{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Jeg døde næsten af skræk {{forumTopicSubject}}

Intet er sket - heldigvis smiley smiley

Her til aften har vi været ude på en lang, som i rigtig lang tur. Helt nyt sted "lige i baghaven" og endte i et helt andet postnr. end vores eget. Vi vidste ikke ruten var så lang (eller hvor vi kom hen), men tog det med oprejst pande og gik derudaf (hjemad).

Nå men så kom vi til et industriområde og der lå en mekaniner, hvor der var lys og de arbejde. Det tiltrak da lidt opmærksomhed, så vi kiggede lige derindad. Der var så et skilt med en "her vogter jeg" rottweiler.
Neiii sagde jeg, de har en rottweiler. Som sagt, så gjort - der kom 2 GIGA rottweilere jordende ud og imod os. Og porten stod åben.

SPØRG LIGE OM JEG NÆR FALDT DØD OM!

Jeg kunne for mit indre øje se min hund blive ædt levende smiley

Men min nær død oplevelse blev gjort til skamme. De vidste godt de ikke måtte løbe ud, så de løb hen langs hegnet, og den ene gik endda i legebuk hehe.

Der gik da lige 20 min. inden jeg var mig selv igen smiley

Nu er vi hjemme, trætte og klar til at putte.

Mening med det her? Ingen såmænd. Jeg havde bare lige brug for at skrive det til andre som har interesse i hunde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg døde næsten af skræk
  • #2   27. maj 2014 Jeg havde nok også skidt grønne grise. Naboens rottweiler kiggede lige forbi for et par uger siden (det var en smutter fra naboens side) og hooooold da op sådan en er jo større end jeg er

    Lia mente dog sagtens at hun kunne tæve ham, så jeg fik da lidt sved på panden. Heldigvis var han så høflig og fjollet, så selv Lia blev charmeret af det store brød.


  • #3   27. maj 2014 Hehe ja du kan ikke engang sige du ikke var advaret smiley

    Blev også forskrækket i dag, den ene af hundene blev ved med at gø af noget i dag ude i haven så jeg gik ud for at kigge - da vores græsslåmaskine har været i stykker er græsset blevet lidt højt og vi er ikke nået igennem det hele endnu smiley Så i noget af det høje græs, var der noget han gøede af og virkede meget interesseret men samtidig lidt ræd for - så jeg kigger nærmere, hm ingenting, hovedet lidt længere ned, roder lidt i det, pludselig lige på den anden side af hegnet (Haven er delt ud i to), springer en kat 1½m direkte op i luften mens den hvæser og er totalt "puff" og fræser så væk!

    Nuj jeg skreg som en lille tøs smiley Tror næsten hunden endte med at blive mere forskrækket over mig, end over katten! smiley

    Så kan den da lade være med at gemme sig dér !!!


  • #4   28. maj 2014 Kom ud til en kunde (svinbonde) hvor jeg skulle male badeværelse..
    De er næsten altid i stalden når man kommer, så huset står ulåst, medmindre de er hjemmefra..
    Nå, men jeg går ind, råber Daaaav, på godt sønderjysk, ingen reaktion, lige pludselig hører jeg de største sæt lungere jeg længe har hørt komme ude fra køkkenet 3 meter fra hvor jeg står, ud springer en kææææmpe hund (fandt senere ud af det er en blanding af Sankt Bernhard og New Foundlænder), kæft jeg var ved at skide grønne grise, da den kom springene..
    Kunne intet andet gøre end at stå stille indtil den mistede interresen, gik heldigvis hurtigt..
    Men jeg er ikke særligt stolt ved den hund.. Kom senere på sommeren derned igen og skulle male alle kviste på huset.. Omme i haven hvor den render hele dagen stod liften med mig i, og hver gang jeg bevægede mig nedad, begyndte den at gø, rende frem og tilbage osv., og når jeg gik nede på jorden, rendte den klæbende til mig imens den gøede.. Det kan jeg simpelthen ikke have, jeg føler den sidder i armen for hvert sekund det kan gå..


