{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Graviditet påvirker min anden hund {{forumTopicSubject}}

Hej ,

Jeg har en skøn Chihuahua, som er drægtig og som skal føde +/- et par dage d. 15 Oktober.
Udover hende har jeg en super skøn tæve som er en papillon blanding.. De kommer rigtig godt ud af det med hinanden.. smiley

Nu er den drægtige begyndt at producere mælk og da vi kiggede på vores papillon igår så vi hun også var begyndt at producere selvom hun ikke har været i nærheden af en hanhund, og hun viser INGEN tegn på drægtighed?

Hvorfor er det hun lige pludselig begynder at producere mælk, selvom hun ikke er drægtig, jeg kunne forstå det hvis hvalpene var kommet og hun lå med dem??

Er der nogen der kan forklare dette? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditet påvirker min anden hund
  • #1   27. sep 2012 Jeg mener det hænder at andre hunhunde kan producere mælk hvis der er én drægtig, for så vil de kunne overtage kuldet hvis der sker noget med moderen smiley

• #2   27. sep 2012 Falsk drægtighed.

Det kan ske for de fleste (hvis ikke alle?) pattedyr.

• #3   27. sep 2012 Det er ganske normalt i en flok, at de tæver, som ikke er drægtige producerer mælk, så de kan være med til at passe på hvalpene.
    Det er derfor falsk drægtighed opstår smiley

• #4   27. sep 2012 Okay, super mange tak for hjælpen! smiley

Nu gør mine hunde alt sammen! sover, spiser leger... jeg alt..

De har aldrig afvist hinanden på nogen måde, tror i der umiddelbart vil være nogle problemer med at min papillon er i nærheden af hvalpene nu hvor det ikke er hendes? Og om chihuahuaen vil acceptere at der er en "plejemor" som hjælper med hendes hvalpe?
    For vil helst ikke skille dem ad pga. hvalpene, og nu hvor det begge er tæver kan chihuahuaen vel ikke bliver total overbeskyttende overfor hendes hvalpe,
    Her tænker jeg på om hun ser en trussel i hende, frem for hvis det var en hanhund jeg også havde? smiley

• #5   27. sep 2012 Og hvis det er skal jeg så lade dem begge tage sig af hvalpene?

Kommentér på:
Graviditet påvirker min anden hund

Annonce