Min anden hund er blevet stille efter afdød hund? NY HUND? {{forumTopicSubject}}
`Hej! Jeg har den bedste hund i hele verden! Han er super aktiv, dog er han også super doven, og man kan selv køre ham op, hvis han skal til agility, og han falder ned med det samme igen (berner sennen/bordercollie)
Men! Vi havde så en anden hund også, som har været der hele hans liv (altså fra da han var otte uger) nu har vi fået han aflivet, for næsten 2 måneder siden! Og han har bare forandret sig markant!
Han ligger og sover under sengen hele tiden, han venter med at spise sin mad til at er sikker på min anden hund ikke er kommet. osv osv osv, alle mulige ting der gør mig ked af det at se på ham! Så jeg tænkte? Kunne en ny legekamarat være et bud? Han er meget flokdyr, hader at være alene, og elsker leg, og opmærksomhed?
Vi skal ud at kigge på en tollerhvalp her imorgen, men jeg er bange for at min hund ikke tager så godt imod den? Hvad ville i have gjort? (tollerhvalpen kommer først fra august af, hvis vi køber den)
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 11 Svar: 64
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.487
nov 2011
Aslan skal op og besøge den hvalp vi evetuelt skulle have idag, så må vi se hvad han siger
nov 2011
sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Vi overgav os og købte en hvalp, da den store så hvalpen snusede den lidt til hende og gik hen og spiste. Hun accepterede den lille med det samme og fandt dit beskytter gen frem. Nu var flokken komplet igen :/) Det var en forvandling vi ikke havde turdet håbe på.
nov 2011
Min anden hund er blevet stille efter afdød hund? NY HUND?