Analkirkler - operationstid bestilt {{forumTopicSubject}}
Så er der bestilt tid til at Sille skal have fjernet sine analkirtler.
Først d. 26/4..... Men vil gerne kunne være 100% omkring hende, når hun er opereret, derfor først der...
Har en søster, der synes hun skal have fødselsdag i dag, og min mor om en uge, så 2 weekender man skal noget.
Og så rådede de mig til lige at trække den til over påsken, hvis nu hun skal ind igen af en årsag, for ellers er det +100%
Jeg glæder mig til at det er overstået, men puha.... kan allerede mærke kriller i mavsen, min lille hund skal i narkose for første gang.....
Til jer, der har fået fjernet analkirtler på jeres hunde....
Fik de også dræn i, således at der ikke gik infektion i, og de stadig kan tømmes mens det heler? Har jeg aldrig læst herinde om....
Men hun skal have dem i i 3-4 dage, så skal en dyrlæge pille dem ud (håber dinmobiledyrlaege kan klare dette :-))
Og de anbefaler at hun bliver natten over, fordi det sviner rigtig meget....
Øv jeg vil da bare have hende hjem igen og se at hun er ok
Nåårh... Men så kan de jo også holde ekstra øje med hende, hvis noget skulle gå galt (hvilket det IKKE gør)
Og efter 10 dage skal hun have fjernet sting.... Og i den tid skal hun have krave på.... LÆNGE.....
Har købt en oppustelig... Så den må jeg lige prøve at om den gør at hun ikke kan nå ned og slikke deromkring... Kan jeg jo lige så godt teste nu.....
Tid er også bestilt hos Falck..... Da de skal kører hende, pga min angst for at komme væk hjemmefra.....
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Har selv en tæve der har døjet i snart 4 uger, og været på pencilin i 4 uger... Hun ska til kontrol imorgen, håber hun er fit for fight... De har snakket operation af hendes analkirtler, men de bylder hun havde sku li hele først...
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.093
Og hun har fast afføring.... Har dog alligevel prøvet forskellige slags foder.
Hun KAN ikke tømme dem, ej heller når hun kører røv.
Istarten var de overfyldte og lige på renden til betændelse på 1 måned.
Det sidste år til halvdelen er det ca. hver anden måned hun får dem tømt, hvor de er meget fyldte.
Og da dyrlægen skulle tømme dem sidste gang, havde hun stort besvær ved den ene, idet den åbenbart er blevet fortykket/forsnævret.
Jeg har set tiden an siden hun var hvalp, men nu hun lidt over 2,5år, og jeg kan se hvor meget det generer hende.
Dyrlægen synes også det er ekstremt at hun ikke kan tømme dem ved selv at kører røv, hvilket hun gør meget.
Så jeg har sammen med dyrlægen (som ikke selv opererer, da hun er mobildyrlæge) besluttet, at nu skal det være nu.... For næste gang er det ikke sikkert at hun kan tømme dem overhovedet, og så skal det hele bare være haste operation....
okt 2008
jul 2006
Hvem skal udføre operationen ???
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
okt 2008
Og jeg er klar over det med utæthed.... Hvorfor jeg også har trukket tiden, i håb om at hun voksede fra det... Men det gør hun ikke...
Det er også derfor at jeg har valgt at bruge Karlslunde, selvom de er pænt dyre, men i dette tilfælde er det ikke pengene der betyder noget, men en tæt hund
jul 2006
Held og lykke med hende
jul 2006
Karlslunde har bestemt expertise i de operationer, så dem ville jeg bestem vælge
jul 2006
okt 2008
Det er min mavefornemmelse, der har valgt dem. Har aldrig prøvet dem før, men har hørt at folk kommer fra Jylland for at få udført ting og sager, så noget må der jo være om det, at de er gode.....
Er blevet rådet til at tage albertslunde da de kun skulle have ca. halvdelen af pengene for det, men som sagt... Her er det en tæt hund, så står øverst på listen, så må jeg betale hvad det koster (har heldigvis sygeforsikring ;-))
okt 2008
jul 2006
Analkirkler - operationstid bestilt