Rød hævet plet mellem bagben. (Billede af kønsorgan) Rød hævet plet mellem bagben. (Billede af kønsorgan)
Hej,
I forgårs klippede jeg min tæve, blandt andet mellem benene, og jeg er lidt bange for, at jeg faktisk kom til ramme hende på selve spidsen af kønsorganet. Hun trak sig væk, men pev ikke (og hun lider normalt ikke i stilhed!), i går og i dag virker hun ikke til at have haft ondt. Hun bør snart komme i løbetid, men da det er spidsen, og ikke hullet, der er rødt, tror jeg ikke, det er pga løb, ergo har jeg nok klippet en lille smule i hende. (Argh! )
Ovenstående var egentlig bare for at forklare, hvorfor spidsen er rød.
Nå, men mit spørgsmål:
I dag har jeg så lagt mærke til, at hun på siden af skeden har et lille rødt og hævet område.
Jeg kan ikke finde lopper på hende, og jeg tror ikke, hun har haft en flåt i det område.
Ville I tage til dyrlæge med det eller se tiden an? Som skrevet virker hun ikke til at have ondt, og hun er sig selv.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Jeg skal selv afsted med Linka i dag til dr.læge Hun gnaver sig på indersiden af hendes baglår Så det er rødt Og jeg kan ikke finde lopper ,og hun er også sprøjtet for det Så hvis hun ikke gnaver i det,ville jeg se tiden an
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
Nej, hun gnaver ikke i det. Hun slikker sig lidt mere bagi end normalt, men det ser ud til at være spidsen, hun slikker, og ikke det der hævede område.
Jeg tror også, jeg ser tiden an til i morgen.
Pøj pøj med Linka!
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
mar 2014
mar 2014
Da vi ville ringe til dyrlægen i går, var pletten næsten væk, og i dag er den helt forsvundet, så vi så ingen grund til at tage hende til doktor.
mar 2014
Synes faktisk det er lidt svært at vide, hvornår man bør tage/ringe til dyrlægen med det samme, og hvornår man kan vente og se tiden an. Men da hun ikke havde ondt, havde jeg også en god mavefornemmelse ved at tage det roligt.
Rød hævet plet mellem bagben. (Billede af kønsorgan)