{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.239 visninger | Oprettet:

Chandler har brækket benet... {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest, jeg har ikke været ret aktiv et stykke tid, jeg har haft travlt. Ny kæreste, nyt job, og kærestens ny-indkøbte hus.

I søndags var jeg i kærestens nye hus, for jeg har lavet så meget deroppe, malet, gjort rent osv. Nu var jeg nået til haven, og jeg klippede hæk i søndags. Da jeg var færdig med at klippe, kom hundene ud på græsplænen til mig. De har ellers gået på en terrasse, med et rækværk omkring. Da der ikke er hegnet ind i haven, men kun hæk.

De løb, og legede, og var ret vilde. Chandler forsøgte flere gange at rende igennem hækken, så jeg tænkte at han skulle tilbage på terrassen, for jeg havde ikke tid til at holde øje med ham. Jeg ville så løfte ham over det rækværk...

Da jeg tænker nu kan jeg sætte ham, så skriger han helt panisk. Jeg opdager at hans bagben sidder fast, imellem 2 brædder. Jeg tager ved ham, han bidder hul i min hånd, og skriger. Jeg får ham fri, og får ham sat ned. Han ruller rundt på fliserne, og skriger... FUCK! Hans ben sidder helt forkert!!!

Hvordan jeg gør, jamen det aner jeg ikke. Men jeg springer over rækværket, tager ham i min favn, og siger at det hele nok skal gå. Får Musashi som er helt forvirret ind i huset, får låst, Chandler i bilen, og af sted.

Min kæreste var et stykke derfra, da han hjalp nogle venner med at lave loft. Jeg flyver derop, flyver ind i huset og spørger efter ham. Render ud til ham, og skriger "Skat jeg har brug for din hjælp, Chandler har brækket benet!!!" Jeg var lige på grænsen til panik, men hans reaktion fik mig faktisk ned. Han var så rolig, og sagde at det hele nok skulle gå.

Jeg får ringet til min dyrlæge, og får af vide at vagtdyrlægen er Århus dyrehospital. Jeg ringer og fortæller hvad der er sket, og vi kommer NU! Ind i bilen med os, min kæreste sidder med Chandler, som halser og er stresset.

Vi når frem, endelig. Den længste køretur i mit liv, tror jeg... Jeg springer ind, med lille Chandler i favnen, "hvor er dyrlægen?", råber jeg af en stakkels rengøringsdame, og han kommer lige i det jeg siger det. Han kigger på ham, og ja det ser ikke helt godt ud. Vi får bud om at køre, hjem for Chandler skal blive der. Lige der går min verden i stå, tårene løber mere end de gjorde i forvejen, og jeg stirre bare på dyrlægen, uden at sige et ord.

"Åh du havde regnet med at få ham med hjem igen?" Siger dyrlægen. "Ja" siger jeg grådkvalt...
Men han skal blive, jeg kysser ham, og siger at jeg kommer igen efter ham, at jeg aldrig bare vil forlade ham.

Da vi kommer ud i bilen, så bryder jeg bare sammen. Jeg har det forfærdeligt, da jeg er skyld i dette er sket, jeg har gjort skade på min hund, dog ikke med vilje. Min kæreste (lad os kalde ham Julle, det er hans kælenavn) han prøver at berolige mig. Han siger at det ikke er min skyld, at jeg jo ikke gjorde det med vilje, at jeg jo elsker den lille dumme hund, som han kalder ham.

Vi køre hjem igen, og huset er bare så tomt. Jeg græder meget, og Julle er bare en kæmpe støtte for mig, jeg aner ikke hvad jeg skulle have gjort uden ham. Han har virkelig været der for mig..

Dagen efter ringer jeg til hospitalet, og får af vide at han skal opereres tirsdag, af Lars, en af Danmarks dygtigste indenfor det med led og knogler. Og han vil ringe til mig inden de går i gang, og fortælle hvordan og hvorledes.

Han ringer, og fortæller at det er et kompliceret brud, men han har lavet flere af dem. At der er en chance for at vækstlinjen i benet vil blive ødelagt, så Chandler vil få et skævt ben. At regningen indtil nu hedder 7700 kr, og operationen vil koste 12000 kr. Jeg siger at jeg er ligeglad, han skal bare laves! Det vil han så gøre.

Jeg ringer derud et par timer efter, Chandler ligger til opvågning, og alt er gået som det skal. Og jeg må hente ham i morgen, (altså i dag) kl 14.30. Hvor jeg så også skal tale med Lars, om det hele.

Puha der er lang tid til kl 14.30 lige nu, jeg glæder mig bare til at få ham hjem... Det var, og har været så forfærdeligt at gå her, og ikke kunne gøre noget. Bare vente...

Og så vil jeg lige komme med en opfordring! ALLE jer som IKKE har sygeforsikring på jeres hund, FÅ DET NU!!! Jeg skal i dag aflevere ca 20 tusinde kr derude, penge jeg på ingen måde har. Men jeg har en sygeforsikring, så jeg vil få de fleste refunderet. Jeg har fundet de penge, godt man har en god familie. Men hvor er jeg glad for at jeg tegnede den forsikring på ham, allerede inden jeg fik ham hjem.

Så få det nu, hvis i ikke har. det kan være i en dag får brug for den. Og så er det da virkelig de par tusinde værd det koster om året, hvis regningen hedder 20000 kr, som den gør her os mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chandler har brækket benet...
Kommentér på:
Chandler har brækket benet...

Annonce