{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.990 visninger | Oprettet:

Ej hvor er ventetiden uudholdelig :) {{forumTopicSubject}}

Ihhh altså. Den ventetid:)

Jeg er så heldig at vi skal have en skøn leonberger.

Vi har en rigtig god kontakt til en skøn opdrætter. Vi har dagligt kontakt nu hvor hvalpene er en uge gammel. Og det er bare så skønt at følge de små uldtotter, men hold da op at vente helt til efter jul på at møde dem er da ulideligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ej hvor er ventetiden uudholdelig :)
  • #2   17. dec 2014 Kender det alt for godt.. smiley

Jeg går og venter på at få af vide, at min hvalp er blevet født..

Selvom at termin er om 3 dage, så føles det som evigheder ! smiley

• #3   17. dec 2014 Puuh det kender jeg også.
    Jeg sidder og venter på at min kæreste bestemmer sig for at flytte, da vi ikke kan få tilladelse til to hvor vi bor.
    Jeg har nemlig fulgt opdrætters tæve fra hun var hvalp og siden april har jeg fulgt planerne om hvalpe tæt. Tæven er sat til at skulle føde den 24 december så der er jo ikke længe til.

Udover det er vi første vælgere hvis vi bestemmer os for det.
    Det er det eneste kuld jeg vil flytte for at få hvalp fra, og det er mit helt store ønske så jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og det er desværre nu eller aldrig da tæven kun får det ene kuld. smiley

• #5   17. dec 2014 Det er så spændende når man kan være med hele vejen. Vi fik den første kontakt lige inden tæven blev parret, så det har været meget spændende smiley

• #6   17. dec 2014 Vibeke - Det samme her.. Opdrætter kontaktede faktisk mig (længere historie) inden tæven skulle parres.. smiley

Så har fulgt med hele vejen og fået billeder af den voksende mave.. smiley

Da jeg modtog det her billede, var der 9 dage til termin.. smiley

profilbillede
  • #7   17. dec 2014 Kan se jeg fik det skrevet lidt forkert. Jeg venter på om han vælger at flytte for det. Så jeg får nok tidligst at vide den 22 om vi skal have hvalp. Jeg kan ikke holde det ud. Men en så stor beslutning kræver tid smiley

Det er simpelthen så spændende. Jeg har været med I alt. Dog kun ved skriverier og sådan da jeg desværre bor ret langt fra opdrætter. Men har været med til at kigge på hanhunde, fulgt når tæven har været til dyrlæge, både til tjek for blandt andet patella luxation og her under drægtigheden. Og tæven har virkelig sans for drama for hun valgte at snyde os til at tro hun gik tom og pludselig skete der bare en masse og nu er hun en badeboldt. Vi ved endnu ikke hvor mange hvalpe der er, men dyrlægen vurderede først ingen, så to. Men sådan som hun er vokset tror jeg mere på 3-4 medmindre det er et par store hvalpe. Så det er alt for spændende.

• #9   18. dec 2014 Åhh, en lille leon-bamse, det kan man jo slet ikke stå for smiley smiley
    Det bliver da helt vidunderligt at møde dem!

Vi fik hvalp i efterårett. Det var meget nervepirrende, da jeg vidste at både opdrætter og hanhunde-ejer nok gerne ville beholde en tæve, og morhund fik ikke taget røntgen, men der blev spået 3-5 hvalpe. Hvalpene blev født da vi var på Cran Canaria, og heldigvis var der en til os smiley

profilbillede
  • #10   18. dec 2014 Åh jeg kender den vente tid!
    Og det bliver ikke nemmere jo ældre hvalpene bliver smiley

Jeg har haft kontakt med min opdrætter siden 2008, fulgt hvert eneste kuld hun har lavet. Vi skulle have haft en fra det første, men bolig situationen bestemt pludselig noget andet.
    Men så har vi holdt kontakten, og hun har hjulpet mig med nogle af mine opgaver.
    Og sidste sensommer var det endelig blevet min tur smiley så gik tæven Tom...
    Så var det vente tiden på en ny løb. Åh ha smiley
    Då ventetiden på hvalpe, så kom der kun 2 hvalpe smiley en han, en tæve.
    Så tankerne om, om man nu måtte få ham.
    Da beskeden så kom, så tankerne om han nu blev en af dem der ikke klarede det.
    Og til sidst ventetiden på at han kom hjem, vi besøgte dem hver uge fra det øjeblik vi fik lov at komme på besøg
    Endelig i slutningen af marts hentede vi ham.
    For dælen jeg var træt af ventetider smiley

