{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.381 visninger | Oprettet:

Små gale sataner {{forumTopicSubject}}

Jeg/vi har overvejet at få en hund mere. Det bliver sandsynligvis en lille terrier. Jeg bryder mig ikke så meget om kommode-modellerne. Havde tænkt lidt i retning af patterdale, parson russel, border eller evt. ruhåret foxterrier. Den skal ikke bruges til jagt. Har nogen kendskab til flere af racerne skriv da gerne om forskelle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små gale sataner
  • #1   12. jun 2014 Alle sammen vil jeg mene kræver minimum 2* 45 minutter motion om dagen selvfølgelig alt efter personlighed. Meget selvstændige men kloge racer med nemt til tænding. Man skal tænker over om man er meget fysisk aktiv da en tur i haven ofte ikke vil være nok.

• #5   12. jun 2014 Didi - jeg tør næsten ikke sige det, men din hund er en kommodehund smiley - desuden skotten, cairn t. , dandi d mm.

Minion - Jeg har skrevet med trine - en jack russel er en lavbenet parson russel, mener jeg.

• #7   12. jun 2014 Balls til en Jack? Min vil da ikke følge folk med "balls" hun følger rolige afbalanceret mennesker der ikke er hårde. Kærlighed og godbidder samt MEGET motion er opskriften. Selvom hun er en blanding vil jeg mene hun er "ren Jack" i temperament. Samme gælder den Border vi havde. Min far kunne ikke kalde hende til sig på jagt da han var for hård, men en mere rolig og forstående hundefører går de gennem ild og vand for. Stadig alle terrier er avlet til jagt så kræver meget motion.

• #8   12. jun 2014 Minion - Lang tid er ikke en kvalitet i sig selv, det kan være en dårlig vane smiley Fx. har jeg gået i teater, siden jeg var 10 år - og kedet mig ad helvede til begge gange.
    Jeg er lidt usikker på jack russel, fordi det virker lidt som en modehund i dag. Det kommer der sjældent noget godt ud af. Men hvis man er grundig mon så ikke, man kan finde noget godt.

• #10   12. jun 2014 Didi komodehund er firkantet at se på smiley

• #11   12. jun 2014 Didi - det er benenes længde jeg hentyder til (kommode vs spisebord) smiley

• #13   12. jun 2014 Didi jeg tror det er fordi de er lidt mere firkantet over ryggen ovs smiley

• #14   12. jun 2014
    Jacks er meget mere end en lavbenet Parson smiley
    og meget mere end en modehund smiley

Man skal ikke anskaffe sig en Jack, hvis man ikke er klar på OFTE at indse at man er en inkompetent hundeejer smiley

mit motto er at jeg kan lære mine Jacks ALT... Hvis jeg vel og mærke formår at formidle opgaven på en sådan måde at vovserne kan se meningen med at lære det smiley

• #15   12. jun 2014 kort/glathåret fox, super dejlig hund

• #16   12. jun 2014 En border terrier en sand mester i at få mikkel ud. Bruges vist også til drivjagt.

• #17   12. jun 2014 Border terrier er avlet til rævegrav. For at blive godkendt til avl, skulle de i hvertfald da vi snakkede om at lave hvalpe på vores, bestå rævegravs prøve samt opnå minimum 2. Plads på udstilling. De er avlet til at kunne følge med en galopperende hest over et længere stykke når de var med på jagt i gamle dage. De bliver ofte og af eget forbund samlignet med oddere af udseende. Man skal dog ikke være i tvivl om temperament vores gik til angreb på en grævling og slap uden at få en skræmme.

