{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

HundeGalleri.dk
HundeGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 152484 Emner: 72 Svar: 498

HG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier. {{forumTopicSubject}}

Vi har gennem længere tid modtaget gode input vedr. velkomst/afvisning af nye gallerier, og derfor har vi foretaget nogle enkelte ændringer.

Det nye er:

- Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer).

- Alle afvisninger skal begrundes, og bliver synlige i kommentarerne under galleriet.

- Alle velkomster bliver synlige i kommentarerne under galleriet. Skriver du ikke selv en kommentar, vil der blot stå "Velkommen".

Disse ændringer er lavet for at indstemningsprocessen bliver mere åben, og man kan følge med i, hvem der byder velkommen.
Samtidig har man, som bruger, også chancen for at få ændret på evt. fejl og mangler ved galleriet - inden galleriet bliver afvist.

Er du i tvivl om, hvilke regler, der gælder for indstemning af gallerier kan du finde dem her: http://www.hundegalleri.dk/brugerbetingelser - under punktet "Oprettelse af gallerier".

Mvh. Rikke/HG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.
  • #1   20. aug 2014 Så nu er der 50 brugere, som skal ind og sige, at den der pitbull ikke må oprettes? Og når man afviser den for 8. gang, skal man stadig skrive det og efterfølgende modtage trusler og svinere i indbakken, fordi man ved indmeldelse er blevet udnævnt til vogter af HG's dyd?
    Herligt...

• #2   20. aug 2014 Hej Julie,

Man kan jo altid kontakte en HA'er - og normalt plejer det ikke være et problem, at få stemt gallerier ud. Men vi følger selvfølgelig situationen herfra smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #5   20. aug 2014 Bugsy: Det er på alle gallerier nu smiley
    Mvh. Rikke/HG

• #7   20. aug 2014 Det var på tide. Så er det slut med at afvise kujonerne kan gemme sig

• #9   20. aug 2014 Jeg syntes det er fint smiley

• #10   20. aug 2014 Enig med Maiken.

Men hvorfor ikke ...

Det kan vel snart ikke blive ringere ...

• #11   20. aug 2014 Har afvist Cocker Lucca Med beg. at den er oprettet en gang i forvejen Hvorfor kan jeg så ikke afvise Der kommer noget frem, hvor der står, at jeg skal begrunde det Det har jeg jo gjordt?

• #12   20. aug 2014 Synes det er tåbeligt at der skal 5 mennesker til at byde en hund velkommen men 50 mennesker til at afvise den. Man kunne vel gøre det til 10 eller 20 mennesker.

Men vil da se frem til alle de fakere der får frit spil, fordi 5 mennesker ikke læser kommentarerne om at hunden er fra google.

• #13   20. aug 2014 Har afvist en hund igen Men den vil ikke godtage min afvisning Jeg har skrevet en begrundelse til afvisningen Ja jeg fatter ikke en brik af det hele Det virker jo ikke smiley

• #14   20. aug 2014 Helt enig med Maiken.... Og Ginger.

• #16   20. aug 2014 Ja den tåbelige regel med at hunde ikke kan oprettes, hvis brugerne mistænker dem for at ikke være helt lovlige, burde fjernes.
    Tænk hvis bil, motorcykel og scootergalleriet havde lignende regler smiley

• #18   20. aug 2014 Jeg er tabt bag en vogn som barn (eller måske smidt??) men det kan da ikke være rigtigt at jeg så kan oprette min "labrador/staff" og så har jeg lige 5 veninder der stemmer den ind med det samme? Og der skal 50 til at afvise?

• #21   20. aug 2014 Ej, det er simpelthen dumt det der. Bare ta' et kig på de sidste der er kommet ind. Intet tekst overhovedet og flere sider med afviste og alligevel er de kommet ind. Det er altså en ommer. Og hvor pokker er logikken også i at der kun skal 10 brugere til at byde velkommen, men 50 personer til at afvise :-S

• #22   20. aug 2014 Det var da det mest tåbelige jeg har set herinde

nå så er det slut med at byde velkommen eller afvise herfra..

• #23   21. aug 2014 Må indrømme at jeg synes det er en dårlig idé
    Det bliver tæt på umuligt at stemme ud
    Hvilket den cocker der lige er stemt ind to gange vidst er et meget godt eksempel på
    Og så skal der bruges tid på at vi alle sidder og skriver til HA'ere hver gang det sker
    Eller hver gang en ulovlig hund bliver stemt ind

• #24   21. aug 2014 Ja og når jeg skriver, at jeg afviser fx på grund af den er oprettet 2 gange, eller der ingen tekst er, akseptere den ikke min afvisning smiley

• #26   21. aug 2014 Isabelle: Nemlig. Det er udelukkende forretning. Der har været så stor brugerflugt fra Forum det sidste år og det har ødelagt muligheden for de virkelig gode og lærerige debatter som man nu skal på FB for at finde.

Men det er selvf. ligegyldigt for de brugere der er forsvundet HAR jo allerede betalt for at være her så de er intet bevendt mere.

Hvis fx forum blev prioriteret så ville frysninger etc. igen være noget vi så en del af så debatterne kunne komme tilbage på et niveau hvor alle havde lyst til at deltage. Udsmidninger ville heller ikke være umulig konsekvens. Men intet af dette er længere noget der bliver brugt. Vi kunne lige så godt slet ikke have HA'ere. Alligevel bliver man opfordret til at bruge dem .. Men de har ingen beføjelser så hvad er formålet ...?