  • #6   28. maj 2014 Vi mødte også en STOR løs rottweiler i dag på vores tur, og der døde jeg et kort øjeblik, ejeren var heldigvis hurtig til at hente sin hund og undskylde, men det tog alligevel lidt tid før jeg stoppede med at ryste smiley

    Rottweilere er den eneste hunderace jeg er bange for, og når man så samtidig lufter en chi hvor man unægteligt ved den ville tabe, ja så var det dobbelt op på chok i dag.. Men vi overlevede begge smiley


  • #8   28. maj 2014 Jeg ville også være død i nogle min.
    Men jeg er altså også mega bange for rotter smiley


  • #9   28. maj 2014 Hmmm bange for Rottweilere ?! Dét er simpelthen fordi de har det forkerte ry - vi har 2 og kender rigtig mange Rotter og de er altså så go'e og rare, at de hellere vil brække deres egne ben, end gøre skade på andre.
    Men folk er forskellige, jeg er ikke bange for hunde, men er dælme på vagt når jeg møder en schæfer, synes de ser/virker lumske af pommeren til..


  • #10   28. maj 2014 Kenzo Jeg ved egntlig ikke hvorfor jeg er bang for Rottw har altid været det ,og også Schæferen ,som jeg også syntes virker lumske i deres øjen udtryk

  • #11   28. maj 2014 Inger N:
    Hvor bor du ?? Jeg vil meget meget gerne give kaffe, så skal du møde mine 'drenge' - de knuselsker dig i det øjeblik du træder ind smiley


  • #12   28. maj 2014 Mange tak for tilbuddet smiley
    Jeg tror jeg har det sådan ,at jeg er bange for, at hundene kan mærke jeg er bange for dem


  • #13   28. maj 2014 Jeg ville også have skidt grønne grise... Men min hund er så også blevet overfaldet af en rotte, som ejerne ikke gider holde ordentlig indhegnet... smiley Og den er møg aggressiv. Så jeg får altid lidt koldsved, når jeg ser en rotte nu smiley For når de bliver sure, er de virkelig ikke sjove.

  • #14   28. maj 2014 Så lidt - jeg mener dét..
    Jeg vil gøre meget for Rottweilerens ry bliver renset,,
    Det er en synd og skam at det er sådan, synd for racen, for det er virkelig et meget meget lille fåtal, der er 'gale i potten'
    Jeg har endnu ikke mødt en hunderace med så stor tålmodighed og evne til at tilpasse sig ALLE mennesker som Rotten..
    Mine kan med alle levende væsner, store som små, babyer som gamle.. ALLE


  • #15   28. maj 2014 Kenzo Jeg tror på hvad du skriver Det er bare ikke alle mennesker der har en rotte som forstår sig på racen Og jeg tror det er der ,det går galt når nogle rotter er så agrasive Jeg vil idrømme at når der kommer nogen her, og som er bange for indbrud og ingen hund har Siger jeg til dem Køb et skilt med en Rottweiler på så kommer der ingen ind
    Min pap datter og mand med 4 børn havde også jorden dejligste rotte Som var rigtig god Men alligvel var jeg bange for den Jeg føler mig ikke tryk


  • #16   28. maj 2014 Jeg er så lige modsat hvad angår rotter - ofte er det faktisk dem jeg har mødt i skoven osv., som har været mest afdæmpede og imødekommende overfor vores hunde. Hvorimod schæferkryds/huskykryds (ofte fertile, understimulerede hanhunde, ingen fordomme her, *host*), og div. jagthunde har en tendens til at rende vores lidt mindre hunde over ende - og så "dør" jeg også en lille smule når sådan en hund kommer stormene. Det er en "anelse" nervepirrende når der ingen ejer er med, og de lidt større hunde ikke forstår et nej fra vores hunde - og ikke engang kan finde ud af at hilse ordenligt i deres iver... smiley
    Af og til kan man så høre en anden hundeejer fra flere hundrede meters afstand "Han (oftest smiley ) gør ikke noget!" Ej men for f... hvis min ikke kan tage din kugleskøre hund, så er det altså den, der ender som snack for din hvis det eskalerer... Venligst fjern fertil, understimuleret hanhund, tak... smiley


  • #17   28. maj 2014 Jeg har kun mødt søde rottweilere smiley Men ville blive nervøs alligevel for om min hund blev mast under dem hvis de var løse og i lege humør. Lige sådan med labradors.

