Graviditet påvirker min anden hund {{forumTopicSubject}}
Hej ,
Jeg har en skøn Chihuahua, som er drægtig og som skal føde +/- et par dage d. 15 Oktober.
Udover hende har jeg en super skøn tæve som er en papillon blanding.. De kommer rigtig godt ud af det med hinanden..
Nu er den drægtige begyndt at producere mælk og da vi kiggede på vores papillon igår så vi hun også var begyndt at producere selvom hun ikke har været i nærheden af en hanhund, og hun viser INGEN tegn på drægtighed?
Hvorfor er det hun lige pludselig begynder at producere mælk, selvom hun ikke er drægtig, jeg kunne forstå det hvis hvalpene var kommet og hun lå med dem??
Er der nogen der kan forklare dette?
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 3 Emner: 239 Svar: 3.391
Det kan ske for de fleste (hvis ikke alle?) pattedyr.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
Det er derfor falsk drægtighed opstår
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 142
Nu gør mine hunde alt sammen! sover, spiser leger... jeg alt..
De har aldrig afvist hinanden på nogen måde, tror i der umiddelbart vil være nogle problemer med at min papillon er i nærheden af hvalpene nu hvor det ikke er hendes? Og om chihuahuaen vil acceptere at der er en "plejemor" som hjælper med hendes hvalpe?
For vil helst ikke skille dem ad pga. hvalpene, og nu hvor det begge er tæver kan chihuahuaen vel ikke bliver total overbeskyttende overfor hendes hvalpe,
Her tænker jeg på om hun ser en trussel i hende, frem for hvis det var en hanhund jeg også havde?
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 142
Graviditet påvirker min anden hund