{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

lære hund at være i bur i bil {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag en sedan model i bil. hundene er vant til at ligge på bagsædet.

Nu ser vi på ny bil og er fristet af en station car ..

Kan man lære 2 hunde på hhv. 3 og 5 år at være i bur bagi ??

Og ville I til 2 små hunde ligge dem i hver sit eller begge i et bur, når vi kører nu ligger de sig både i hver sin side, og andre gange op af hinanden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lære hund at være i bur i bil
  • #1   19. sep 2014 Selvfølgelig kan de da lære det, hund i bur med et godt ben og så kører du, start med korte ture og altid til noget sjovt for hunden i starten, jeg vil altid vælge at adskille hunde under transport, det er forholdsvis lille plads i et bur og ingen mulighed for at komme væk hvis de skulle blive uenige om noget.

• #4   19. sep 2014 Nogle gange gør vi hundeejere altså tingene mere kompliceret end de behøver at være. Hundene er vant til at køre bil, så det er da bare at smide dyrene i buret, starte bilen og køre. Ikke så meget pylleri.

Jeg har et bur med skillevæg, der kan tages ud. Det er praktisk når vi skal køre langt, så kan de ligge sammen. Mine hunde fungerer glimrende sammen, men skal de være alene i bilen, hvis vi f.eks. skal handle, foretrækker jeg de er opdelt, og så stikker jeg skillevæggen ind.

• #5   19. sep 2014 det der med et bur med skillevæg synes jeg lyder smart, tror selv de foretrækker at ligge sammen, men det kan jo være rart at have muligheden for adskillelse...

De er i den grad vant til at køre i bil, har været med sydpå flere år, så det er intet problem...

Uh ... glæder mig helt til at prøve det af ... HVIS altså vi køber bilen ... kan godt mærke kompasset drejer mod JA .. smiley

• #6   20. sep 2014 Min Harley var sikker på han skulle dø første gang han blev sat i et stofbur som hvalp,og i dag er det hans ynglingssted og han elsker at køre bil.

profilbillede
Kommentér på:
lære hund at være i bur i bil

Annonce