Det med Hund og børn.. {{forumTopicSubject}}
Det er længe siden jeg har været her sidst, men nu har jeg brug for lidt input fra andre hundeejere
Jeg har Jasmina på 2.5 år.. (schæfer)
Problemet er at jeg aldrig har lært hende at omgåes børn, af den simple grund at jeg ikke kendte nogen børn og at det ikke var en prioritet.. jeg er udemærket klar over at det skulle jeg have husket, men jeg er ikke perfekt
Min kærestes søster har 2 børn, 11 og 15 år, dem er der ingen problemer med..
hans bror har 6 børn, fra 2-14 år.. og det er de 3 mindste hun er usikker omkring.. hun knurrer ikke, eller er agressiv, men hun gør meget usikkert helt op i hovedet på dem..
Det vil jeg naturligvis ikke have, og hun har også kun fået lov at møde dem den ene gang, fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal tackle det. Jeg tror ikke hun har haft dårlige oplevelser med børn. hun ved simpelthen bare ikke hvad det er for noget, også bliver hun usikker.. Samtidig er ungerne også bange for hende, og det er jo klart når hun gør dem op i ansigtet og er så stor..
Er det bedste at udstyre børnene med godbidder, også få dem til at sætte sig, også må hun komme til dem?
Bliver så frygtelig ked af det, for det er jo mig der har fejlet.. og jeg vil jo også gerne selv have børn en dag…
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 819
Vi har overtaget kærestens fars gård, som er et fristed for hele familien .. dvs. at børnene tit kommer ud og leger derude :)..
jan 2012
God ide med børnegitteret, så kan hun være med, uden at de skal være sammen..
det har jeg slet ikke tænkt på, men det er jo en kanon løsning - så slipper forældrene for at være bekymrede for deres børn, og jeg slipper for at lukke hende ud
jan 2012
Indtil videre har jeg ikke turde invitere folk, fordi jeg har synes det var trist hun skulle sidde ude i laden mens der var gæster .. Hun er en lejlighedshund og er bestemt ikke van til at være adskilt, så det er optimalt at hun kan være lidt med, uden at jeg skal sidde på nåle ..
apr 2014
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 16
apr 2014
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 16
sep 2014
Følger: 3 Emner: 3 Svar: 8
Det med Hund og børn..