• #19   12. jun 2014 Nu har jeg allerede skrevet med Søren privat, men til jer andre kommer her lidt nyttig viden. En Jack behøver ikke at være med kommodeben og de er også skabt til at løbe med hounds og heste på den engelske traditionelle rævejagt. Derudover bruges de også på både driv og apportering - og som Turbo sagde, En Jack kan lære ALT, det handler bare om at gøre det sjovt for hunden. Man skal bare væk fra DKK og se på specialklubberne der har avlet Jacks i længere tid end FCI.
    God jagt Søren smiley

profilbillede
  • #20   12. jun 2014 Jeg synes det kunne være rart at høre mere om hvad du vil med hunden, forventer den skal kunne holde til, bruges til, finde sig i, osv ...

Har jo selv 2 , åbenbart kommodehunde, men ingen af mine er tunge i det, de går nemt flere timer, springer på sten og løber op og ned af bakker i skovene, var med på tur i bjerge sidste år osv .....

I det hele taget tænker jeg med mit kendskab til terrier, så skal man vide lidt mere en benlængde inden man beslutter sig ...

• #21   12. jun 2014 Hanne - hvis du tror, at jeg køber hund alene ud fra det, der skrives herinde, må du tro om. Jeg beder ikke jer om at vælge for mig. Du behøver strengt taget ikke at vide, hvad jeg vil med hunden. Jeg spørger til erfaringer med nogle udvalgte (af mig) racer.
    Den her tråd skal ikke ende med, at jeg anbefales en cavalier spaniel.

• #22   12. jun 2014 undskyld da, lød bare som om nogle var "sorteret" fra grundet benlængde ...har selv mødt fx skotter der ikke alene har kommode ben, men også kommode tyngde, så ville jeg såmænd bare fortælle at det har de ikke alle, nødvendigvis .... smutter bare igen ....

• #23   12. jun 2014 Søren Køb da en pikingiser Stavefegl smiley

• #24   12. jun 2014 Inger - sådan en hund kan jeg simpelthen ikke tilbyde nok motion. 20km om dagen er jo ingenting for sådan en. Jeg har køer og heste lige uden for min grund. Og lige den race, du nævner, er kendt for at gå direkte efter struben. Går ikke - min fryser er i forvejen helt fyldt.

• #25   12. jun 2014 smiley :D smiley smiley

• #28   12. jun 2014 En kommodehund er en hund, der skuffer.

• #30   12. jun 2014 Fx en engelsk bulldog i væddeløb eller en grand danois til gravjagt. Jeg kunne blive ved, men jeg tror du er fræk nu, lotte. smiley

• #32   13. jun 2014 For mig er det den amerikanske bulldog. Da hun var yngre, kunne hun løbe på markerne i timevis eller sove hele dagen foran brændeovnen. Finder sig i alt fra familien og næsten intet fra andre smiley . Hun bliver 7 år om en uges tid og har kun set dyrlægen ifm vaccination. Men næst mest perfekt øøøøøh ?????????????

ps er det mig, der er underlig, kom igen smiley

• #34   13. jun 2014 Ud fra, hvad jeg har hør fra andre, især mit ene barnebarn, kan Jack Russel varmt anbefales. Det er en sjov lille fætter, der elsker at lære nyt.

Synes lige, jeg vil dele et par små videoer med jer. (Tænd højttaleren).
    Sille staver som en brækket arm, men er formidabel til at træne både hunde og heste efter belønningsmetoden.

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=212691

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=252260

PS: For mig er en kommodehund en hund med små, krumme ben.

• #35   13. jun 2014 Altså jeg eeeeelsker Borderen...men jeg er nok farvet, da min gudmor var opdrætter af dem og hentede dem hjem. Hun var med til at få dem stadfæstet her i DK. smiley Det er en lille hund med en KÆMPE personlighed. Jeg vil dog aldrig kunne have sådan en hund, da den simpelthen er for..nu vil jeg det hér og intet skal stoppe mig.
    Min gudmor havde 10 gående, der var ingen problemer, når hun var der, men blev to sure på hinanden, så var der betaling ved kasse 1 prompte!
    Har talt med opdrættere af racen efter jeg selv begyndte at udstille i 2005...folk i racen elsker de er så alsidige, men som én sagde til mig " Du må aldrig tro, at den hellige grav er velforvaret med en Border...så tager den røven på dig"

• #36   13. jun 2014 Border terrieren er simpelthen den sejeste terrier efter min mening.
    Den ser sådan lidt "scruffy" ud, og så er den virkelig kvik.

