{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

sofie N
sofie N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

Kastration - København {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg tror endeligt at jeg har taget det lidt svære valg at lade min hund kastrere. Situationen er dog bare den at vores egen dyrlæge ikke foretager operationer, så jeg ville høre om der var nogen der kunne anbefale en dyrlæge i Københavns området, bor selv på Amager. På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastration - København
  • #1   31. okt 2014 Til "mindre" operationer så som kastraktion er Kongelundens Dyreklinik på Kongelundsvej helt fin.Synes jeg smiley

• #3   31. okt 2014 Du lyder usikker på beslutningen. Så hvad har du gjort dig af tanker for/imod?

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg ikke synes, at kastration bare er noget man gør.

• #4   31. okt 2014 Stine H mig og min søster , har også Erik som dyrlæge smiley vi har aldrig mødt en dyrlæge , som ham før , hans hjerte banker for dyrene , han har brugt sin pause for at jeg kunne komme med min hund . og min hund har været bange for alle dyrlæger , ind til jeg fandt ham , der er han helt rolig , det var et mirakel jeg fandt Erik . så TS jeg anbefaler jo også klart Erik fra blågårds dyre klink smiley

• #6   31. okt 2014 Anne og Erik er rigtig søde- har dem dog ikke længere. Nu bruger jeg Sallingvejs Dyreklinik, som også er rigtig gode. Skal have min egen hund steriliseret der i næste måned - de er rigtig professionelle og passer godt på hunden. Har haft hende i narkose der før og der var ingen problemer.

• sofie N
    sofie N Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #7   1. nov 2014 Jeg er egentlig ikke som sådan usikker på beslutningen, men synes stadig at det er en stor beslutning at tage.. Jeg har gjort mig mange tanker, snakket med mange mennesker og læst mange af de andre indlæg der har været, så på den front søger jeg ikke så meget råd og hjælp - ved godt at der generelt er den holdning er det ikke er så velset. Jeg manglede en dyrlæge (som jeg selvfølgelig også kunne spørge til råds) som var god til at udføre en katration smiley

Kommentér på:
Kastration - København

Annonce