Alene hjemme træning - hjælp ! Alene hjemme træning - hjælp !
Sagen er den, at jeg d. 24/5 -14 fik min hundehvalp hjem, Han er kanon lærnem og allerede meget lydig taget i betragtning at han kun er 11 uger gammel
Men vi har et kæmpe problem.. ' AT VÆRE ALENE HJEMME'
Det er ikke noget problem for ham, når han er alene hjemme, mere når jeg går fra ham og lukker og låser døren, står han og piver og gøer, men når jeg kommer hjem har jeg taget ham i at sove, han er forholdsvis renlig, og god til hvis der er uheld at gøre det på en avis.
MEN jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op? hvordan skal jeg få ham til at forstå at det er rart, og at jeg kommer tilbage?
I får i samme lejlighed lige et billede af ham, han hedder Karlsson og er en fantastisk lille hundehvalp
jul 2013
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 242
Gør det til en positiv oplevelse når du forlader hunden
jul 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 18
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 922
I så fald kunne du prøve at ændre rutine så der ikke er noget der tricker ham til at begynde at te sig
jul 2013
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
jul 2013
I starten, var det ned med skrald og tilbage igen, og overrose, med tiden faldt han i søvn, og vi er oppe på 7 timer.. Og der er intet, kun når jeg forlader ham. Men han har ikke lavet ulykker eller noget når jeg kommer hjem, og han ligger ofte og sover, og har spist, hygget og leget.. KUN når jeg går og låser døren at han piver, gøer.. Den ene dag blev jeg stående nede foran, for at afvente om han stoppede, der gik 5 min og så var der ro
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Mon du kunne prøve forfra, med små ture? Når nu han rent faktisk kan være alene, men lige kalder på dig i starten. Så kunne du måske bruge et par dage på at starte forfra, og se om han stopper med at kalde
Og så må jeg lige indskyde - hold da k*** hvor er han da kær
Alene hjemme træning - hjælp !