Den er alsidig og venlig, og enormt tilpasningsdygtig.

• #37   13. jun 2014 Patterdale, Border og Parson Russel kender jeg kun gennem terrierbekendte. Dem må andre herinde tage sig af beskrive smiley
    Ruhåret Foxterrier var min barndoms race - og jeg nappede en af dem med da jeg flyttede hjemmefra. Det er simpelthen en fantastisk race - intet mindre smiley De er selvstændige, sære, kuleskøre, hyperaktive, utrolige problemløsere, meget lærenemme og de følger dig gennem tykt og tyndt - eller i det mindste til skoven smiley . Det er en race der SKAL sættes til at bruge de små grå på en konstruktiv måde, da de ellers vil være ret umulige at leve sammen med. Til gengæld er det en race der er supersjov at lave noget med og finder man de rigtige knapper at trykke på så er den ligeså ivrig for at lave noget sammen med dig som en Border Collie smiley Jeg trænede DKK LP med den der var min og vi nåede op i LP3. Mht motion så kan den sagtens følge med på lange løbe, gå eller cykelture - de er rigtig seje smiley
    De elsker alle mennesker og er som regel OK med andre hunde. Egetkønsaggresivitet kan forekomme og mest hos tæver.

• #38   13. jun 2014 Det er sjovt, så meget hunde i dag skal aktiveres for at fungere. Min bedstefar havde en ruhåret foxterrier - den blev ikke aktiveret. Den boede på en gård og gik blot frem og tilbage mellem folk, tog lidt mus og i ny og næ et par rotter. Den var rolig og værdig, på nær når den tog gnavere, så var den hurtig og effektiv. Men fik ikke anden aktivering end at være med. Den blev 16-17 år gammel.
    En hund i dag skal jo næsten ha' mere opmærksomhed end et barn med diagnose smiley

• #40   13. jun 2014 Altså jeg sværger til JRT, den fåes i kommode-model, og i spisebords-model smiley Det er en kæmpe hund, i en lille krop. Den er helt igennem fantastisk! smiley MEN ikke for sarte sjæle smiley

• #41   13. jun 2014 Tror forskellen er at dengang gik de løse og løb eller fangede rotter mm når de trængte til at komme af med krudt. I dag lukker vi dem inde i små huse, små haver og motionere dem kun når vi har tiden. Ofte får de ikke nok oplevelser med deres sanser eller nok motion. Hvis du kan efterligne det liv en gårdhund havde førhen, de fik faktisk meget motion ved selv at rende rundt, så har du på ingen måde en "diagnose hund" vil jeg mene kender en del hunde hvor deres motion er en tur i stalden og lege mes hinanden samt fange rotter oh de sover godt når de kommer hjem. Min har ikke den mulighed da hun synes naboens gård er spændende og jeg syned hun skal løbe løs når hun ikke ved hvor hun skal blive henne.

• #42   13. jun 2014 Men Søren din bedstefars hund fik jo netop aktivering. Endda noget af det sådan en vil elske allermest; at få lov at være med sine mennesker overalt og at få lov at bruge sit jagtinstinkt! Det sidste topper simpelthen alt for sådan en hund.
    Jeg har selv haft en Irsk Terrier der trivedes rigtig godt uden at jeg lavede en hel masse med hende. Hun gad faktisk slet ikke det der hundetræningsnoget. Hun synes det var supersjovt at vi legede lidt med nogle tricks i ny og næ. Hun havde et meget intakt og meget kraftigt jagtinstinkt så hun fungerede fint som skadedyrsudrydder og sørgede for at holde mus, rotter, mink og ræve fra vores høns (hønsene gik så ikke frit rundt på ejendommen, da hun også synes de var legalt bytte smiley ). Hun kunne bruge timer på at være på jagt. Hun blev engang imellem lånt ud til venner og bekendte og ryddede ud i rotter og mus på hølofter, halmlader osv. Det må siges at være den ultimative aktivering af den slags hund smiley

• #43   13. jun 2014 ... hvad med forøvrigt at kigge lidt på Irsk Terrier. De er ikke helt så sære og hyperaktive som fox'erne kan være.

