{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.333 visninger | Oprettet:

HD, hjælp med lindring!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge hoveder,

Ja, jeg oprettede et indlæg ang. kiropraktor for nogle mdr siden, da jeg synes min hund viste psykiske tegn på smerter. Vi fik tid hos Charlotte Frigast som mente at det var højre hofte den var gal med, efter 2 besøg anbefalede hun mig at få hende røngten fotograferet. Efter en tur under apparatet hos min egen dyrlæge, måtte der jo erkendes en HD status C på højre hofte (intet på venstre). Hun brækkede benet i okt 2012 og havde en meget lang genoptræning(fik en trykning af skinnen), da det var svært at få hende til at gå på 4 ben, hun hoppede på 3 ben on/off i 6 mdr smiley dyrlægen mener at dette er grunden til hendes HD.
Anyways, efter jeg har fundet ud af dette er jeg selvfølgelig stoppet med agility, hun får hybenpulver i foderet (hun får essentiels og råt), giver hende masser af "rolig" motion på forskellige underlag og skal snart ned til Charlotte igen og have vist øvelser vi kan lave.
Problemet er at jeg synes at kunne fornemme at hun har ondt dagligt, og det vil jeg bare ikke byde hende.

Er der noget i har god erfaring med der hjælper godt på HD hunde?
hun kan ikke lide at svømme (har prøvet) og hun bryder sig heller ikke om kiropraktor.
Dyrlægen anbefalede en bestemt type foder fra Hills (j/d, kan det passe??), har i erfaringer med dette?

Håber der er noget der kan hjælpe min elskede pige, for hun skal bare ikke gå og have ondt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD, hjælp med lindring!?
Kommentér på:
HD, hjælp med lindring!?

Annonce