{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Min anden hund er blevet stille efter afdød hund? NY HUND? {{forumTopicSubject}}

`Hej! Jeg har den bedste hund i hele verden! Han er super aktiv, dog er han også super doven, og man kan selv køre ham op, hvis han skal til agility, og han falder ned med det samme igen (berner sennen/bordercollie)
Men! Vi havde så en anden hund også, som har været der hele hans liv (altså fra da han var otte uger) nu har vi fået han aflivet, for næsten 2 måneder siden! Og han har bare forandret sig markant!
Han ligger og sover under sengen hele tiden, han venter med at spise sin mad til at er sikker på min anden hund ikke er kommet. osv osv osv, alle mulige ting der gør mig ked af det at se på ham! Så jeg tænkte? Kunne en ny legekamarat være et bud? Han er meget flokdyr, hader at være alene, og elsker leg, og opmærksomhed?
Vi skal ud at kigge på en tollerhvalp her imorgen, men jeg er bange for at min hund ikke tager så godt imod den? Hvad ville i have gjort? (tollerhvalpen kommer først fra august af, hvis vi køber den)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min anden hund er blevet stille efter afdød hund? NY HUND?
  • #3   7. jul 2014 Birgitta l. Der er gået 2 måneder om en uge, Aslan er meget på nye hunde, han elsker selvskab! Jeg har trænet ham meget mere og været 20 gange så meget sammen med ham som jeg plejede, men lige så snart man laver noget andet, kravler han under sengen, han kommer ikke og hilser om morgenen når man vågner længere, generelt har han ikke den energi han havde med den anden hund, derfor vil vi have en ny! Han elsker at lege med andre hunde! Tror ikke man skal se det fra en menneske synsvinkel, men fra hundens! Det er et flokdyr?

• #4   7. jul 2014 Det har man hørt før,håber han bliver frisk igen. smiley :

• #6   11. jul 2014 Ja har en veninde der har en toller, ved navn Eddie, de to er gode venner! Og synes faktisk tolleren minder om min hund Kovo på mange måder i forhold til aktivitet o, vand, jagt osv.
    Aslan skal op og besøge den hvalp vi evetuelt skulle have idag, så må vi se hvad han siger

• #8   12. jul 2014 Han var meget interesseret i hvalpen, viste ikke nogen form for afskygelse! Og de fik leget lidt, vi har takket ja til den smiley

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   14. jul 2014 Prøvede noget lign for 3 år siden, den ene hvalp stak af og blev kørt ihjel. Dens bror tog det relativt ok, men den store var meget mut og trist og spiste ingenting.

Vi overgav os og købte en hvalp, da den store så hvalpen snusede den lidt til hende og gik hen og spiste. Hun accepterede den lille med det samme og fandt dit beskytter gen frem. Nu var flokken komplet igen :/) Det var en forvandling vi ikke havde turdet håbe på.

• #11   14. jul 2014 Birgitta smiley det har vi styr på, ikke første gang vi får en hvalp, det er min 4 hund og min mors 10 smiley Aslan er ikke jaloux typen, han leger ikke rigtig med lejetøj, og han føler ikke han ejer noget af det. Vi har flere venner familie der har hund og de lå godt tage det smiley

Kommentér på:
Min anden hund er blevet stille efter afdød hund? NY HUND?

Annonce