunden har højeste grad, men kun har haltet et par gange.

  • #7   18. dec 2014 Ja det er også planen indtil videre.
    For der er ikke taget billeder eller noget :s


  • #8   18. dec 2014 Men ja det er jo altid voldsomt dyrt at gå til dyrlæge ??

  • #9   18. dec 2014 Kan anbefalde Lars Bistrup Avedøre dyreklinik han er super dygtig og er speciel i led og knogler... Jeg fik min lille pige opereret hos ham hun hade den væreste form for PL i venstre bagben... Vi gav 11.500 kr. Ca.

  • #10   19. dec 2014 Man kan ikke tage billede af pl det er noget man kan mærke sig frem til nogen dyrlæger er beder en andre smiley

  • #11   19. dec 2014 Aarh okay så må vi finde en der kan mærke og operere ordenligt smiley !
    Hvor lang tid var den indlagt og hvordan gik operationen! Laika og Thea?


  • #13   19. dec 2014 Laika var ikke indlagt... Hun blev afleveret kl.8 og hentede om eftermiddagen... Det gik super godt og hun kan nu løbe og lege og mærker indet til at hun er blevet opereret... Kan kun anbefale Avedøre dyreklinik - Lars Bistrup

  • #14   19. dec 2014 Min var heller ikke indlagt, men det er super vigtig at hunden skånes i den første lange tid efterfølgende og man genoptræner stille og roligt.
    Derudover må man ALDRIG få opereret begge knæ på samme tid(hvis det er galt med begge to) der skal minimum gå et halv år mellem operationerne. Og det er uanset hvad dyrlægen siger, hun har nemlig ikke mulighed for at aflaste det opereret ben, hvis begge blive ordnet for samme tid. Dem jeg har hørt om som ikke er glade for at de har fået deres hund opereret har enten fået begge knæ ordnet på samme tid eller ikke skånet hunden i den efterfølgende tid.


  • #15   21. dec 2014 Okay 1000 tak for jeres svar, det er fedt lige at høre andres historier, og se hvor godt det er gået for jeres små babyer!
    Det er min mormors chihuahua på 4, og hendes forsikring vil ikke dække når hunden er over 4. Kun hvis det er sket fra en ulykke.
    Men vi har snakket med en dyrlæge der vil gøre det billigt og godt, her efter jul!
    Så nu må vi bare håbe det går godt!


Kommentér på:
Patella

Annonce