• #44   13. jun 2014 Jeg har tænkt på irsk terrier, men kan ikke finde nogen i rimelig afstand af, hvor jeg bor. Jeg har ikke lyst til 3-4 ture til den anden ende af landet for at købe hund. Jeg bor lige udenfor Aalborg. Den irske terrier er i al fald den flotteste af alle terriere - meget harmonisk.

• #45   13. jun 2014 Jeps - det er den nemlig smiley Men ja, der er kun få opdrættere og ofte skal man til udlandet efter dem. Ham jeg har nu er fra Sverige og det var min gamle hanhund også.
    Her er min smukke kokosmåtte:

profilbillede
  • #46   13. jun 2014 Jeg henter gerne i Sverige, hvis man kan nøjes med 1 tur. I al fald syd for Uppsala smiley . Din hund var fantastisk lækker. smiley

• #47   13. jun 2014 Min er fra Merrymac i Kalmar. Om du kan nøjes med 1 tur ved jeg ikke, men det vil jeg tro. Jeg har selv taget flere ture; kunne jo ikke lade være med at køre over og besøge min hvalp flere gange. Ham jeg har nu har jeg fået som voksen hund og nu kender jeg jo stedet (er blevet gode venner med opdrætterne) så ham hentede jeg ubeset. Og ja, han er virkelig lækker af både sind og skind smiley Mere ligevægtig og selvsikker herre skal man lede længe efter og så er han simpelthen så sjov at træne med (satser på LP2 til efteråret).

• #48   13. jun 2014 Mette - Fordi du ikke har galleri med dine hunde, er det først nu (ikke for kvik), det går op for mig, at du også er dobermette smiley smiley

• #49   13. jun 2014 Har ikke lige fået taget mig sammen til at lave gallerier. Men ja har en dober og en irsk kolbøtte smiley

• #50   13. jun 2014 Begge i toppen af min hundehitliste. Meget harmoniske hunde. Så spørger man: "hvis du godt ka' li' harmoniske hunde, hvorfor har du sa ambull?" Fordi den er 10% af det den får skyld for og 90% rolig, stabil og forudsigelig. Stædig som en terrier, lidt stærkere og knap så meget fremme i skoene smiley

• #51   13. jun 2014 Hvor jeg elsker den her tråd smiley

Og gid at alle var så realistiske når de vælger hund.. Ser så mange Jack's til salg for tiden.. Det er trist!

Giver søren helt ret i at det er ved at blive en ''modehund'', aldrig har jeg set så mange.. Desværre ret uopdragne og misforstået..

• #52   13. jun 2014 Søren: Tror godt at du vil kunne trives med en terrier smiley Ham jeg har nu er ikke sådan en der partout SKAL arbejde en hel masse. Han vil ikke undvære sine lange gå eller løbeture og han er skideskæg at træne med fordi han rigtig gerne vil. Men jeg tror ikke at han ville være en ulykkelig og understimuleret pestilens hvis han havde et liv der bød på lange gåture og så ellers bare at være med (jeg kalder ham 'frimærket' idet han aldrig er mange skridt fra mig .....). Det var sådan set det jeg fik ham til, men så viste det sig at lydighedstræning og ham fungerede ret godt samme og så kunne jeg ikke lade være smiley
    Det var meningen at jeg udelukkende ville have trænet med doberen (den kan så tilgengæld ikke rigtigt undvære det og bliver rimelig træls, hvis hun ikke kommer ud og bruger de små grå på en eller anden måde næsten hver dag ....).

