{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avl
  • #2   25. maj 2014 Jamen det er jo hunden selv der ønsker at blive mor/far.....

Ironi kan forefindes.

• #4   25. maj 2014 alle hanner vil da avle,sådan er naturen,men alle hanhunde bør ikke avle,alt for mange lader deres hanhund og i øvrigt også tæve kritikløst parre med hvad som helst,efter princippet,"kan det kravle,kan det avle",så derfor er der altid en overflod af hvalpe og omplaceringhunde til salg,derud over alle dem der står på internaterne..og så kan man jo kalde det designerhund og få flere penge for hvalpene..

• #5   25. maj 2014 Det er meget meget lette penge at tjene. Ingen bøvl og besvær. Hanhunden hygger sig med det og ejer stikker et par tusinde i lommen hver gang.
    Ca. samme grund er der, tror jeg, til at så mange tæveejere lader deres hund få hvalpe. Der er godt nok lidt mere bøvl og besvær men også flere penge i det.

• #7   25. maj 2014 Allergisk....nej du er ikke en dårlig hundeejer. Det er de andre såmænd heller ikke. Men hvis "undskyldningen" for et kuld hvalpe er at "det kunne være så hyggeligt, hunden vil gerne være far/mor, der er mange der spørger om ikke min hanhund må lave hvalpe på deres tæve, osv" så er man, IMO, en dårlig "opdrætter".
    Selvfølgelig er der da også dem som rent faktisk overvejer sådan et kuld hvalpe nøje og finder den perfekte hanhund til lige netop deres tæve. Heldigvis da smiley

• #10   25. maj 2014 Jeg har en lille chihuahua som er husky og hun ville helt vildt gerne have hvalpe men det skal hun ikke for det første har hun pl 0/1 vog for det andet har hun små dårlige tænder og nu også paradentose og så til sidst vejer hun 1,5 men OMG jeg burde gøre det!!! husky/chihuahua og lille jeg må da kunne tjene en formue !!! (ironi kan forekomme)

Kommentér på:
Avl

Annonce