{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Mille- redning/skal ikke aflives {{forumTopicSubject}}

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=451244

Læs tråden

Jeg vil prøve at give det en chance, så har i dag talt med en der kender til genoptræning af hunde så hun får flere muskler

Planen lyder sådan

2x hundesvømming om ugen
2x massage om ugen
samt div andre øvelser
Tilskud Mobiliti, mns samt olie, alt dette vil føre til en bedre muskulatur og kodition.
Så kan det være at hun vil kunne komme sig hurtigt over en operation.

Glæder mig til at komme igang, for jeg vil helst ikke af med hende.

Alt dette vil vi prøve for at gøre hende stærkere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mille- redning/skal ikke aflives
  • #1   8. mar 2011 Har du overvejet waterwalk? Det er dyrt ja, men det er noget der giver muskler, hvis det bliver gjort ordentligt..

• #2   8. mar 2011 Jeg er pt på Kbh Dyrehospital og er inde i genoptræningen, med waterwalkeren. Og hun har mange patienter med dårlige hofter, korsbåndsskader, disker osv..

Og det er faktisk meget hurtigt, der kommer bedring..

• #3   8. mar 2011
    **Alfisten Natasja* *: Helt Enig! Hun bør passe meget på med at lave børn drøne rundt om hende.

Håber også det lykkes... fik egentlig heller aldrig svar på om det var en markering eller bid hun havde lavet på det barn....

• #4   8. mar 2011 lave=lade ;o)

• #5   8. mar 2011 Det lyder som en god plan -men selvom det er ubehageligt, så synes jeg samtidig du skal overveje hvor grænserne går.
    Hvor længe skal hun genoptrænes før du beslutter om det er succes eller ej -for hun vil jo fortsat skulle leve med smerter, i hvert fald indtil projektet (forhåbentligt) virker.
    Og ja, i det hele tages bør du overveje grundigt hvor dine grænser går for hvad hunden skal udsættes for.

Hvis dyrlægen mener der er en reel chance for at hun kan få et godt liv, så synes jeg self det er forsøget værd. Men man er bare osse nødt til at overveje "hvad nu hvis.."

Håber det bedste for både dig og hunden

• #6   8. mar 2011 som Jeanette skriver.. svømning er slet ikke så effektivt som waterwalk.. waterwalk er langt mere kontrolleret.. og hunden kan ikke "snyde", når den skal bruge de rigtige muskler.

• #7   8. mar 2011 Louise: det er nemlig lige præcis det, min chef siger :o)

• #8   8. mar 2011 Ej er det rigtig søde?

Jeg kommer drønende med hendes seng i morgen så :-)....

Håber virkelig det bedste. Hun er så dejlig.

Kender ikke så meget til HD, men håber virkelig hun kan få det bedre.

Knus og kram fra mig

• #9   8. mar 2011 jeanette med luna. Det er vist også sådan noget i den stil.
    Aino kun en markering men havde pigen nu haft bare arme havde der nok kommet en lille ridse.

Jeg ved min hunds smertetærskel er lav i øjeblikket og vi skal passe på.
    Ved også at jeg skal prøve at undgå situationer hvor hun føler hun er nødt til at sige fra.

alfisten ja, det har jeg men synes ikke det har givet nået

I øjeblikket kommer hun ikke nær børn for at beskytte hende.

Vil gøre alt hvad der er i min magt for at hjælpe hende

• #10   9. mar 2011 Har du overvejet at tage forbi en kiroprakter med hende?

Min hund har også dårlige hofter og var agressiv...

Han gik i Water Walker for en periode, fik kiropraktik, smertestillende medicin og specielfoder.

Jeg overvejede også på et tidspunkt om han skulle aflives, men jeg er så glad for jeg ikke gjorde det, for jeg har i den grad fået min glade og livlige hund igen!

• #11   9. mar 2011 Markering = Stop så.... det ville jeg ikke aflive en hund for.

Er glad for du giver hende en chance og beskytter hende, håber du kan få hende til at få det rigtig godt med bevægeapparatet ;o) så hun får mange gode år :o) Pøj pøj med det herfra mig

Kommentér på:
Mille- redning/skal ikke aflives

Annonce