{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Så stolt {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så stolt at jeg lige må prale lidt ;o)

To af mit opdræt, Gloria's storebrødre, var i ilden på hver sin måde i går og det gik bare så godt.

Gimli var i Brøndby til udstillingen og fik sit første Certificat og blev 2. bedste han i en alder af 13 måneder.

Frej var til forprøve til redningshund og bestod med 94 point ud af 100.

Det er jo bare så dejligt når det går ens opdræt så godt, men en hård dag for opdrætteren. Jeg var rygende nervøs hele dagen og fik først Frej's resultat her til morgen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stolt
  • #2   19. sep 2005 Super flot!!!

• #3   19. sep 2005 SÅ flot.....Kan godt forstå du er ved at revne af stolthed. ;0)

• #4   19. sep 2005 Ja jeg er godt lige ved at revne, men........ det havde aldrig kunnet lade sig gøre, hvis det ikke var for deres ejere.
    Frej's ejer går til træning 2 gange om ugen og bruger derudover flere timer hver dag på at træne.
    Og hvis Gimli's ejer ikke havde lyst til at udstille, ja så havde han jo heller ikke fået sit certificat.
    Jeg har også sagt til begge ejere at jeg er meget glad og stolt af hvad de hver især gør.
    Desværre har jeg flere af disse pragteksemplarer der går rundt i landet "bare" som familiehunde. De fungere jo også fint som det, og det skal der jo også være plads til.
    Moderen og faderen til disse hunde er selv meget højtpræmierede på udstillinger og har en masse gode arbejdsgener.
    Oldefaderen var ligeledes højt præmieret, han var også redningshund og to år i træk blev han årets lydighedshund i DKK.
    Jeg så ham i TV i anledningen af Verdensvinderudstillingen her i Danmark i 1989, hvor han lavede opvisning. Da jeg så ham, var jeg 100% sikker på at sådan en race ville jeg have næste gang (jeg havde schæfer på det tidspunkt). At jeg så har lige netop denne hund i mit opdræt, ja det er faktisk mere held end noget andet, for han blev kun far til et kuld hvalpe og i det kuld var der kun en der kom i avl. Det var en hanhund og han blev far til 2 kuld hvalpe i en rimelig høj alder (7 år). Disse to kuld har jeg lavet ;o)

Kommentér på:
Så stolt

Annonce