{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Kristina K
Kristina K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Sterilisering - efter? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min lille prinsesse skal steriliseres i løbet af December måned.

Men - Hvor medtaget var jeres hund efter sterilisering? Hvis jeg får det gjort en torsdag kan jeg være hjemme ved hende om fredagen og I weekenden og evt. tage fri om mandagen
Ellers har jeg juleferien - hvor jeg har betydeligt mere fri, men der sker også meget mere I julen (Der kommer små børn, der bliver transport med 2 x 170 km og hun ville skulle være alene hjemme en enkelt dag)

Hvad vil du anbefale?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisering - efter?
  • #1   26. nov 2014 Prøv at kigge nede i statusbeskederne..IDA har lige fået sin hund steriliseret i forgårs,der er bla et billede af hvordan såret er og hvordan hendes hund har det.. smiley

• #4   26. nov 2014 Vi kunne slet ikke mærke det på audi da hun først var ude af narkosen.

• #5   26. nov 2014 Som Annette siger, har jeg fået Berta steriliseret i mandags. Det forløb fint, men hun var en anelse træt og sløv hele resten af mandagen, tirsdag stadig lidt sløv men mere frisk. Her i dag virker hun helt som sig selv igen og skal også være alene. Vil nok ikke anbefale at få det gjort i julen, hvis der er mange forstyrrelser omkring hende. Hunden skal gerne forholde sig i ro smiley

• #6   26. nov 2014 Har lige fået begge mine steriliseret igår, begge stadig trætte dagen derpå. Den ene kaster op (kun når hun har fået mad) normalt op til et døgn efter.
    Har selv taget fri fem dage for en sikkerheds skyld smiley

• #7   26. nov 2014 Min ene var ved siden af sig selv på dagen, og dagen efter..

den anden var øm og påvirket en lille uges tid, så det er forskelligt .. men synes det fleste herinde siger at deres hunde er ok efter 2-4 dage ...

• #8   26. nov 2014 Mine har begge været på benene og helt upåvirkede allerede dagen efter.
    Kun samme dag de har været lidt kede af det og trætte smiley

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #9   27. nov 2014 Tusind tak for alle jeres svar smiley jeg er allerede mere rolig ved at få det gjort! Er glad for det ikke lyder til at være helt vildt hårdt for de små pus smiley - nu skal jeg bare have bestilt tiden!

Kommentér på:
Sterilisering - efter?

Annonce