{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.974 visninger | Oprettet:

Farvel til min hund... {{forumTopicSubject}}

Kære alle hundeejere...

Hvor er det usigeligt hård og følelsesladet at skulle ta' afsked med sin elskede følgesvend.

Eisa (Hemax Aline) fik d. 16.juni lov til at sove stille ind her hjemme.
Hun lå på sit tæppe i solen på terrassen, blev roligt strøget og klappet af både min mand og jeg, fodret med sine yndlings godbidder.... Hun ænsede slet ikke at dyrlægen stak. Vi har en fantastisk dyrlæge og kiropraktor, som Eisa elskede og var helt tryg ved.
Det var en meget smuk og værdig afsked, når det nu skulle være.

Det er en meget svær beslutning at træffe...men når man har prøvet ALT...både videnskabeligt og alternativt og det stadig ikke er nok i forhold til livskvalitet..når man når til at der er flere belastninger end ressourcer...bliver man nødt til at træffe det tunge valg og ikke være egoistisk. Men for fan....hvor er det hårdt. synes stadig jeg af og til kan høre hende...

Nu er jeg nået dertil hvor der skal ryddes op...Alt legetøj og bur til bilen er foræret til Dyrenes beskyttelse (købte i sin tid Eisa herfra)

Foder er de ikke interesseret i, da Eisa var BARF hund, og det bruger de ikke... Så nu har jeg ca. 10 kg. nyindkøbt BARF liggende i fryseren og ca. 7 kg. Orien Senior tør foder (tørbarf) som jeg gerne vil forære væk til en der kan bruge det....

Det kan afhentes kvit og frit. Jeg bor i postnr. 4070

Pas godt på jeres dyr smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til min hund...
Kommentér på:
Farvel til min hund...

Annonce