• #53   13. jun 2014 Jamen umiddelbart ja. Mine hunde har altid været med mig til alt - bortset fra arbejde. Med på familiebesøg, med ude at handle, med i haven, med til knægten træning - ja alt. Desuden har jeg over 1000 kvm have(med fasaner) og bor ud til mark og skov. Og med en terrier vil børnene øve "cirkustricks". De prøvede med chili, men det eneste cirkus, der kom ud af det, var, at børnene lignede klovne. Ingen af mine ambull'er har gidet traditionel leg. De vil til gengæld gerne afgrene træer - sådan op i 1½m højde. smiley

• #54   13. jun 2014 Lyder som et godt hundeliv smiley De foxterriers, der var i mit barndomshjem havde et stort repetoire af diverse cirkuskunster smiley

• #55   13. jun 2014 Hvis vi snakker smuk terrier, så glem ikke den Australske Terrier - den er en smuksak!

• #56   13. jun 2014 Winnie - jeg er bange for, at australsk terrier hører under rokoko modellerne. I al fald efter mine normer. Proportioner min ven smiley . Du har selv helt styr på det. Den tyske pinscher er perfekt proportioneret.

• #57   13. jun 2014 Ja for faen Søren, Pinscheren er perfekt. Jeg elsker bare at se ham arbejde, at man kan se enhver muskel i aktion!

Bortset fra benlængden så ER den Australske Terrier bare smuk... smiley

• #58   13. jun 2014 Jeg har skam tænk over pinscheren, men tror ikke jeg kan/gider aktivere den nok. Mit indtryk er, at terrieren skal ha' oplevelser, hvorimod pinscheren mm skal ha' opgaver. Sådan lidt firkantet sagt.

• #60   13. jun 2014 Det kan du godt have ret i Søren.
    Min er med overalt og bliver brugt aktivt i hundesport. Han er rolig indendøre, men det netop fordi han bliver brugt så meget. Hvis det sker at han en enkelt dag ikke får helt nok, så skal han sandelig nok gøre opmærksom på det, og han er meget opfindsom smiley

• #61   13. jun 2014 lotte - aldrig i livet. Skamavlede deforme udstillingshunde er et no go for mig. Du ved godt, jeg gider ikke bruge mine penge og min fritid på dyrlægebesøg. Hvis jeg kommer med chili, spørger han; "hvem er du?" smiley

• #63   13. jun 2014 lotte - hvis du vil ha' indflydelse på mit valg af hund, må du flytte ind her smiley

• #65   13. jun 2014 winnie - mine planer med en hund er lidt som beskrevet i # 53. Jeg har ikke rigtig lyst/overskud til at lave en masse specielle ting med mine hunde. Jeg må kende mine begrænsninger smiley

• #66   16. jun 2014 Søren: Det var egentlig meget godt ramt den med at terrieren skal have oplevelser og pincheren skal have opgaver smiley Min irer synes at det er skideskægt at træne lydighed sammen med mig, men han kunne som sagt godt trives uden. Flere af hans afkom ejes af den slags mennesker, der har en hund for at have en god kammerat, som de også kan tage med på lange vandreture i fjeldet og skiture (hans afkom bor i Norge og Sverige smiley ) og som er klar til at tage en slapper i sofaen bagefter.

• #67   16. jun 2014 Den rigtige staff, kunne sagtens bo hos dig Søren smiley

• #68   16. jun 2014 Staff mom - Du vil ikke kunne li' det, men så foretrækker jeg den langbenede af irske linjer. Ingen kommodestaff. smiley

• #69   16. jun 2014 Haha, kender godt din holdning til stafferne, men du har ikke set de sporty kommoder ;).

• #70   17. jun 2014 Jeg er vild med staff'ens sind og den kortbenede model er såmænd sporty nok til mig. Den er bare ikke så pæn efter min opfattelse. Jeg har egentlig altid bedre kunnet li' udseendet på amstaff'en. Men det er jo helt no go i det her lille 18 liters akvarium uden pumpe.

