{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Hundekurv {{forumTopicSubject}}

Hej med jer allesammen! smiley

Nu hvor min bamsedreng er blevet utrolig glad for at sove i sin hundekurv om natten har jeg besluttet mig for at han skal have en der er bedre end den skod kurv fra Harald nyborg som han pt har.. Og derfor har jeg siddet og rodet lidt rundt på Zooplus og har fundet frem til at jeg er helt vild med disse 2; http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundeseng_hundekurv/andre_tekstiler/runde_ovale/181507

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundeseng_hundekurv/andre_tekstiler/firkantede/222679

Er der nogen af jer der ejer en af dem? og i såfald hvad syntes i om den? smiley
Og ellers, hvilken en af dem ville i vælge? "Brugeren" er en samojede på snart 1½ år så jeg er lidt i tvivl om "pelsen" på kurv 2 måske vil være lidt for varm til ham?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundekurv
  • #1   11. mar 2013 Den første ser super lækker ud, den havde jeg valgt smiley Er personligt mest til de bløde afrundinger i stedet for firkantet...

  • #2   11. mar 2013 Vi har den firkantede til Asti - aldrig har jeg haft så lækker en hundeseng, og jeg har ellers ik sparet på den post tidligere smiley
    Eneste minus er at den ikke er særlig bred/dyb... Svigermors kluntede lab-blanding faldte ned af sengen, så de har måtte vende den om smiley

    Den er formentlig billigere på den engelske eller tyske side smiley


  • #3   11. mar 2013 Syntes nemlig også at begge ser super lækre ud og nu er samojeden jo en hund der kan risikere at få hd (hvilket jeg bestemt ikke håber!) men så er det jo godt at han hvis det skulle ske har en lækker seng at sove i smiley Han er også super kluntet, men han lærer det nok på et tidspunkt.. han er da ikke faldet ned af sofaen endnu når han har sovet der ihvertfald smiley og har tænkt mig at købe den største model til ham, så burde han ihvertfald kunne være der smiley
    -Har godt hørt det er billigere på den tyske side ihvertfald, men jeg er en kegle til tysk så jeg tror bare jeg holder mig til den danske så jeg ikke ender med at klokke rundt i det smiley


  • #4   12. mar 2013 De ser begge super lækre ud, men godt du tager varmen med i overvejelsen, personligt ville jeg ikke købe sådan en til Maliq for han sveder hurtigt og ligger han på sengen rykker sig væk fra stedet og over til til gulvet eller hans hundepude smiley Vi har en hundepude fra Netto til 300 kroner, i nylon som nærmest altid er kølig og den er maliq super glad for smiley men hvis din bamse er en hygge gris, ser de 2 hundekurve super lækre ud smiley

  • #5   12. mar 2013 Aslan sveder også nogengange hurtigt. Men hvis jeg fek.s er syg kan han sagtens ligge i sofaen eller sengen i flere timer med mig, så tror også sagtens han ville kunne sove en hel nat i sådan én der smiley
    Hundepude har jeg nemlig prøvet til ham, men den syntes han bare er sjov at lege med, han gider ikke sove på den smiley
    Tror det ender med at blive den runde, for han vil gerne ligge med "bøjet ryg" når han sover..


Kommentér på:
Hundekurv

Annonce