• #11   18. dec 2014 Ja det er bare en lækker bamse, vi skal ha os. smiley

Og det er da bare skønt når man kan være med i det hele, kan jo se at flere af jer har været med hele vejen smiley

Minion: hvorfor skal du ikke også lide, når jeg skal???? smiley

Sunshine: ej hvor jeg håber det lykkes for jer at finde et sted hvor I kan have to hunde, så du også kan få dig en lille ny:)

Calule: hvor er den da bare en skøn lille basse du har smiley

Malene: Hold da op en ventetid du har været igennem, dejligt det endelig lykkes, vi vil også besøge vores hvalp så meget som muligt, om det kan blive hver uge tvivler jeg på, der er jo det der arbejde der også skal passes smiley

He he med tiden der kommer, skal jeg nok være med til at lave hvalpespam herinde smiley

• #12   18. dec 2014 Det håber jeg også. Men det er egentlig bare kæresten der skal sige ja, for så søger vi over I en anden afdeling I boligforeningen med det samme. Jeg har en plan b hvis det skulle gå helt galt med bolig, men der er flere I afdelingen der har to hunde så ville ikke være så betænkelig ved at skulle have det midlertidigt. Og opdrætter ved hvordan vores situation er lige nu. smiley

Men Puuh hvor er den tæve god til drama. Opdrætter skrev I nat at hun var bange for at hun var ved at gå I fødsel. Hun er kun på dag 55/56 nu så det ville ikke være så godt. Heldigvis faldt hun til ro igen, så hun ville ringe til dyrlægen I dag men ellers håber vi at det bare var fordi hvalpe sparker at hun blev urolig

• #13   18. dec 2014 Jeg venter os....på en tævehvalp, de er født og er ca. en måned gamle nu, vi skal over og se dem d. 27. december.
    Juleaften fortæller vi ungerne at vi skal have hund, glæder mig helt vildt.

• #14   18. dec 2014 Billedet lånt fra opdrætters FB-side.

profilbillede
  • #15   18. dec 2014 Du får en så en hvalp. kender både moren til hvalpene og mormoren smiley mega skønne hunde smiley

• #16   18. dec 2014 Ihhh.. Disse 5 små pølser blev født igår.. smiley

Men ingen hvalp til mig.. Den eneste tæve er nemlig den hvide.. smiley

Men alt afhængigt af køberne, så kan det være at jeg får en af drengene hjem.. Ellers så venter jeg med glæde til næste kuld.. smiley

profilbillede
  • #17   18. dec 2014 Carina - er det en hvid boxer tæve? Hvorfor skal du ikke have den, er det en fejl farve eller ? smiley har aldrig set en hvid boxer

• #18   18. dec 2014 Natasha - Hvid er en fejlfarve hos Boxeren..

Og da det er en udstationering jeg har aftalt med opdrætter, så går det ikke med en hvid.. Den kan nemlig ikke bruges i avl.. smiley

• #19   18. dec 2014 Carina nååh ok smiley er det normalt med en helt hvid boxer af og til? Eller er det meget sjældent?

• #20   18. dec 2014 Åha, er ikke så meget inde i det med farvegenetik.. Men det sker engang i mellem at der kommer en hvid..

Det har vidst noget at gøre med farvekombinationen på forældrene.. smiley

• #21   18. dec 2014 Åh jeg venter også...jeg fik beskeden fra min avler for over et år siden, at hun gerne ville placere en hvalp hos mig. Siden er begge hendes tæver gået tomme en gang. Og nervepirrende var det da der viste sig at være mindre hvalpe end forventet ved røngten -var der nu også nok til jeg også kunne få...
    Så kom ventetiden på kønnene..som blev noget kortere end forventet da tæven fødte præcist på 56'dagen.

Nu er de 3½ uge, og jeg begynder at ånde lettet op og glæde mig til at besøge dem mellem jul og nytår. Jeg får nærmest dagligt billeder, opdateringer og video'er. Og jeg føler mig heldig at jeg har kunnet følge min avler så tæt, at hun har været sød at informere mig hele vejen igennem og at hun bare er så sød.

