{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Ms_S
Ms_S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Første løbetid {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har en dejlig lille prinsesse på knap 9 mdr. som netop er startet på sin første løbetid - puha, tiden går (altfor) hurtigt :s

Mit spørgsmål er, hvor længe skal man passe på hanhunde?
Normalt foregår størstedelen af vores daglige gåture uden snor, men hun har selvfølgelig snor på nu og vi undgår andre hunde her mens det står på.

På forhånd mange tak for svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første løbetid
  • #1   30. okt 2014 Du skal passe på under hele løbetiden og mindst 10dg. efter, da de kan blive drægtige op til de 10 dage efter endt løbetid, dvs. mindst 31dg.. Jeg ved det af "dårlig" erfaring smiley smiley

• Ms_S
    Ms_S Tilmeldt:
    sep 2014

#2   30. okt 2014 Anita: Tak for dit svar, jeg passer som skrevet også MEGET på, hun skulle nødig blive gravid ved et uheld og specielt nu hun er så ung ville det jo være direkte synd! Jeg har for mange år siden haft en tæve, men kunne faktisk ikke huske hvor længe jeg passede på mht. hanhunde med hende (mon det er alderen der er begyndt at kunne mærkes smiley ) Det lyder ikke godt med at du har oplevet et uheld, må man være nysgerrig og spørge til forløbet?

• #3   30. okt 2014 Min var "heldigvis" 3½år da det skete, men vi kunne godt ha været det kuld foruden. Men Dr.dyr fik mig til at lade hende beholde dem, da hun led forfærdeligt af falsk drægtighed, med det hjalp ikke spor, så jeg fik endnu engang bekræftet at jeg ikke skulle gøre alt hvad Dr.dyr påstod. smiley

• Ms_S
    Ms_S Tilmeldt:
    sep 2014

#4   30. okt 2014 Det var da altid noget at hun trods alt var 3 1/2 år, når uheldet nu var ude. Og synd at din pige lider af falsk drægtighed, det er godtnok ikke sjovt for mange af de tæver som har det smiley
    Men ja, kan kun tilslutte mig din din mening! Det er dejligt at man kan tage til dyrlægen ved sygdom, men mine erfaringer fortæller mig desværre også at man (desværre) er nødt til at tage nogle af de ting de siger, med et gran salt !

• #5   31. okt 2014 Hun skal holdes fra hanhunde i op mod 4 uger

Kommentér på:
Første løbetid

Annonce