Hundekurv - nu må I hjælpe mig! {{forumTopicSubject}}
Hej søde hundefolk,
Vi får vores Jack Russell hvalp hjem på fredag, MEN vi mangler hendes hundekurv... Jeg føler at jeg har søgt alle steder på nettet og været i over 10 forskellige hundeshops, men der er bare ikke nogle der falder i min smag - ØV!
Nu søger jeg simpelthen råd hos jer - hvad har I af lækre kurve? og nogle ideer til mig?
Jeg har lidt krav:
- Sort
- Oval
- Blød pude
- IKKE af plast
- INGEN ''blød'' kant
- Plads til en Jack Russell i voksealderen
- Ingen kunstlæder eller læderlook.
- Ikke i nylon.
Den må meget gerne være i lakeret træ (matsort) og jeg kigger også gerne på de kurve der hitter hos jeres hunde
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
Jeg må indrømme at en kurv i træ er en dårlig idé i mine øjne, når man tænker hvalpetænder der klør.... Den kan nok nemt få sig nogle hakker (kurven, that is...)
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
(link fjernet)
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.003
http://www.dogshop.dk/shop/sort-hundekurv-fra-5445p.html?gclid=CMaX0ZWK2b4CFSjItAodq1IApQ
Man kan få den i mange farvekombinationer og modeller. Den kan vaskes i vaskemaskinen, og puden er dejlig blød og vandafvisende, så hunden kan spise deri eller have et uheld, uden puden tager skade. det er simpelthen de bedste kurve - vi har to stk.
maj 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 37
Nina Rasmine:
Jeg tror mest at det er grundet udseendet. Jeg bryder mig desværre ikke om dem i plastik. Desuden har mine andre hunde i forvejen en helt vildt fed kurv (Der er gået af markedet, snøft ) med en dejlig babydyne i. Så jeg prøver at finde noget, der minder mest muligt om den
Maj-Britt:
Herhjemme sover de også i sengen, men jeg synes stadig det er rart med kurve. Særligt når de er snavsede efter en gåtur, nu her med flåter og så fordi den lille ikke kan komme op og ned fra sengen - og tis i sengen er ikke lige mit fortrukne
DinoDrengen:
Den kunne sagtens bruges! Så koster den heller ikke en formue, hvis hun nu vælger at splitte den ad!
Obsternasig:
HVOR ER DEN FED! Den er jeg helt tosset med - passer lige ind! Nu skriver de godt nok, at gummiet er miljøvenligt, men tror du at det er okay for en hvalp at gnave lidt i? - og mon hun overhovedet kan komme op i den?
Annette G:
Det har du helt ret i - men den skal bare passe ind. Jeg er (desværre) ekstrem forfængelig med alt det der
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.003
maj 2014
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
dec 2012
Der er link til hans fb her
http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/559258-hundekurv_i_daek Man skriver vist bare til ham, han kan også trykke poter osv samt navn på, men jeg er personligt ikke til neon farver og halløj så skal jeg have fra ham, bestiller jeg den rå
Dacarr puden er iøvrigt billigere her..
http://cotonshoppen.dk/diverse-hundetilbehoer-hundesenge-hundemadskaale-hundetraening-haarspaender-mm-40/hundetaepper-hundesenge-hundekurve-og-puder-55/dacarr-pude-til-gummi-hundeseng-332.html
maj 2014
Er helt tosset med den kurv! Jeg skal bare have undersøgt om hun kan tåle at bide i den!
dec 2012
Det er godkendt til hudkontakt...i hvert fald..
Det bekymrer mig personligt lidt at kanten ser forskellig ud på de forskellige billeder
maj 2014
Jeg må få det undersøgt!
Ja, det er lidt underligt.. Alle de steder jeg kan finde den, er kanten forskellig. Jeg ved godt at de er håndlavede, så udseendet skifter fra kurv til kurv, men jeg synes at de svinger meget fra idealkurvens proportioner..
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 295
maj 2014
Man er ikke nødvendigvis en dårlig hundeejer, blot fordi man går op i sin indretning Desuden har jeg to stk. i forvejen, så jeg har rigelig styr på hvad det indebærer at have en hund - og en hvalp.
Det undrer mig lidt, at du mener at jeg ikke ønsker at købe den hundekurv der passer bedst til min hund . Jeg tror nu ikke at hun bliver gladere for en kurv fra maxizoo, som nemt kan vaskes og som ikke kan bides i stykker, end hun bliver for en hundekurv fra petfashion - men passer den ind i mit hjem, så bliver jeg gladere
mar 2013
Jeg spørger fordi det lød som om du var rimelig hysset med din indretning, og det er fint nok - bare du er klar over at sådan nogle basser skider hvor det passer dem
Det var det hele!
maj 2014
Det er jeg helt klar over . Hvis du læser længere oppe har jeg også skrevet at hundene herhjemme sover i sengen, men at en kurv er nødvendig eftersom jeg ikke foretrækker tis i sengen
mar 2013
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.930
http://www.designforpets.dk/shop/hundesenge-2s.html
http://www.hundekurv.dk
maj 2014
Tusinde tak! Jeg tager lige en kigger
maj 2014
Det lyder også som en god idé! De andre er en chihuahua og en yorkshire terrier, så hun bliver større end dem
Hundekurv - nu må I hjælpe mig!