Nu synes jeg bare at jeg har ventet længe nok snart...men der kommer forhåbentlig lyden af små trippende hvalpepoter herhjemme i slut januar. smiley

• #22   18. dec 2014 Åh ha ja den skønne vendte tid eller noget smiley
    Jeg har kendt opdrætter i nogen år gennem anden forbindelse og har for ca et 1tid siden beslutte mig for den race hun opdrætter ( shih tzu ) så nu går jeg og vender på at den perfekte tæve efter min mening går i løb det gør hun så først her til foråret så pu der er lang tid til
    Vendte tiden går så med at blive klar til den lille nu ved at købe eller sy ting til den har feks i dag syet to håndklæder

profilbillede
  • #23   18. dec 2014 Ih hvor et det hyggeligt med alle jer der også ventet på en lille ny smiley

Sikke en god omgang hvalpespam vi kan komme med:)

Vores datter er lige så kuldret som vi forældre er smiley hun har været med til at finde navnet til den sammen med os og opdrætter. Dejligt når hun også kan være med til det smiley

• #24   18. dec 2014 Det er hun, og det var helt sikkert et års ventetid værd smiley Glæder mig til at se billeder af Bamsen, når du har fundet ud af hvilken der bliver din smiley

• #25   18. dec 2014 Det skal jeg nok bombardere jer med af hvalpen smiley

• #26   19. dec 2014 En af disse prinsesser bliver miiiiiin....

profilbillede
  • #28   19. dec 2014 Anja: hvor er de bare skønne smiley

• #29   19. dec 2014 Isabelle: den stjæler jeg lige, hvis det er okay smiley

• #30   19. dec 2014 Anja: årh de er dejlige smiley
    hvor er de fra smiley

• #31   19. dec 2014 Belinda Nissen - Kennel Ladegaard *S*

Skal over og se dem her den 27. dec.
    Følger med i Diesels færden, når du skriver i div. forums på FB *S*

• #32   21. dec 2014 Syntes nok det lignede smiley De er så fine! Det bliver spændende at komme over og hilse på dem da!
    Håber også at komme til at følge din på FB smiley

• #33   23. dec 2014 Nu kan jeg altså heller ikke holde spændingen ud mere. Tæven gik fra foderet I går og har opblokket hele natten. Så jeg har sovet så uroligt fordi jeg venter på at opdrætter kommer med en opdatering.
    Men de må meget gerne lige komme inden jeg skal I seng, for ellers får jeg da ikke sovet inden I morgen og så er jeg sikkert rigtig festlig at være sammen med. smiley

• #34   23. dec 2014 så kom der hvalpe... det endte i kejsersnit, da der var en meget lille hvalp (60g) der havde lagt sig så den ikke kunne komme ud. både mor og hvalpe har det efter omstændighederne godt, der var i alt 4 hvalpe og alle lever. der er dog tvivl om hvorvidt den lille på 60g klare den, men den får chancen. (Det er chihuahua) de andre vejer 70, 90 og 110g. kønnene har jeg ikke fået endnu, men i hvert fald en lille fin han. smiley

jeg har hverken set billeder eller noget endnu, så er spændt på at se dem.. ved dog endnu ikke om der er en til os.

• #35   23. dec 2014 Åh for den da krydser finger får at bette manden overlever smiley

• #36   23. dec 2014 jeg ved faktisk ikke om den på 60g er en han eller en tæve.. den på 70g er en han, en meget livlig en har jeg hørt, han er den førstefødte og den eneste der ikke blev taget ved kejsersnit.. Tænk at en så lille hvalp, kan lave så meget ged i den, jeg troede det var fordi den var så stor den ikke kunne komme ud, men nej nej selvfølgelig den allermindste..

Jeg håber også den lille klare den.. Men det vigtigste er at tæven er ok smiley
    Nu krydser jeg bare fingre for at der en til os smiley

• #37   24. dec 2014 Ih hvor spændende og håber den mindste overlever. Vildt med så små gram, ja ja ved jo godt det er en lille race, men for dælen. Hvalpene som jeg skal have fra vejer allerede over 1000 til1500 gram.

De bliver 2 uger i dag og alle har øjne smiley

• #38   24. dec 2014 Jeg synes altså også det er småt smiley
    Vi håber. Den ville ikke rigtigt begynde at sutte I går men den fik noget modermælks erstatning så jeg håber de har fået den igang nu.