Ups. Surt opstød. Dog kun fordi jeg har været HG'er siden 2007 og ved hvad brugerne herinde har betydet for mig igennem årene. Jeg gad godt nye brugere fik samme gode oplevelse og ikke skulle på FB for at finde os.

• #28   21. aug 2014 Isabelle: Der er mindst 2 Hunde-Galleri-grupper. Ser om jeg kan finde dem og smider link i din indbakke.

• #29   21. aug 2014 Forholdet af velkomststemmer vs. indstemmer kigger vi selvfølgelig på, og sser på om tallet for afvisstemmer skal justeres nedad. At man kan byde velkommen med mere end 1 point, hvis man har vundet udfordringer er ikke noget nyt.

Inger N og Maj-Britt: Vi vil gerne vide lidt mere om, hvad der går galt hos jer, når I forsøger at afvise/byde velkommen. Skriv til os her: www.hundegalleri.dk/faq - så kigger vi på det smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #30   21. aug 2014 Sanne Gider ud ikke smide en link til mig også Tak smiley

• #32   21. aug 2014 Rikke jeg har jo skrevet hvad der er galt Det er hvor jeg selv skriver afvist på grund af for lidt tekst eller hunden er oprette 2 gange Og jeg så trykker på afvist så kommer der et lille skærm op, som siger jeg skal begrunde min afvisning, ja ja det har jeg jo lige gjort Derimod hvis jeg trukker på den automatiske skrift, med afvist er det ok

• #33   21. aug 2014 Maj-Britt: det er selvfølgelig helt op til den enkelte smiley Nu skrev du bare, at du havde et problem - netop med at stemme ind/afvise, så er det jo naturligt, at vi prøver at løse problemet smiley

Inger N: Tak for forklaringen - vi kigger på det - jeg vender tilbage, hvis vi har brug for flere oplysninger. Det kan være, det er browserspecifikt - og derfor vil vi meget gerne have, at du lige sender en besked på ovenstående link, som skrevet før smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #35   21. aug 2014 Rikke Jeg har skrevet til linken Også hvad jeg syntes, i skulle lave om igen

• #36   21. aug 2014 Maj-Britt: Hvis racen ikke er korrekt, kan vi selvfølgelig ændre denne smiley
    Som tidligere nævnt, så er det ikke nyt, at der kun skal 5 brugere med 10 point til at stemme en hund ind - sådan har det altid været smiley

Inger N: Tusind tak smiley

Mvh. Rikke/HG

• #38   21. aug 2014 Men Rikke, det er jo noget nyt at det kun er muligt at give flere velkomst point end 1, men det samme gør sig ikke gældende når der afvises. Hvorfor denne forskel? Det giver da absolut ingen mening, at der SKAL være 50 pers. på for at afvise en profil. Det vil jo aldrig blive muligt at den bruger ikke kommer ind, når der er denne forskel.

• #40   21. aug 2014 Maj-Britt: Vi sletter ikke hunde pga. forkert raceangivelse (Listehunde er selvfølgelig en undtagelse) smiley
    Hvis du lige sender en liste over, hvilken race hundene er, så retter vi til. Du sender den bare hertil: www.hundegalleri.dk/faq

Vi kan dog se, at der ikke er nogle nyoprettelser af racen - nyeste er fra 2010, så det er ikke et problem, der er opstået her med vores ændring af velkomstproceduren smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #41   21. aug 2014 Der er 2 forskellige racer foxhound. American foxhound og engelsk foxhound.
    De hunde der er oprettet som foxhound på HG er foxterriere

• #43   21. aug 2014 Hvis man alligevel ønsker alle skal stemmes ind - hvorfor så ikke fjerne hele det stemme ind/ud system...
    Lad folk oprette de gallerier de vil.. Og fjern hvad der er forkert efterfølgende.. Det er jo samme resultat - bare uden en masse bøvl..

• #44   21. aug 2014 Til Hg Jeg syntes altså i skal lave det om igen Det kan da ikke være rigtigt, at vi afviser og afviser hunde, der fx skal stå under blandingshunde og ikke bliver rettet ,alligevel kommer ind, når vi som afviser, kun kan afvise med 1 point og dem som byder velkommen kan afgive 10 point Det samme med dem, som næsten ingen beskrivelse giver af deres hund Og igen, ikke vil rette på det, selv om vi skriver det
    Jeg syntes ærligt, at det med den 1 afvisning point er for dårligt smiley

• #47   27. aug 2014 Hej alle,

Vi har holdt øje med velkomst/afvise-flowet den sidste uges tid - og i den forbindelse har vi sat "Afvise"-point ned til 25 fra før 50, da det er en bedre vægtning i forhold til "Velkomst"-point.

Mvh. Rikke/HG smiley

• #48   27. aug 2014 Rikke. Er det egentlig ikke dobbelt moralsk, at man kan oprette en avls annonce på markedet, med en hund der vil blive afvist på galleriet på grund af dens udseende?

• #50   27. aug 2014 Jeg vil mene lidt det samme som Maiken. jeg vil så gerne være med til at stemme ind og ud ,men det hun skriver ,med at dit og dat kommer ind, syntes jeg heller ikke er ioden

Kommentér på:
HG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.

Annonce