Oppustelig krave efter operation - alene ?? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens..
Min dejlige lille hanhund på 3 år, var henne og blive kastreret i fredags.. Jeg havde regnet med at jeg kunne holde fri mandag-tirsdag, men har efterfølgende fundet ud af, at jeg har et kursus som jeg ikke rigtig kan slippe udenom..
Han har fået sådan en plastikkrave med fra dyrlægen, men har ikke haft den på ham, da jeg i stedet har holdt øje med ham hele weekenden..
I dag var jeg forbi maxi zoo og har hentet en oppustelig krave.. http://www.maxizoo.dk/pro-collar-halskrave-medium-25-33-cm-bla.html .. Er der nogle der har erfaring med at bruge sådan en, efter kastration/sterilisation? Kan hunden nå sig i skridtet? Og ville i turde, at efterlade hunden alene med sådan en på ??
Jeg overvejer virkelig om jeg alligevel bare skal melde mig syg for kurset, fordi er bange for, at det muligvis ville kunne være, at han kvalte sig selv i kraven eller noget i den stil.......
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Men jeg ved at der er mange, som er rigtig glad for den.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.333
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jun 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 140
sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
Ulveklo fjernet, hjem den skærm og må ikke slikke i såret.
Skal have fundet noget til i morgen, lige nu har jeg sat en sok på benet med malertape.
Hvis man får en oppustelig krave der er stor nok, er det da ikke bedre en de der skærme?
min hund bliver nemt forskrækket og selv en der var for lille var hun ret skræmt over.
tænker med den den anden, er lyde og udsyn bedre?
hun kan hvert fald ikke lade sit sår være pt. til aften.
Oppustelig krave efter operation - alene ??