Jeg døde næsten af skræk {{forumTopicSubject}}
Intet er sket - heldigvis
Her til aften har vi været ude på en lang, som i rigtig lang tur. Helt nyt sted "lige i baghaven" og endte i et helt andet postnr. end vores eget. Vi vidste ikke ruten var så lang (eller hvor vi kom hen), men tog det med oprejst pande og gik derudaf (hjemad).
Nå men så kom vi til et industriområde og der lå en mekaniner, hvor der var lys og de arbejde. Det tiltrak da lidt opmærksomhed, så vi kiggede lige derindad. Der var så et skilt med en "her vogter jeg" rottweiler.
Neiii sagde jeg, de har en rottweiler. Som sagt, så gjort - der kom 2 GIGA rottweilere jordende ud og imod os. Og porten stod åben.
SPØRG LIGE OM JEG NÆR FALDT DØD OM!
Jeg kunne for mit indre øje se min hund blive ædt levende
Men min nær død oplevelse blev gjort til skamme. De vidste godt de ikke måtte løbe ud, så de løb hen langs hegnet, og den ene gik endda i legebuk hehe.
Der gik da lige 20 min. inden jeg var mig selv igen
Nu er vi hjemme, trætte og klar til at putte.
Mening med det her? Ingen såmænd. Jeg havde bare lige brug for at skrive det til andre som har interesse i hunde
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Lia mente dog sagtens at hun kunne tæve ham, så jeg fik da lidt sved på panden. Heldigvis var han så høflig og fjollet, så selv Lia blev charmeret af det store brød.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
Blev også forskrækket i dag, den ene af hundene blev ved med at gø af noget i dag ude i haven så jeg gik ud for at kigge - da vores græsslåmaskine har været i stykker er græsset blevet lidt højt og vi er ikke nået igennem det hele endnu Så i noget af det høje græs, var der noget han gøede af og virkede meget interesseret men samtidig lidt ræd for - så jeg kigger nærmere, hm ingenting, hovedet lidt længere ned, roder lidt i det, pludselig lige på den anden side af hegnet (Haven er delt ud i to), springer en kat 1½m direkte op i luften mens den hvæser og er totalt "puff" og fræser så væk!
Nuj jeg skreg som en lille tøs Tror næsten hunden endte med at blive mere forskrækket over mig, end over katten!
Så kan den da lade være med at gemme sig dér !!!
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 929
De er næsten altid i stalden når man kommer, så huset står ulåst, medmindre de er hjemmefra..
Nå, men jeg går ind, råber Daaaav, på godt sønderjysk, ingen reaktion, lige pludselig hører jeg de største sæt lungere jeg længe har hørt komme ude fra køkkenet 3 meter fra hvor jeg står, ud springer en kææææmpe hund (fandt senere ud af det er en blanding af Sankt Bernhard og New Foundlænder), kæft jeg var ved at skide grønne grise, da den kom springene..
Kunne intet andet gøre end at stå stille indtil den mistede interresen, gik heldigvis hurtigt..
Men jeg er ikke særligt stolt ved den hund.. Kom senere på sommeren derned igen og skulle male alle kviste på huset.. Omme i haven hvor den render hele dagen stod liften med mig i, og hver gang jeg bevægede mig nedad, begyndte den at gø, rende frem og tilbage osv., og når jeg gik nede på jorden, rendte den klæbende til mig imens den gøede.. Det kan jeg simpelthen ikke have, jeg føler den sidder i armen for hvert sekund det kan gå..
