{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja man kan jo drømme :)
  • #2   13. jun 2014 Vi har en på Amager.. smiley

• #3   13. jun 2014 Ja det er da god for dem der kan bruge dem smiley

• Dingle
    Dingle Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   13. jun 2014 håber bare de tænker på at gøre dem handicapvenlige. Forbudet med blå flag strande har kostet min mand muligheden for at tage hunden med ud og bade. Der er nemlig kun krav til at kommunen skal have mindst en blå flag handicapvenlig strand, dvs alle andre strande ikke behøver at være det. Min mand sidder i kørestol og der er mange strande, hvor det er umuligt for ham bare at komme til sandet smiley

• #5   13. jun 2014 Jaaah ....... og Hundebusser...Hundetoge...Hundecentre....Hundeveje...Hundebutikker... osv. osv.

Er det virkelig så forfærdeligt , at man skal holde sine hunde væk fra strandene i det korte stykke tid om året ..... når de ellers må være der resten af året ??

Tjaaa ....... hundene SKAL være der .... folk MÅ være der og skal finde sig i skidende hunde i vandet .... og våde...rystende hunde på stranden.

Slap dog af...... og luft jeres hunde et andet sted end lige stranden .. det korte stykke tid det er forbudt . .......... værre er det ikke .

• #9   13. jun 2014 Lis G.A. ....... Nu KUNNE hundefolket jo også godt tage lidt hensyn til dem , der ikke bryder sig om ... er bange for ... ikke kan tåle ( allergi ),,, hunde ...

JO.... hunde er dejlige ...( jeg har selv haft hunde i 50 år ) .... men det er ikke ensbetydende med ... at jeg ikke kan sætte mig ind i ,,, at der er nogen der IKKE er hundemennesker.... de skal jo trods alt også være her.

Så at lave det til et stort problem , at man ikke kan komme på stranden i få uger om året ..... det grænser til ren
    egoisme i mine øjne....... for hundene overlever sgu nok..... hvis deres ejere er fornuftige nok til ... at lufte dem andre steder ... smiley

• #10   13. jun 2014 Hvorfor ikke bare glæde sig ovre , vis der kommer en hunde strand smiley

• #11   13. jun 2014 Dingle enig smiley

• #12   13. jun 2014 Elsker mine hunde den på Amager , har jeg hørt , man ikke kan have dem løse på ? Og skulle være faktisk for klam til at de kan bade der? Men håber da det ikke passer? Så jeg kan tag der ud smiley

Lis GA ja kan for Søren kun give dig ret he he

Kommentér på:
Ja man kan jo drømme :)

Annonce