{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Kornfrit hundemad {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Min hvalp, Eiko, får i øjeblikket kornfrit foder (ikke af nogen speciel grund..).

Han får Taste of the wild, men det smager desværre ikke herren...
Han får det nu blandet op med hvalpefoder fra Essential, og er helt vild med dette foder.

Mit "problem" opstår allerede ved foderet Taste of the wild.

Han skider/prutter helt vildt........... Hans afføring har svært ved at holde form (er tit meget tyndt - svært at samle op - og lugter VIRKELIG dårligt!!!!!!) Det lugter så slemt, at jeg slet ikke kan holde ud og gå rundt med den fyldte hundepose når vi går tur. (Jeg er generelt aldrig sart hvad angår bræk/afføring.....)

Jeg læste en gang, at hundens afføring gerne må lugte let, men ikke stærkt og meget slemt. Men det gør hans altså efter at vi er skiftet til kornfrit hundefoder (før fik hans foder fra royal canin, men det har jeg ikke råd til i længden, da jeg er er studerende).


Hvad kan jeg gøre i denne situation, og hvad er jeres tanker omkring det?
Jeg tænker lidt, at jeg vil skifte væk fra kornfrit foder - i hvert fald mens han er hvalp. Måske er det blot hans hvalpemave som spiller et pus...?

I så fald, kan I anbefale noget andet foder som evt. ikke er kornfrit, og ikke gør alt for ondt i penge pungen?

Glæder mig til at høre fra jer


Mvh
hende som bliver gasset ud af sin hytte... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kornfrit hundemad
Kommentér på:
Kornfrit hundemad

Annonce