• #72   17. jun 2014 Minion - du ta'r lige en tur til louis nielsen, og med dine nye læsebriller skimmer du så tråden igen. INGEN KOMMODEBENSHUNDE. smiley

• #74   17. jun 2014 "en westie er bestemt ikke en kommodehund!!" Din viden om møbelarkitektur trænger vist et crtl-alt-del efterfulgt af en update smiley Eller alternativt, vis billeder/links af en langbenet westie (jeg spotter photoshop) (ups en parentes)

• #76   17. jun 2014 Voksenmobning - den havde sgu ikke gået i nam eller noma smiley smiley

• #78   21. jun 2014 Så fik vi lige fundet ud af, at chili nok kommer til at forblive "enebarn". Vi var hos en patterdale-avler, som havde en voksen hanhund til salg. Da chili og leo (det hed han altså) mødtes med et hegn i mellem, gik hun fuldstændigt banjo og ville æde både hegn og leo. Hun er fan'me noget speciel.
    Er der nogen som har løsningsforslag? Aflivning af chili er udelukket smiley . Ville hun mon reagere anderledes, hvis det var tale om en hvalp?

• #79   22. jun 2014 Nogen hunde kan jo bare ikke sammen, måske hende og Leo var sådan et par. Hvad siger hun normalt til hvalpe og andre hunde?

• #80   22. jun 2014 Hijacks -
    Hun kan ikke med nogen tæve, og hannerne ignorerer hun normalt. Men hun har ikke været i nærkontakt med nogen hund siden homer døde (3½år). Du har måske ret mht leo, men har var stille og rolig - i al fald i starten. De virkede egentlig begge lidt angste også. Chili for det fremmede sted og leo for den store sure trunte smiley . Måske hvis begge var løse, men det er en stor risko at ta'.
    Hun har ikke mødt hvalpe, siden hun selv var det.

• #82   22. jun 2014 #81
    Ja, måske. Jeg ved bare ikke, hvordan vi ellers skulle ha' grebet det an. Chili blev 7 år i forgårs og har været pms-ramt det meste af tiden. smiley

• #84   22. jun 2014 Jeg har tænkt på neutral grund, men det gode tag i snoren er desværre nok med til at skrue op for pms-genet. Jeg vil ellers gå meget langt, for at lykkes med det. Sønnike var meget skuffet. De par timer, vi var der, var nok til, at leo fulgte ham som en skygge.

• #86   22. jun 2014 Leo var umiddelbart rolig og moderat nysgerrig, men da jeg nærmede mig med chili, sprang hun frem i snoren. Jeg syntes, hun virkede mest aggressiv, hvorimod leos ejere også syntes, hun virkede nervøs. Så måske. Jeg prøvede at bevare roen og ikke skælde chili ud. Det hjælper nemlig ikke en skid, normalt. Hun falder hurtigere ned igen, hvis jeg er rolig. Men altså ikke her. Der er 3 mdr gratis rådgivning indenfor alt(undtaget hundesammenføring) til den, der "knækker" koden smiley

• #88   22. jun 2014 "har du hende ikke med ud?"
    Jeg er ikke helt med på spørgsmålet. smiley

• #90   22. jun 2014 Jamen hun har ikke været social med andre hunde efter homers død for 3½ år siden(sur gammeljomfru). Møder vi andre hunde tæt på vores grund, ser hun dem som nam-nam smiley , men +100 meter hjemmefra er hun lidt ligeglad, bare de holder sig i/på den anden side af vejen. Jeg ved, den er svær. Men giv ikke op mht gode råd. Det er jo også den overvældende præmie at se frem til. smiley (jeg går i terapi for mit brug af parenteser)

