809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

hot spot hurtig hjælp hot spot hurtig hjælp

hej vagtdyrelægen tager ikke sin tlf.... og goggle hjælper mig ikke lige nu.. buffy har en stor rød og hævet plet på halsen og man kan se at hun bliver rød længere nede af halsen også.. nogle der kan hjælpe med en vagtdyrelæge i nærhedden.. bor mellem frederikshavn og aalborg...

søger selv vidre

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot spot hurtig hjælp
  • #1   10. maj 2008 uhhh hvis det er et hvepsestik el. lign skal du holde øje med om hun får en allergisk reaktion

• #2   10. maj 2008 man kan få de der allergipiller til mennesker som virker ved den slags, bena et eller andet, men ved ik om de virker til dyr

• #3   10. maj 2008 det kunne godt minde om en allergisk reaktion, på et insektbid/stik...

• #4   10. maj 2008 vagt dyrlægen kan jo være igang med at operer -- så prøv igen nogle gange i træk...

• #5   10. maj 2008 fik fat i en anden vagt dyrelæge.. ja det er lidt hævet.. som en knude.. han sagde at vi skulle vente og se tiden an... min normale dyrelæge henviser til en anden og det var ham der ikk tog tlf efter 6 forsøg..

hun opføre sig som hun plejer... den røde plet er på størelse med en 2 krone ca.. er meget lys neden under hårene.. håene er blodige så hun har jo kløet i det.. og der er ild rødt omkring den og lidt længer nede af halsen... men hun lader ikk til at have ondt, men det gør hun jo aldrig, buffy viser meget nødig smærte...

• #6   10. maj 2008 hmm vi var ude at gå mede hende for en time siden og der blev hun ikke stukket af noget... hun går jo stadig i snor pågrund af hendes korsbånds opration.. så ser jo hvis hun er blevet stukket.. men ja hun var alene i hundegården tidliger i dag i 15 min ca.. men intet at mærke på hende der og hørte hende ikk hyle eller gør.. døren stod åben her ind til så hvis noget stak hende går jeg ude fra at der må være kommet en reaktion.. men ja må se tiden an som dyrelægen sagde.. nævnte for ham om det kunne være hotspot.. men det lød det ikk til på ham..

• #7   10. maj 2008 det var falck jeg fik fat i.. som fik en dyrelæge til at ringe til mig... øredråber.. det til at rense hundens øre i.. for det har jeg noget af...

• #8   10. maj 2008 fuck jeg hader det her... hvorfor skal den hund altid fejle et eller andet.. er det ikk det ene jamen så er det, det andet... crist

• #9   10. maj 2008 har jo fået fat i en dyrelæge.. og han sagde som sagt at jeg bare skulle se tiden an... og selvf ringe igen hvis pletten bliver støre... eller begynder at væske... hmm kan det skade at putte det på... hvis det nu bare er et ensekt bid hun har kløet sig i... det jeg har er øre rans fra KW

• #11   10. maj 2008 Hvis man blir stukket af en bi, er det så ikke noget med at man skal gnubbe sukker i ?

• #12   10. maj 2008 Hold GODT øje med det, hvis det er hot spot......Det l**** beder sig i løbet af MEGET kort tid og HVIS det breder sig, er det afsted til dyrlægen.........Kan ikke forstå at dyrlægen ikke ville kigge på det. Det er LIGE sæson for hot spot. Og det er så hamrende smertefuldt.

• #13   10. maj 2008 mette H ja fatter jeg heller ikk.. men men.. knuden er blevet mindre, hun har på ingen måder ondt.. syntes også det er mere tørt nu... tror at det er et insekt bid som hun har kløet i og at halsbåndet måske også har gnavet lidt i det da vi var ude at gå... det er over 2 timer nu siden vi opdagede det... og ingen forandringer ud over det jeg har skrevet oven over... men ja tjekker det hver halve time.. og har tænkt på at tage billeder så jeg kan samligne dem...

• #14   10. maj 2008 men ja må på aboteket i morgen.. uanset hvad det er vil jeg være forberedt næste gang...

• #15   10. maj 2008 nu er rødmen også ved at forsvinde.. plus knuden er helt væk... hehe så det var vist bare et bi stik... vi har rigtig mange bier og hvepser her hvor vi bor lige nu.. så det holder vi skarpt øje med i fremtiden...

føler mig som en pyller mor hehe men heller før en for sent hvis i forstår.. takker jer alle for jeres svar..

• #16   10. maj 2008 Betina:

DET var skønt at høre. Her var nemlig en igår eftermiddags, som "vi sendte" til dyrlægen MEGET hurtigt og det var hot spot. Rigtig grimt andda:-)) Mine golden har haft det stort set alle sammen og det er noget rigtig l***:-))

• #17   10. maj 2008 ja læste jo tråden om pigen igår.. derfor jeg også blev helt bange....

godt at pigen fik overtalt sin mor til at gå til dyrelægen.. puhaa vil bare ikk have min lille pige(buffy) skal gå igennem mere smærte.. og fra hvad man kan læse om det.. ja så lyder det kun som noget fanden kan have skabt...

• #18   10. maj 2008 Betina:

Det er det også.......Og han har skabt det i vrede endda:-))

Kommentér på:
hot spot hurtig hjælp

Annonce