{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

renlighed eller mangel på samme :) {{forumTopicSubject}}

hej.

har en lille dejlig hvalp på 4 mdr.
har selv haft ham I 3 uger.
han er dygtig til at komme ud når vi er hjemme, men siger ikke selv til...
ved ikke om det ligger til racen mops, men det er svært om natten. jeg hører ikke når han gerne vil ud så der er altid tis på gulvet om morgen..

tro godt han ved at det er udenfor det skal ske, men bare ikke kan holde sig om natten..

nogle der har oplevet det same ? at hunden ikke giver lyd når den skal ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  renlighed eller mangel på samme :)
  • #2   4. nov 2014 så det burde komme med tiden ?

• #3   4. nov 2014 Jeg har faktisk aldrig oplevet en hund i den alder der sagde til
    Men du kan evt sætte vækkeuret og gå ud en tur med den om natten

• #4   4. nov 2014 Ja smiley Ligesom med børn kommer det også med tiden at de kan styre det smiley

Kan være du skal prøve og sætte vækkeuret til lidt tidligere så han kan komme ud smiley

• #6   4. nov 2014 Mine hunde har aldrig givet lyd ,for at skulle /skal ud ,de går bare hen til døren ,så ved jeg de skal ud Tror egentlig aldrig der er nogen af mine hunde, i gennem livet der har sagt noget Så igang med vækkeuret smiley

• #8   4. nov 2014 Her brugte vi det råd vi fik af min svigerfar som har været hundetræner i mange år. Berta sov i en kasse med meget høje kanter så hun ikke selv kunne komme ud (en papkasse) som stod ved siden af vores seng. Når hun så skulle ud kradsede hun på kassen så vi vågnede og gik ud med hende. Faktisk var det kun den første uge vi havde hende hvor hun skulle ud om natten derefter sov hun hele natten, uden uheld.
    Jeg tænker på om man ikke vænner hunden til at den skal tisse hver 3. time hvis man stiller uret? og hvordan ved man så hvornår hunden kan holde sig hele natten ?
    jeg siger ikke det er forkert at gøre det sådan men undre mig bare smiley

• #10   4. nov 2014 Da mine var hvalpe kom de kun ud 1 gang om natten i måske 1 til 2 uger så var de renlige om natten Det kunne selvfølgelig svipse Men det er også fordi jeg er træt om natten Det kan ske min datter skal ud med hendes endnu og den er 8 år
    Jeg tror Benjamin har ret i ,at hvis man går hver 3 time ,kan man nemt vende hunden til at tisse hver 3. time

• #12   4. nov 2014 Har selv hvalp på 16 uger, hun holder sig uden problemer hele natten fra omkring kl 22 til jeg går med hende 6.30. Der gik kun et par nætter før hun sov igennem.
    Jeg tror en af grundene til hun nemt holder sig, er at hun er inde i en mindre indhegning/løbegård om natten hvor hun har blød seng, vand og en avis HVIS hun skulle få brug for den. (Det er en del uger siden hun har brugt den)
    Hun kan derfor ikke rende rundt, men ved når vi går i seng så er det godnat og hun sover igennem.
    Måske i har et rum som i kan lukke hende i om natten så hun ikke har så meget plads?
    Håber i snart får styr på det:-) Det er frustrerende!

Kommentér på:
renlighed eller mangel på samme :)

Annonce