{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Chandler er under kniven igen. {{forumTopicSubject}}

Som de fleste ved har lille Chandler jo haft brækket benet, tråden er her http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/571965-chandler_har_braekket_benet___

Han er lige nu under kniven, for at få fjernet det jern som blev sat ind. Jeg afleverede ham kl 8:30 i morges.

Dyrlægen var meget overrasket over at se Chandler. At der var så meget bevægelighed i hans ben, at det ikke var vokset skævt sammen, og at han brugte det så fint. Det havde han ikke forventet, måtte han indrømme. Så det var jo enormt positivt!

De kan endnu ikke sige om han slipper uden men, eller om vækst-linjen i benet er ødelagt. Det vil tiden vise. Men chancerne for at det bliver rigtig godt, er store da han bruger det så godt allerede.

Men jeg har jo også igen brugt min fornemmelse, jeg havde jo en ide om hvordan det kunne blive godt igen. Og det kan jeg jo se at det passede. Han har de sidste par uger fået lov til at bruge sit ben, og har været alene i haven de sidste 3 dage, hver dag. Så han har jo ikke rigtig mistet muskelmasse, det har betalt sig.

Så nu venter jeg bare på at jeg må hente ham igen, kl 14:40.
Jeg må indrømme at jeg ikke har sovet ret meget i nat, og jeg er meget træt. Men sådan er det jo, når ens lille baby kommer til skade, og skal repereres smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chandler er under kniven igen.
Kommentér på:
Chandler er under kniven igen.

Annonce