{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Jeg har været kreativ - "træningsvest" {{forumTopicSubject}}

Jeg har - som overskriften antyder - været kreativ idag, og har behov for at blære mig lidt smiley

Jeg har en meget social og imødekommende, lille hund. Han er så glad for alt og alle, at han MÅ hilse på alt og alle, han møder på sin vej! Det er skønt at have en social og glad hund - det bliver bare så pokkers besværligt, når vi færdes steder, hvor der er mange mennesker, og hunni skal hilse, logre, give high-fives og charmere for hver par meter, vi går. Så der skal jo trænes fokus, kontakt og ro. Og så skal søde Sammy lære, at det ikke er meningen, man skal hilse, logre, give high-fives og charmere hos alle vi møder. Det er bare svært at lære søde Sammy, når alle gerne vil hilse på ham også smiley

Jeg har ledt og ledt efter noget, der tydeligt signalerer: "Jeg forsøger at træne denne søde, lille hund lige nu, så lad venligst være med at distrahere ham, tak" - uden held, så nu har jeg forvandlet en refleksvest til en "miljøtræningsvest"!

Jeg er selv ganske tilfreds med resultatet, tænker også, den næste bliver helt perfekt i detaljerne, når han vokser ud af denne om 15 min...

Nu skal der i hvert fald miljøtrænes smiley
Vedhæftet et billede af Søde Sammy i sin nye miljøtræningsvest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har været kreativ - "træningsvest"
Kommentér på:
Jeg har været kreativ - "træningsvest"

Annonce