Det blev til to drenge og to piger, og tæven tog dem heldigvis til sig med det samme også den helt lille. Alle 4 er black and tan.
    Så nu går jeg bare I spænding om vi får en af dem smiley

• #39   24. dec 2014 http://antelopesoftheworld.lionsofdogs.com/#!album-19-0

https://www.facebook.com/video.php?v=964346236926201

Vil da lige dele de her med jer smiley

Rigtig glædelig jul

• #41   24. dec 2014 Ja de er simpelthen så søde at kigge på, kan slet ikke la hver med at sidde med det største smil i hele bøtten smiley

Øv kan ikke se dit billede smiley

• #42   24. dec 2014 Hvor er de søde smiley

Jeg har desværre endnu ikke nogle gode billeder at vise, for de skulle jo selvfølgelig bare have ro igår smiley
    Men de skulle gerne komme til at se sådan ud, om 7-8 ugers tid. smiley

Og rigtig glædelig jul til dig Vibeke T.

profilbillede
  • #43   24. dec 2014 Der kom billedet:) Ihhh hvor bliver de skønne smiley

• #44   24. dec 2014 Der var lige lidt computerproblemer smiley

Ja, og ham der har jeg heldigvis fornøjelsen af hver dag smiley
    Her er han 2 år gammel, som han blev den 21 dec.

profilbillede
  • #45   24. dec 2014 Han er bare skøn smiley

• #46   24. dec 2014 Ja, og det her er hvalpenes mor dagen før hvalpene kom, så hun er en tyksak på billedet smiley

profilbillede
  • #47   24. dec 2014 Åh lille pus da smiley

• #48   26. dec 2014 Så kan jeg vidst med 99,9% sikkerhed sige at vi bliver "forældre" til en lille hvalp til februar/marts smiley

• #49   26. dec 2014 Stort tillykke.. smiley

Er vildt misundelig på jer der skal have hvalp.. smiley

Mine planer blev jo skudt lidt i vasken da hvalpene blev født.. smiley

Så nu skal jeg vente 2 år mere.. smiley

• #50   26. dec 2014 tak Carina smiley

er ked af du skal vente så længe, men sådan er det jo når man vil have noget bestemt smiley jeg har ventet 1 år på den her hvalp, og det er jo ikke særlig længe i forhold til andre, men nøøj hvor synes jeg det er længe. men det er klart fra nu af og til den skal hjem der føles længst.. lucky ventede jeg kun på i en uge smiley

• #51   26. dec 2014 Jah det er lidt træls, for havde glædet mig til at få hvalp i vinterferien.. smiley

Men sådan går det når eneste tæve er fejlfarvet.. smiley Men hold op en smuk lille fejlfarve hun er.. smiley

Afrodithe har jeg fulgt lige fra fødslen.. smiley
    Hendes mor er nemlig min mors tæve, så var med til parring, fødsel osv.. smiley

Synes ikke at ventetiden med hende var så lang, men jeg tog også alt ansvaret for dem og mor-vaps, da min mor blev indlagt og hasteopereret.. Så jeg så hende (Afrodithe) jo hver dag.. smiley

Jeg forlangte dog at jeg først hentede hende da hun blev 8 1/2 uge.. Skulle altså lige nyde nogle hvalpe-fri dage.. smiley smiley

• #52   26. dec 2014 Ja det er træls. Jeg har nået at få mange skuffelser. Den største var at vi må flytte for at få nr 2. Men vi troede også at tæven gik tom, og derefter vidste vi ikke hvor mange der kom og opdrætter vil selv have en tæve osv. Så er først her til aften hvor opdrætter lige havde en pause på 5 minutter fordi den lille spiste selv at jeg fik at vide at vi selvfølgelig må komme og vælge I mellem de 3 hvalpe (hun beholder den sidste) hvis ellers lille fisen klare den.
    Det er dog ikke sikkert der bliver meget valg I sidste ende, da vi snakkede om at vi tog den lille tæve hvis hun fortsætter med at være lille så hun ved at hun får det godt og ikke bliver brugt til avl osv. smiley men nu ser vi lige tiden an.

Det må også være fantastisk at se sin hvalp hver dag (selvom det jo var under trælse omstændigheder for dig)
    Jeg må nøjes med lidt billeder da jeg bor langt væk fra opdrætter. Men jeg skal lige ned og se dem når de er lidt ældre.

