Må simpelthen prale lidt.. {{forumTopicSubject}}
.. af min ellers "umulige" hund
Vi skulle til konfirmationen sidste weekend, hvor hundepasser desværre måtte melde afbud i sidste øjeblik. Og da ingen andre havde mulighed for at passe ham, ja så måtte jeg jo have ham med. ( Familien som holdte konfirmationen, sagde go for det)
Vi starter med at lufte ham godt af, hvor efter vi sætter kurs mod Fredericia ( 1 time og 45 min), hvor vi skal i kirke, her bliver han igen luftet og får lidt vand. Efterfølgende skal vi hen til festen, hvor han igen lige får en luftetur.
Vi ankommer til festen som nogle af de første, hvilket passer mig perfekt, da Aslan så kan få lov til at snuse rundt. Da de andre gæster ankommer sidder han lige så fint ved min side og VENTER ( ) på at de kommer og siger hej, ligeledes på at de siger hej til ham. :-D
Da vi skal spise sidder han på sit tæppe og kigger lige så fint ud af vinduet, hvilket var virkelig dejligt, da han nogle gange kan blive noget så overgearet, når der er en masse dejlige mennesker han SKAL sige hej til
Vi fik ros hele dagen, at de slet ikke kunne mærke at der var en hund til stede og at han var så dejlig rolig, hvilket man sjældent så hos små hunde ( De er jo alle bidske, husker i nok )
Selv med børnene stod han lige så fint og ventede på at de samlede mod til at sige hej til ham.
Tror aldrig han har præsteret at opføre sig SÅ eksemplarisk blandt andre mennesker OG komme HVER gang jeg kalder, selvom der var noget som var spændende
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 156 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 1.063
Alle fra min kærestes familie, som ellers har masser af fordomme om små hunde, er blevet helt vilde med ham og har sagt at de vil passe ham
Så han har rigtig smurt med charmen
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 221
Kan godt forstå du er stolt, man bliver jo virkelig bedømt på hvor velopdragen ens hund er, og alle der selv har hund som ikke er særligt opdraget, bliver meget imponeret.
Godt gået!
aug 2008
Ja, folk er rigtig hurtige til at dømme, hvis der er det mindste, så heldigt at han var i sit gode hjørne
aug 2008
aug 2008
Må simpelthen prale lidt..