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
Rottweilere er den eneste hunderace jeg er bange for, og når man så samtidig lufter en chi hvor man unægteligt ved den ville tabe, ja så var det dobbelt op på chok i dag.. Men vi overlevede begge
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Men jeg er altså også mega bange for rotter
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 1.059
Men folk er forskellige, jeg er ikke bange for hunde, men er dælme på vagt når jeg møder en schæfer, synes de ser/virker lumske af pommeren til..
dec 2013
apr 2007
Hvor bor du ?? Jeg vil meget meget gerne give kaffe, så skal du møde mine 'drenge' - de knuselsker dig i det øjeblik du træder ind
dec 2013
Jeg tror jeg har det sådan ,at jeg er bange for, at hundene kan mærke jeg er bange for dem
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
apr 2007
Jeg vil gøre meget for Rottweilerens ry bliver renset,,
Det er en synd og skam at det er sådan, synd for racen, for det er virkelig et meget meget lille fåtal, der er 'gale i potten'
Jeg har endnu ikke mødt en hunderace med så stor tålmodighed og evne til at tilpasse sig ALLE mennesker som Rotten..
Mine kan med alle levende væsner, store som små, babyer som gamle.. ALLE
dec 2013
Min pap datter og mand med 4 børn havde også jorden dejligste rotte Som var rigtig god Men alligvel var jeg bange for den Jeg føler mig ikke tryk
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 19
Af og til kan man så høre en anden hundeejer fra flere hundrede meters afstand "Han (oftest ) gør ikke noget!" Ej men for f... hvis min ikke kan tage din kugleskøre hund, så er det altså den, der ender som snack for din hvis det eskalerer... Venligst fjern fertil, understimuleret hanhund, tak...
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
okt 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 320
Jeg var ude og gå med lille hvalp her, hun var vel 3 mdr, så kunne ikke indkald ordentligt, også den Pis-flexline, går i stykker, så hunden bliver forskrækket og løber, og der hænger så noget af linen efter hende, så hun tror hun bliver jagtet. Hun høre mig overhovedet ikke, så jeg løber jo efter den her paniske hund, og det er buldermørkt så jeg kan kun høre hende. Og til min store skræk, står garagedøren åben i et hus i nærheden, hvor de har to store rottweilere som garage/vagt hunde. Og min hund løber jo direkte ind i hovedet på de to, som så flyver efter hende, så her står jeg med en hvalp på knap to kg, med to kæmpe hunde som samarbejder for at fange hende. Jeg gik ind og tog fat i den ene og råbte stop og nej, så ejeren kom og tog den anden også kom den lille modige hvalp trissende hen til mig som intet var sket -.-
Men de havde ikke gjort hende noget, de nærmest hyrdede hende væk fra vejen, men når det er så mørkt så ser det jo voldsomt ud, så det endte lykkeligt, men dèr døende jeg næsten også af skræk
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Det er oigså grunden til at min næste hund IGEN vil blive en "Rotte" altså når den normale udskiftning i flokken en dag vil komme, Og da tøserne er 10år så er der jo ikke SÅ lang tid til, som der har været.
Jeg ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, men jeg kunne komme med SÅ mange fantastiske historier om mine Rottweilere så folk ville tro jeg talte om tøjbamser men har de gode ejere så er det super gode hunde, for self. kan alle hunde ødelægges af ejeren.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Stod med 2 hunde over hoved, med 3 store hunde stående op af mig med blottet tænder overfor mine hunde. Bamse oppe over mit hoved knurrede pænt igen og bedte dem om at holde afstand, som de ikke forstod. få minutter efter dette helvede som føltes somom det varede i 30timer fløjtede ejeren og de løb ind igen. Han undskyldte med "der plejer jo ikke at komme nogen".. Men føj hvor jeg rystede det var slet ikke sjovt
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
Men første gang var jeg ikke helt så sikker da jeg gik med en hund jeg ikke kendte sååå godt igen, hun fik ordren''Gå hjem!'' og hun travede lige så fint tilbage på sin plads. Er helt vilde med rotter
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 156 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 1.058
En race jeg er bange for er boxere, de virker for mig alt for voldsomme og lalleglade og så er jeg også blevet bidt af en i nakken, da jeg var ude og gå med den. Den vendte sig bare rundt og bed mig :S
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Jeg døde næsten af skræk