{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Mille, alt for meget energi? {{forumTopicSubject}}

Hej. Nogen gode ideer til hvordan man evt kan vænne vores gode ven Mille, af med at være så hvalpet/ lalleglad og fuld af energi hele tiden? Var i dag 2 timer på marken, med Mille min fars to hunde, rigtig ude og bruge næsen på vildtspor, så kan man mærke hun er brugt, men stadig fuld af energi, og se mig se mig hele tiden. Får vi gæster flyver hun rundt, intet står stille på hende, hun kan nærmest ikke være i sig selv. Nogen ideer til hvordan man får en lidt mere afslappet hund? Vi har længe gået og sagt det var fordi hun var hvalp, men nu er hun bare halvandet år smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mille, alt for meget energi?
  • #2   8. dec 2014 Hvordan lærer man hende acceptabel adfærd over for gæster, for hun er absolut lydig, uden tvivl en dejlig hund, bare helt elektrisk det meste af tiden

• #3   8. dec 2014 Når der kommer gæster, får hun at vide hun skal ligge sig i sin kurv, og så går vi ud og åbner, og så får gæster og Mille lov og hilse når vi andre har hilst, men hun ligger jo og ryster i kurven, og så snart hun får lov så flyver hun rundt og hopper op af folk og kan slet ikke styre det.

• #5   8. dec 2014 På hendes profil står der at hun er DSG og Border Collie.

• #6   8. dec 2014 Hun er halv dsg og halv border collie, har i dag købt nogle spil til hende til fodring og godbidder. Og vil prøve det med at ignorere hende når hun er ustyrlig. Indenfor bliver for fremtiden et sted hvor man er rolig og udenfor kan hun te sig tosset smiley
    Tak for de gode svar. Må prøve og se hvad der virker

• #7   8. dec 2014 Ang opdragelse, så er hun opdraget og rigtig lydig, og god til at høre efter. Kan uden problemer styre hende. Det er bare det lalleglade hvalpede jeg har for meget energi humør der godt kunne skrues lidt ned for smiley

Kommentér på:
Mille, alt for meget energi?

Annonce