{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Den der nye facebook side.... {{forumTopicSubject}}

Som man troede at folk bare havde en lille bitte smule hjerne bliver smadret i løbet af lad os sige 2 sekunder!!!!

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer som bruger facebook, men den her side er så skide latterlig!

Det er en side som hedder "single gruppen (måske du heldig)" og det går ganske simpelt ud på at man poster et billede og skriver sin alder, men, og det er her hvor jeg bliver lidt harm, piger på min alder, jeg er 15-16 år, søger kraftedeme mænd i alderen 17-23!!!!!! og største tallet af dem som bruger den her side er fandme også yngre end mig! Det er drenge på 12 som søger ældre piger, og man må jo for pokker igen gang have en facebook som 12 årig!!!! Amen jeg kan blive så sindsyg sur over hvordan fanden at børn bliver opdraget i nutiden!!!!
Hvor helvede er forældrene i sådan en situation!?

Er jeg den eneste som synes det er underligt, eller er det bare mig som er unormal?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den der nye facebook side....
  • #1   25. maj 2014 Hvad er der galt i at 15-16 årige piger søger drenge/mænd på 17-23 år???
    Og hvor var dine forældre henne da du skulle lære et pænt sprogbrug uden alle de eder og andre "talefejl" smiley ;-)

• #5   25. maj 2014 Hvis der ikke skal mere til før du flyver sådan op i det røde felt, så tror jeg du skal have noget hjælp smiley

Så slemt er det sgu heller ikke, jeg havde da også en kæreste på 19 da jeg var 16. Fyre modnes lidt senere skal du tænke på, så tit passer yngre piger bedre sammen med lidt ældre fyre smiley

• #6   25. maj 2014 Fubert, jeg her ikke noget problem med 15-17 år, men det er 15-23 som er syg...

• #7   25. maj 2014 Jeg fandt sammen med min forlovede da jeg var 16 og han 21, er det for stor aldersforskel i dit hoved TS og hvorfor? smiley

Jeg kan måske godt syntes det er lidt mærkeligt at søge en bestemt aldersgruppe på nettet da jeg mener at kemien er meget vigtigere og modenhed er meget individuelt men tja.. det bestemmer folk jo selv smiley

• #8   25. maj 2014 Hahaha jeg har en ven (24) som smider billeder op på den side, og jeg kan simpelthen ikke lade vær med at drille ham lidt smiley

• #9   25. maj 2014 Det må de 15 og 23 årige da helt selvom. De har trods alt loven på deres sider. At du så ikke har lyst til at have en kæreste på den alder er jo op til dig, du kan jo bare lade være med at date fyre på den alder så er det problem jo løst. Der er da ingen grund til at lege kærligheds-politi over andres helt lovlige valg i livet.

• #14   25. maj 2014 Min første mand var 8 år ældre en mig ,Jeg var 16 da jeg mødte ham og var gift med ham i 25 år Hvor han så døde
    Så jeg kan altså heller ikke se noget galt i det smiley

• #15   25. maj 2014 Børn er desværre ikke børn ret længe mere i denne tid.
    At gå ud og date som 12 årig er fuldstændig tumpet...min første "kæreste " var i 5 klasse, med masser af fnisen osv...
    Hvis min søn går på fb inden han blir 12 får han også en skideballe.
    Regler skal overholdes også de små.
    Den regel er der måske også for at prøve at skåne børn for internet misbrug og lokken fra fremmede.

• #16   25. maj 2014 Min eks var 6 år ældre end mig.. Han bliver 31 her i juli..

Det kan jeg ikke se noget galt i..

MEN jeg synes at der er noget galt i når forældre lader deres 14-15 årige piger være kærester med fyre der er ældre end mig.!

Min ene grandkusines datter mødte sin mand da hun var 14, og han er 10 år ældre end hende..
    De er idag gift og har 2 børn..

Min gamle underbo's datter blev konfirmeret sidste år.. Hun er 15.. Hendes kæreste er 28.. Altså 4 år ÆLDRE end mig ! Og hendes mor synes sgu at det er helt i orden..

Det synes jeg så er HELT forkert..
    Hvad pokker ser så gamle fyre i piger der stadig går i folkeskole.? smiley

• #19   25. maj 2014 Altså jeg er 16.. Hvis jeg fandt en person med den rette personlighed, og en som jeg bare havde det fantastisk med, ville jeg ikke have noget imod at han var 22.. Dog vil jeg helst ikke være sammen med folk som er mere end 6 år ældre, da der sker en del mellem at man er 16 og 15 for at tage et eksempel.
    Men ja folk tænker i kærester meget tidligt efterhånden. Selv har jeg kun haft en kæreste, og det forhold løb ud i sandet.

• #20   25. maj 2014 Jeg er imod det, når hvis fyren var teenager, mens tøsen var spæd. Bare ad.. smiley
    -men ikke nok til, at jeg flipper skråt.

• #22   25. maj 2014 Jeg vil hellere undværer sex og et forhold end at være sammen med en der er meget yngre end mig (kuvøseguf) eller en der er meget ældre end mig..