Hvornår er egentlig bedst ? Jeg tænker omkring 4-5 uger da de så kan rende rundt og sådan smiley

• #53   26. dec 2014 Jeg har fødselsdag d 15 februar så jeg har sagt at det både er en julegave og fødselsdagsgave til mig selv smiley

• #54   26. dec 2014 Ja det var ret trælse omstændigheder.. Men min mor lever stadig og det er det vigtigste.. smiley

Det var ret spændende at følge deres udvikling dag for dag.. smiley Det var hårdt ja, men ikke så hårdt at det har skræmt mig fra at gøre det igen hvis det bliver nødvendigt.. smiley

Da min mor kom hjem fra sygehuset igen (efter 3 uger), der kunne hun godt se at det var "mit" kuld hvalpe..
    For lige så snart, at jeg trådte ind af hoveddøren og de hørte min stemme, så var alle 4 hvalpe helt oppe og kører og kæmpede for at komme ud af hvalpekassen.. smiley

Min mor filmede det en dag.. Og hold op, hvor var det morsomt at se.. smiley

Jeg satte hvalpene til salg og lod først potentielle hvalpekøbere komme på besøg da de var 5-6 uger..
    Alle 3 hanhvalpe blev reserveret på 3 dage.. Havde der været 5 hvalpe mere, var de også blevet reserveret..

Hold op hvor måtte jeg skuffe mange.. Også nogle af dem der kom på besøg.. Fulgte min mavefornemmelse og mor-vaps skulle nok fortælle om hun kunne lide folk eller ej.. smiley

1 kom hjem til en enlig mor og hendes søn, 1 kom hjem til en familie med 2 børn og den sidste kom hjem til direktøren for De Hvide Svaner.. smiley

Hører stadig fra alle 3 familier og modtager jævnligt billeder af drengene.. smiley

• #55   26. dec 2014 Hvor dejligt.

Jeg skal have hvalp fra luckys opdrætter, det er hans halv søster der har hvalpe, så vi er forhånds godkendt, så jeg skal bare komme og vælge vores hvalp. smiley
    De to andre hvalpe er endnu ikke til salg, så jeg har god tid og nu vil hun jo lige se hvordan det går med den lille tæve smiley

Men hvor er det dog irriterende at jeg ikke ved om jeg skal kigge pige eller drenge farver smiley

• #56   26. dec 2014 Hahaha.. Det kender jeg godt..

Og så ikke alligevel, for jeg har hele tiden vidst på forhånd hvilket køn det skulle være.. smiley

Kato var den eneste sort/hvide i hans kuld, og da han var en han, så der var ikke så meget at rafle om.. smiley

Afrodithe er eneste tæve i hendes kuld.. Og den hvalp jeg forelskede mig i før jeg overhovedet havde tjekket kønnet..
    Igen, meget nemt.. smiley

Næste vaps ved jeg bliver en tæve.. Så igen, super nemt.. smiley

• #57   26. dec 2014 Ih på tirsdag må vi komme over og besøge alle hvalpene:) det bliver så spændende at se dem alle og om vi allerede "ved" hvilken en af dem vi vil have/ klikker med smiley

• #58   28. dec 2014 Vibeke -hvor gamle er de nu?
    Jeg besøgte "mit" kuld går og i forgårs (og i morgen og overmorgen)

Og jeg havde klart en jeg klikkede med! De er fem uger nu og jeg kan nærmest ikke vente de sidste 4-5 uger før jeg kan hente ham hjem!

smiley Men jeg har ventet hele mit liv på hund på at alt klappede (er 31)...og så det sidste års tid fra opdrætter. Så det har været længe undervejs...

• #59   28. dec 2014 Hvor er det spændende for jer smiley

Jeg har fået bekræftet I dag at jeg har frit valg imellem de sidste 3 når opdrætter har valgt sin tæve. Planen var at vi skulle have en han, men den lille tæve de ikke vidste om overlevede er smuttet lige I hjertet på både mig og min kæreste på trods af at hun kun er 5 dage gammel smiley men nu må vi jo bare vente og se hvilken en tæve opdrætter snupper smiley men vi krydser fingre for at lille pigen kommer hjem til os.

• #60   28. dec 2014 De er 3 uger på onsdag D.31 det bliver så spændende at se dem. De er så småt begyndt at lege med hinanden nu smiley

• #61   28. dec 2014 My only: åh det bliver da bare så spændende for jer. Hvordan klare den mindste sig?