  • #18   28. maj 2014 Jeg har kun mødt søde rottweilere, men jeg havde dog alligevel en vild oplevelse en mørk aften.
    Jeg var ude og gå med lille hvalp her, hun var vel 3 mdr, så kunne ikke indkald ordentligt, også den Pis-flexline, går i stykker, så hunden bliver forskrækket og løber, og der hænger så noget af linen efter hende, så hun tror hun bliver jagtet. Hun høre mig overhovedet ikke, så jeg løber jo efter den her paniske hund, og det er buldermørkt så jeg kan kun høre hende. Og til min store skræk, står garagedøren åben i et hus i nærheden, hvor de har to store rottweilere som garage/vagt hunde. Og min hund løber jo direkte ind i hovedet på de to, som så flyver efter hende, så her står jeg med en hvalp på knap to kg, med to kæmpe hunde som samarbejder for at fange hende. Jeg gik ind og tog fat i den ene og råbte stop og nej, så ejeren kom og tog den anden også kom den lille modige hvalp trissende hen til mig som intet var sket -.-
    Men de havde ikke gjort hende noget, de nærmest hyrdede hende væk fra vejen, men når det er så mørkt så ser det jo voldsomt ud, så det endte lykkeligt, men dèr døende jeg næsten også af skræk smiley


  • #19   28. maj 2014 De Rottweilere jeg har haft har været verdens bedste hunde, jeg har altid kunne gå løst med dem, de "så" aldrig andre hunde, med mindre hundene løb lige op i hovederne på dem og prøvede om de kunne "pisse dem af" men NEJ, de var alle totalt ligeglade, Der imod hvis de så mennesker eller andre hunbde der var oppe og slås, så gik de imellem for at stoppe kampene, de bed ikke , gøede ikke deres ro og holdning fik på en el.anden måde både mennesker og dyr til at stoppoe deres kampe og luske hver til sit.

    Det er oigså grunden til at min næste hund IGEN vil blive en "Rotte" altså når den normale udskiftning i flokken en dag vil komme, Og da tøserne er 10år så er der jo ikke SÅ lang tid til, som der har været.

    Jeg ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, men jeg kunne komme med SÅ mange fantastiske historier om mine Rottweilere så folk ville tro jeg talte om tøjbamser smiley smiley men har de gode ejere så er det super gode hunde, for self. kan alle hunde ødelægges af ejeren.


  • #20   28. maj 2014 Jeg prøvede noget ligende. Jeg kom gående med Bamse og min daværende hund Tasja.. Vi gik af en vej vi ikke plejede i et industrikvater.. Pludselige kommer der 3 kæmpe hunde ud.. Blandinder umiddelbart men kæmpe var de.. Jeg skynder mig at indfange mine hunde. De kom med børster og blottet tænder imod os..
    Stod med 2 hunde over hoved, med 3 store hunde stående op af mig med blottet tænder overfor mine hunde. Bamse oppe over mit hoved knurrede pænt igen og bedte dem om at holde afstand, som de ikke forstod. få minutter efter dette helvede som føltes somom det varede i 30timer fløjtede ejeren og de løb ind igen. Han undskyldte med "der plejer jo ikke at komme nogen".. Men føj hvor jeg rystede det var slet ikke sjovt smiley


  • #21   28. maj 2014 Tror min frygt kommer sig af at have haft en rotte til at sidde i benet.. Jeg tør ikke kigge dem i øjnene, for ønsker ikke at "provokere".. Har dog mødt en enkelt rotte, som jeg lærte at blive venner med, men det tog sin tid smiley




  • #23   28. maj 2014 Vi har en rute vi kalder ''Jorden rundt'', der er møllebyggeren hvis Rotte altid kommer ud og hilser, hun er så dejlig smiley

    Men første gang var jeg ikke helt så sikker da jeg gik med en hund jeg ikke kendte sååå godt igen, hun fik ordren''Gå hjem!'' og hun travede lige så fint tilbage på sin plads. Er helt vilde med rotter smiley


  • #25   28. maj 2014 En af mine gamle klassekammerater fra folkeskolen, har også jordens dejligste rotte. Den kommer stille og roligt trissende og sidder og tigger efter kæl.

    En race jeg er bange for er boxere, de virker for mig alt for voldsomme og lalleglade og så er jeg også blevet bidt af en i nakken, da jeg var ude og gå med den. Den vendte sig bare rundt og bed mig :S




  • #26   28. maj 2014 Jeg elsker rotter. De er så smukke. Og havde jeg været alene eller i hvert fald uden hund, så intet problem. Men når 2 store hunde kommer farende ud (uanset race) så dør jeg af skræk smiley



Kommentér på:
Jeg døde næsten af skræk

Annonce