• #25   25. maj 2014 Det må folk selvom.. Selv kan jeg sidde og tænke "ej, en 23 årig, det for gammelt!", hvorefter det går op for mig, at jeg altså snart er 21.. Og det slet ikke er for gammelt :P.. Har altid haft liiiidt svært ved at forestille mig selv sammen med en ældre. Mine ekskærester er samme alder som mig, har haft et par flirts der var yngre end mig. Ups smiley

• #26   25. maj 2014 Min grankusine var 16 da hun begyndte at date min fars bedste ven på 40. 10 år senere er de stadig sammen..

• #29   25. maj 2014 Så for filan.
    Jeg skulle da lige ind og se, hvad det var for en gruppe!

Og jeg må indrømme, jeg syntes heller ikke, det er en særlig positiv gruppe.
    Det er da lige det, der skal til, for at hagle 14-15 årige pigers selvtillid i bund.

Jeg smed et billede op, og hold da op, nogle ikke særligt pæne ting, nogle af de folk kommer med.
    Og så blev min indbakke eksploderet med klamme beskeder.

Så jeg meldte mig ud, ligeså hurtigt som jeg meldte mig ind smiley

• #30   25. maj 2014 Frisk gjor Den Danske smiley

• #31   25. maj 2014 Syntes det er lidt trist faktisk..
    Nu er jeg jo kun 19, men jeg kan da SAGTENS huske, hvor hårdt det var, at have den alder.
    Og der snakkede folk ikke nær så grimt til hinanden, selvom det kun er 4-5 år siden :s

• #32   25. maj 2014 Jeg er så 16, og skulle da også lige se hvad det var.. Og jeg er helt enig med Line..
    Det var da helt vildt.. Jeg tror det eneste den side bruges til er at nedgøre folk..
    Og nej jeg har som skrevet længere oppe, intet imod aldersforskel.

• #33   25. maj 2014 Alders forskel gør heller ikke mig noget.
    Min bedste veninde er sammen med en der er 5 år ældre end hende, og de kunne ikke være bedre for hinanden smiley

Men en gruppe som den, burde forældre godt nok holde deres teenagere fra..
    De har alle besluttet sig for, at hvis ikke man ligner en model, så kan man ikke være med.

Jeg så godt, de kommentare der kom til dit billede Bumle, og man får lidt lyst til, at stikke de møgunger en flad.

Jeg syntes ikke der er noget skønnere, end forelskelser!
    Og det kunne være fedt, med sådan en gruppe der fungerede.

• #34   25. maj 2014 Det kan godt være jeg selv spillede lidt op, men stadig o.o
    Synes det er sygt at man kan få sig selv til at skrive den slags ting til folk.. Men det er nok nemmere, når man bare sidder foran en skærm..
    Men på den anden side, vil jeg indrømme, at folk som jeg ikke regner med at møde igen, og som egentlig er ligegyldige for mig, kan kalde mig hvad de har lyst til, det preller bare af, fordi jeg ikke gider tage det til mig. Så er det værre at få den slags at vide IRL..

Jeg æææælsker også forelskelser -w-
    Især, når det er en selv som er forelsket smiley

• #35   25. maj 2014 Forelskelser er sååå skønt.. Og ja, især når det er en selv der er forelsket..

Men det har jeg altså ikke tid til..
    Har jo lige min skole og så lige 2 års elevplads før jeg er helt færdig udlært..

Og så er der jo hunden og kattene og familien osv osv osv.. Jeg kan jo ikke presse en forelskelse og kæreste ind i det hele.. smiley

Jo måske her i sommerferien.. Bare sådan en sommerflirt.. smiley smiley

• #36   25. maj 2014 Jeg har massere tid. Jeg har bare ikke fyren smiley

• #37   25. maj 2014 Fyren har jeg heller ikke.. Og jeg er slet ikke den type der går til fester eller i byen..

Eller jo der er nogle enkelte undtagelser.. De helt store Trancefester som Påske Tam Tam og Elements.. smiley
    Men der har jeg jo alt for travlt med at danse til at finde en fyr.. smiley
    Tramper-tøs i det skjulte.. Det er mig.. smiley Hahahaha.. smiley

Men hey, kan vel finde en eller anden til byfesten her i august.. smiley

Ej ok, har kun været single i 1 1/2 år.. Så jeg har ikke travlt eller noget.. smiley

• #38   25. maj 2014 Min mor var lige fyldt 16 i oktober, hvor hun mødte min far nytårsaften, han fyldte 27 lidt over 1 måned senere.
    De har Sølvbryllup næste Tirsdag smiley .
    + de fik min storebror da min mor var 19 smiley ..

• #39   26. maj 2014 Det er jeg heller ikke Carina smiley
    Men jeg satser lidt på at finde en når jeg starter på HTX næste år. Der er overflod af drenge smiley

• #40   26. maj 2014 Hehe, mon ikke at du finder en der.. smiley

• #41   26. maj 2014 Det kunne man jo håbe smiley
    Ellers gør det mig nu ikke så meget smiley

Kommentér på:
Den der nye facebook side....

Annonce