• #62   28. dec 2014 ja kan slet ikke vente smiley

Hun klare sig rigtig godt, dier selv nu osv. har desværre ikke fået den store opdate for igår og i dag, så ved ikke hvordan vægtøgningen er gået de sidste par dage. Men hun tager på. Opdrætter giver stadig lidt mælk ved siden af for at være sikker på at hun får nok.
    Det er hende vi håber at få hjem smiley

I skal da ikke snydes for et billede af den lille smukke pige.. Og hun kan allerede række tunge, så dygtig! smiley

profilbillede
  • #63   28. dec 2014 Åh hvor er hun fin smiley dejligt hun selv dier og at hun får lidt ekstra. Hun skal nok klare det smiley

• #64   28. dec 2014 Ja det er super dejligt. vi er også sikre på at hun nok skal klare den.. Nu er det store spørgsmål bare hvor stor hun så bliver, om hun kommer efter vægten eller om bliver en lille bitte voksen tæve smiley

Her er en af de andre valgmuligheder, lille han, som vejede 70g ved fødslen, han er dog for længst oppe over 90g så han vokser godt.

profilbillede
  • #65   28. dec 2014 Åhhh smiley de er da bare skønne. Ja det kan jo hurtigt vende også hun kommer efter det, men bare hun klare det, så er det jo det vigtigste smiley

• #66   28. dec 2014 de er så nuttede alle 4 smiley har desværre kun billeder hvor man kan se aftegn på de to, så jeg ved ikke hvor meget hvidt de to andre har, men alle 4 er sorte, og bliver jo nok også black and tan.. smiley

Min kæreste har allerede sat sig for at skulle have lille pigen, for hun skal hedde Rosa siger han smiley han er nu lidt sødt nogle gange..

• #67   29. dec 2014 He he det er sjovt hvordan mænd kan blive helt bløde når det drejer sig om hvalpe smiley

• #68   29. dec 2014 Det er faktisk meget sjovt, for min kæreste kan ikke lide børn og vil ikke have nogen, han kan virkelig ikke se det søde i en baby.
    Han er heller ikke sådan en der bare synes alle hvalpe er nuser og de bare er guds 8 vidundere når man møder dem (jeg synes alle hvalpe er SÅ søde)
    Men når det kommer til Lucky og nu vores kommende lille hvalp, så er det fars hunde og de skal bare have det bedste, og de skal passes på og have søde puttenutte navne og forkæles osv.

og så snakkede vi idag, om alt det vi skal nå inden den kommer, og det arbejde der kommer når den kommer.. og så kom han pludselig i tanke om at det er et helved at have hvalp. han kan simpelthen ikke have det der med at de tisser inde osv. Lucky var 4 mdr da vi fik ham, så han var stortset renlig og der var ikke det store arbejde med ham. Men det var da godt at han først kom i tanke om hvor slemt det er nu hvor vi har reserveret en smiley

Dog glæder han sig også, og specielt til den er så gammel at den har lært det hele.

• #69   29. dec 2014 Ha ha ha ja godt han ikke kom på den tanke inden smiley

Min mand er også lidt sjov, han udtrykker ikke rigtig med ord hvordan han elsker hunde, men så snart han møder en hund, ligger han på gulvet og kæler og hygger nusser og putter. Her kan man til gengæld se hvor meget hunde fylder i hans liv smiley

• #70   29. dec 2014 Min kæreste er ikke så meget til fremmed hunde, altså han kan godt li dem, men man kan tydeligt se forskellen på om det er hans egen eller en vi passer f.eks. For hans egen er jo hans guldklump..

Men Lucky elsker så også ham, så... her er lige et lille stemningsbillede fra næsten lige da vi havde fået Lucky.. min kæreste havde aldrig haft hund før.
    De sov sjovt nok tit sammen, for det var meget hårdt at blive hundefar, selvom det da godt nok var mig der stod op kl lort om morgenen for at tage ham ud at tisse. smiley

er spændt på hvordan det bliver når den lille ny kommer, om det også er en fars hund. Lucky var en mor hund til han blev 1 år, og så var det fars hund smiley

profilbillede
  • #71   29. dec 2014 Ha ha det er hygge. Vores den gamle var også fars hund, men det sjove var at når min mand ikke var hjemme ( øvelse el. Udsendelse) så sov hunden længe. Når far så var hjemme skulle han op kl 5 5.30 smiley

• #72   29. dec 2014 Lucky sover altid længe uanset, især hvis en af os gider putte..

Men han er nu også mor hund, for jeg må ikke gå fra ham.. han kan godt blive meget ulykkelig hvis jeg går selvom min kæreste er der, for så er jeg jo væk smiley han er lidt skør..
    da han var helt lille, måtte jeg ikke gå på toilet uden ham, selvom min kæreste sad og snakkede med ham, så rendte han efter mig og sad ved døren og pev til jeg kom igen, så jeg måtte jo have åben dør og så øve det stille og roligt, men der har aldrig været alene hjemme problemer, kun når der er nogen hos ham.. hehe

Kommentér på:
Ej hvor er ventetiden uudholdelig :)

Annonce