Julegave til hunden {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg igang med at finde gave til Trille, en hund der har alt!
Og en hund der er lidt sippet og en mor der er lidt sippet.
Mine krav er at det er noget Trille kan bruge til noget, og det skal ikke kun være guf.
Jeg overvejer et spil til hende, eller hvad det hedder. Altså sådan et hvor hun skal lave lidt for at få hendes guf.
Men hun gider ikke arbejde for hvad som helst, så det skal helst være i plastik så jeg kan smøre leverpostej i
Jeg overvejer Trixie spillet i niveau 1, måske 2. Men jeg er bange for at miste hendes interesse for hurtigt hvis det er for svært og det skal jo helst heller ikke være for nemt.
Det skal siges Trille ikke engang gider en bold eller væltepeter med guf i, så jeg er også lidt usikker på om hun gider det.
-hvad giver i jeres hunde? Nogen der kan give lidt inspiration her?
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
- En gris, som grynter i stedet for at pibe. Hun ELSKER dem og er på nr. to nu
- En kong wobbler (har hun ikke fået endnu!)
- En ny vandskål (tror hun er pææænt ligeglad, men den gamle er fyldt med kalk! Har hun heller ikke fået endnu!)
- Et Nina Ottoman spil, hvor hun skal tage nogle klodser op for at få godbidden (har hun heller ikke fået endnu).
Så laver en bekendt nogle reblegetøj vi også giver hende senere.
Du siger hun ikke vil arbejde for hvad som helst, og at hun er vild med leverposteg. Har du prøvet at tørre lever til hende eller bacon? Jeg tror altså alle hunde vil arbejde for det. Bare ind i ovnen - 80-100 grader indtil det er tørt.?
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
- og min mor insisterer på at købe en sofa til ham, haha.
Hun siger altid, at hun ikke fordrager ham, men tror ikke heeelt på det - hun købte også en julekalender til dyret, haha ^-^
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
indtil videre har jeg fundet en kong som kunne være noget.
hmm er helt lost.
jul 2012
jul 2012
jul 2012
jul 2012
Julegave til hunden