• #92   22. jun 2014 Jeg bor på landet og vi møder ikke hunde hver dag, langt fra. Vi møder praktisk talt kun løse hunde og kun en(lab/schæfer) har prøvet lykken. Hun udsender ikke ligefrem hundepussenusse signaler. Pga de løse hunde bærer hunde ikke mundkurv.

ps - det er unfair, at vi skriver sammen i 2 tråde - som født multitasker jorder du mig smiley

• #94   22. jun 2014 Min indsats i nam er stadig underlagt loven(cia) om confidentiality, såååååeee det
    Jeg tror, du har ret i, at hendes lod i livet er at være sær. Det må så være undtagelsen, der bekræfter reglen om, at hund og ejer ligner hinanden. smiley
    Tak for dine forslag - vend tilbage, hvis det klarer op i styrehuset, og du finder en løsning smiley
    (her gik det bedre med parenteserne, ikk'?) (ups, satans)

• #96   22. jun 2014 Jamen så må du jo ud med hende hvor der går andre hunde i snor, også selvom at det kræver en lang gåtur smiley
    Jeg kender desværre kun til steder på Sjælland der ville kunne rådgive bedre, men du er nok nød til at regne hendes signaler ud først, inden at du beslutter noget med en ny hund.
    Hvalpe plejer at køre på et "hvalpe-pas", men hvad sker der så når den bliver teenager og voksen? Så ud og aflæse signaler og væn hende til andre hunde igen

• #97   22. jun 2014 #96
    Hendes signaler er normalt tydelige nok. Men leos ejere så også en nervøsitet, jeg ikke helt så. De er imidlertid erfarne hundefolk, så der er måske noget om snakken. Det omtalte "hvalpepas" tror jeg godt, hun kan afkode, og da vi ønsker en hanhund, tror jeg alt glider glat. Men lige i øjeblikket er vi slået hjem til start. smiley

• #99   22. jun 2014 minion
    Først bliver man kaldt en "cock" og derefter truet. En en anmeldelse til rette myndigheder er faretruende nær. Alternativt må der trækkes på gamle kontakter i viet-cong (som nu er vores venner) (aaii fuck!)

• #101   22. jun 2014 nej

• #103   22. jun 2014 Så må det blive med snail-mail, brevduer eller flaskepost. Viet-cong er ikke i besiddelse af moderne teknologi såsom internet og vognhjul.
    Jeg vil ikke være så ond at sende ordenspolitiet, for så du bliver nødsaget til at camouflere alle dine hampplanter som bonderoser. Det er svært at sætte roserne på uden, at man kan se gaffa-tapen. smiley

• #105   22. jun 2014 Jamen så må du jo prøve nogle andre hunde. Gitte og Jens er nemlig rimelig skarpe og har haft terrier i rigtig mange år, så det er nok rigtigt at de opdager andre signaler end dig. Plus, når man holde sin egen hund, så kan man heller ikke se lige så meget. Et plus er at der altid er mange der ikke kan komme af med deres hanner, så der er næsten frit valg på alle hylder.

Jeg ser bort fra dig og Minions skøre indlæg smiley

• #106   22. jun 2014 Du kan roligt se bort fra minions indlæg. Der må være et eller andet i drikkevandet nede på møn smiley
    I øvrigt mange tak for dine indspark. Selv om jeg måske ikke får svaret på alt, så læser jeg det grundigt. Fortsæt endelig! smiley

• #108   22. jun 2014 Neutral grund, lang gå tur og så skal hun nok falde til ro

• #109   22. jun 2014 Vi har forresten fortsat stævne i dit område 28-29 juni hvis du vil se lidt flere ikke-kommode-jacks smiley

• #110   3. apr 2019 Nå ja, jeg glemte lige at sige, at jeg har fået sådan en lille gal satan, og nu står tråden på forsiden igen - et stykke tid smiley

• #112   4. apr 2019 Jeg har ingen nye fotos. Så skal jeg have fat i ungerne.

profilbillede
Kommentér på:
Små gale sataner

Annonce