{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Grønne områder tæt på {{forumTopicSubject}}

Hvor meget betyder det for jer, at der er grønne områder tæt på jer, hvor i kan gå dejlige ture med hunden?

Vi er lige flyttet og kunne simpelthen ikke undvære vores grønne områder.
Der hvor vi boede før var der også grønne områder, men her er der en del flere, så man kan gå forskellige runder smiley
Vi sagde nej til et hus, hvor der ikke var nogle grønne områder lige i nærheden, og det er jeg så glad for nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grønne områder tæt på
  • #1   29. nov 2014 Det betyder meget
    Vi har både skov, strand, marker og store grønne områder inden for en gåafstand på 5-10 min

• #2   29. nov 2014 Jeg synes også det betyder meget. For 2 mdr siden boede jeg i et dejligt landskab i Oksbøl med skove og masser natur, nu jeg flyttet til en by der hedder Bramming hvor der næsten ingen skovområder/natur at lufte på er..
    Gid der dog var noget mere natur herude jeg savner det smiley

• #3   29. nov 2014 Jeg købte jo ny hus her for ca 4 mdr. siden, og det vigtigste for mig var, at det var meget tæt på grønne områder ,og så en stor have
    Jeg har ca 100 m til den ene side, med store græsarialer og sø og kirkeåen
    Ca 200 m til den anden side, har jeg en stor fredsskov og hundeskov ved siden af ,
    Og jeg havde heller ikke købt ,hvis der ikke var de grønne områder smiley

• #4   29. nov 2014 Afgjort en hel del!
    vi købte vores nuværende hus for 4 år siden, netop fordi det lå næsten optimalt.
    tæt ved byen, men alligevel på landet, en hel del privatgrund rundt omkring i fredelige omgivelser, marker omkring, tæt ved skov og bare 7 min i bil til stranden.

• #6   29. nov 2014 Rigtig meget. Her hvor vi bor nu er der et par km. til skov og strand. Næste hus skal afgjort ligge i et mere naturskønt område end dette. Det betyder enormt meget i hverdagen at have nogle gode og forskellige runder at vælge i mellem inden for gå afstand. smiley

• #7   29. nov 2014 Vi diskuterede det en del inden vi skulle flytte. Jeg sagde til kæresten, at jeg bliver nød til at have nogle lækre områder lige i nærheden. Jeg ville slet ik kunne trives inde midt i en by. Det kunne kæresten heldigvis også godt forstå smiley

• #8   29. nov 2014 Synes det betyder virkelig meget ... har 2 minutters gang over til stort grønt områder, med store græsplæner, en skov i pæn størrelse, å løb og søer ... og en indhegnet hundeskov i skoven...

5 minutters kørsel til andet stort område, og så dog ½ time til strand ....

• #9   29. nov 2014 Vi har 2 minutters gang, og så er vi ved skoven... Super lækkert! smiley

• #11   30. nov 2014 Jeg er såå heldig at kunne gå en tur på ca. 30 min med marker, store grønne græsplæner og en masse forskellige stier smiley Elsker det, og vufferne også! og ca. 20 min gang fra os, ligger skoven smiley Det er lige mig!

• #13   30. nov 2014 Det betyder rigtig meget. jeg er vokset op på landet lidt udenfor en lille by..
    Min kæreste kommer fra Århus, og det var ret naturligt at jeg flyttede herop, men ville slet ikke kunne fungere inde i byen. At gå en tur med Lucky i naturen giver mig bare en helt speciel ro, og det hjælper mig til at slappe af når jeg har en dårlig dag eller har svært ved at overskue det hele. Så det er så dejligt at vi fandt en lejlighed som bare er perfekt på alle tænkelige måder. Det er et lille rækkehus med egen have, og der er så meget skønt natur her.. Det eneste jeg mangler er tilladelse til en hund mere og at det ikke var en ungdomsbolig, men ellers helt perfekt smiley

Kommentér på:
Grønne områder tæt på

Annonce