{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Julegave til hunden {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg igang med at finde gave til Trille, en hund der har alt!
Og en hund der er lidt sippet og en mor der er lidt sippet.
Mine krav er at det er noget Trille kan bruge til noget, og det skal ikke kun være guf.
Jeg overvejer et spil til hende, eller hvad det hedder. Altså sådan et hvor hun skal lave lidt for at få hendes guf.
Men hun gider ikke arbejde for hvad som helst, så det skal helst være i plastik så jeg kan smøre leverpostej i smiley
Jeg overvejer Trixie spillet i niveau 1, måske 2. Men jeg er bange for at miste hendes interesse for hurtigt hvis det er for svært og det skal jo helst heller ikke være for nemt.
Det skal siges Trille ikke engang gider en bold eller væltepeter med guf i, så jeg er også lidt usikker på om hun gider det.
-hvad giver i jeres hunde? Nogen der kan give lidt inspiration her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave til hunden
  • #1   3. dec 2014 Vi har købt lidt forskelligt (her får man også adventsgave når man er hund smiley !):

- En gris, som grynter i stedet for at pibe. Hun ELSKER dem og er på nr. to nu smiley

- En kong wobbler (har hun ikke fået endnu!)

- En ny vandskål (tror hun er pææænt ligeglad, men den gamle er fyldt med kalk! Har hun heller ikke fået endnu!)

- Et Nina Ottoman spil, hvor hun skal tage nogle klodser op for at få godbidden (har hun heller ikke fået endnu).

Så laver en bekendt nogle reblegetøj vi også giver hende senere.

Du siger hun ikke vil arbejde for hvad som helst, og at hun er vild med leverposteg. Har du prøvet at tørre lever til hende eller bacon? Jeg tror altså alle hunde vil arbejde for det. smiley Bare ind i ovnen - 80-100 grader indtil det er tørt.?

• #2   3. dec 2014 Vaks får en ny neglesaks, den gamle er ikke særlig god.
    - og min mor insisterer på at købe en sofa til ham, haha.
    Hun siger altid, at hun ikke fordrager ham, men tror ikke heeelt på det - hun købte også en julekalender til dyret, haha ^-^

• #4   4. dec 2014 her hjemme har jeg købt pakkekalender og det er også derfor hun ikke skal have ben osv. for det får hun i pakkekalenderen.
    indtil videre har jeg fundet en kong som kunne være noget.
    hmm er helt lost.

• #6   4. dec 2014 det er trixie spil de har på tilbud er det dem du tænker på til 99? det er også sådan et jeg overvejer at købe

• #8   4. dec 2014 Ja præcis, det overvejer jeg nemlig også smiley

• #9   4. dec 2014 ÅÅÅÅH de har tilbud på tilbehør til min vario line!!! Så er julegaven reddet! Fuck hunden! Må have! smiley

• #11   4. dec 2014 Tror jeg køber det spil også ting til linen, så må det også være rigeligt smiley hun har trodsalt også fået pakkekalender, det kan jo trodsalt ikke sige om katten smiley her er der forskelsbehandling :b

Kommentér på:
Julegave til hunden

Annonce