{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg været
  • #1   22. nov 2010 lige nu er der jo ikke rigtig noget på siden?
    Nu ved jeg ikke om det er med henblik på opdræt eller om det bare er for at vise din hund frem.. men du mangler at skrive om hunden. hendes temperament, personlighed osv. også gerne lidt om jer selv.
    og så ville jeg nok bruge penge på din egen hjemmeside istedet for 123-hjemmeside da du så kan bygge den op 100 % som du selv vil. men det er nok mig der er kritisk på det punkt smiley

• #2   22. nov 2010 Listbeth: Hjemmesiden er lavet med henblik på opdræt senere hen..

123 Hjemmeside er ok for mig smiler.. Har aldrig prøvet dette her med hjemmesider men tænkte at dette her ville være en begyndelse...
    Jeg er stadig igang med hjemmesiden og ja der ska mere fyld på den.. men er indtil videre selv kiste glad for det jeg har fået lavet

Men jeg har notret dine forslag smiler takker

• #3   22. nov 2010 Hun ser sød ud "smiler". Jeg troede de amerikanske goldens havde sådan en smuk rødlig farve i pelsen, men det kommer måske med alderen? eller også er der flere farver ligesom herhjemme?

Men ja, flere detaljer omkring Cha Cha, mere information på siden om jer, mere information omkring forskellen på amerikansk/europæisk golden, og noget om hvad jeres avlsmål er og i gerne uddybe her, hvorfor I har valgt den amerikanske smiley

• #4   22. nov 2010 tilslutter mig Sarah. Noget om hvad I ser som vigtigt i Golden, hvorfor det lige skal være amerikanske linjer osv. Og jeg siger heller ikke at 123 sider er forkerte (jeg kunne bare ikke leve med dem) smiley

• #5   22. nov 2010 Sarah: den amerikanske golden fåes i forskellige farver ligesom den europæiske men ikke i hvid som herhjemme.

Der er også nogle af de amerikanske der er MEGET mørke ligesom jagt golden er herhjemme-

Grunden til at vi har valgt den amerikanske linje´er at vi syntes den er gudesmuk.. den har et fantastisk udtryk i ansigtet og så har de mere pels end de europæiske. Hvis man ser benene så er de kraftigere på den amerikanske golden..

Vores Cha Cha og de golden retirver vi har mødt/set (hos opdrætter) har et fantastisk sind... kærlig og hengiven, behagsyg, meget glad for vand, meget glad for at træne, lærnem, elsker at apportere ting... akkurat som alle golden smiley

Vi er ovenud lykkelige over at vi har valgt den amerikanske golden.

Vores mål er at gøre folk opmærksomme på den amerikanske linje eksistere.

ved ikke rigtig hvad jeg ellers kan skrive da den amerikanske golden er ligesom den europæiske golden .. blot en smule anderledes i udseende smiley

• #6   22. nov 2010 glemte lige at den amerikansk linje ofte har mere "glat" pels end den europæiske golden.. smiley

• #7   22. nov 2010 Så ville jeg beskrive forskellene i eksteriør med anderledes farver, mere fyldige vedhæng, glattere pels og så lægge vægt på, at de har samme gode temperament smiley Gør evt. opmærksom på hvis der er farvevarianter i den amerikanske, som der ikke godkendes på de europæiske.

Synes personligt, at der er lidt meget pelspleje på goldens, men flotte er de og mange med et kanon temperament. Så det er jo ikke mærkeligt, at det er en meget populær familihund smiley

• #8   22. nov 2010 Haha sæt selv manglende ord ind og se gennem fingre med stavefejl! Jeg trænger vist til en kop kaffe...

• #9   22. nov 2010 Lisbeth og Sarah: TS skriver jo siden er under opbygning og at der kommer flere oplysninger hen ad vejen , men man skal jo begynde et sted.
    Om man vælger en gratis hjemmeside, eller en der skal betales for, er jo nok lidt af en temperamentssag, mange starter med en gratis og ændrer senere til en betalingsside.

Karina: Ja, lidt flere oplysninger det ville f.eks være oplagt at skrive det , du skriver i indlægget herover.
    Held og lykke med opbygningen af din side.

(du er velkommen til at tage et kig på min ( www.aussie-tales.dk ) og se om der er noget der kan inspirere dig.

• #10   22. nov 2010 Sarah: det gik lidt stærkt med at skrive.. ups...

Den amerikansk og den europæiske har samme race beskrivelse under FCI så hva der er anderledes ved en amerikansk er i det store hele udseendet.... og det er det vi er faldet for.... har langt racebeskrivelse ind på hjemmesiden nu...

• #11   22. nov 2010 Ellen: Mange tak.. ja siden er under opbygning.. er først startet igår smiler smiley

ja det kunne være jeg skulle bruge noget af det jeg har skrevet herinde på hjemmesiden .. takker smiley

Jeg vil lige smutte forbi din hjemmeside og snuse lidt efter gode idéer smiley

• #12   22. nov 2010 så er der kommet lidt mere fyld på hjemmesiden smiley
    (link fjernet)

• #13   22. nov 2010 det ser godt ud smiley

• #14   22. nov 2010 Sorry. Jeg mente nu mine egne svupsere smiley

Vedr, indhold på siden så tog jeg udgangspunkt i TS spørgsmål omkring hvordan vi synes det ser ud og om der var mere, der var godt at nævne på hjemmesiden.

Det var skam på ingen måde intentionen at kritisere eller være nedladende!

• #15   22. nov 2010 Takker ellen smiley

• #16   22. nov 2010 Hej Karina

Nu når du skriver i gerne vil bruge siden til opdræt, vil jeg anbefale at du kigger på dine sætninger under Cha cha cha.

Man skriver ikke ... efter en sætning smiley og husk at start med stort begyndelses bogstav efter punktum smiley

det er små ting, men det påvirker hele indtrykket af jer, og giver derfor et anden indtryk af jeres seriøsitet hvis i bare lige får det rettet.

en anden ting, hvis i gerne vil have et opdræt, vil jeg anbefale i også skriver det på engelsk, da i jo måske skal have hanner fra udlandet, så vil det være godt hvis de ligeledes vil kunne læse. (men det er fy at bruge google translate smiley man ved aldrig om det passer )

smiley

håber ikke du ser negativt på min kritik smiley

ellers synes jeg det er en flot hjemme side:)

• #17   22. nov 2010 hov og husk kommaer generelt smiley

en anden ting, (når i har fået stablet et opdræt på benene), så et afsnit hvor i beskriver jer og jeres "virksomhed", samt vision, mission og værdier smiley

jeg vil gerne beskrive for dig hvad de tre punkter er, hvis du ikke har stiftet bekendtskab med dem smiley

• #18   22. nov 2010 Heidi B Takker... Havde tænkt tanken med engelsk... det havde været smart hvis man kunne trykke på en knap og det så var oversat korrekt smiley

Men tror ikke at 123 tilbyder sådan en service.. hmm hmm.. så jeg må et tidspunkt igang med at oversætte ti engelsk smiley

• #19   22. nov 2010 ja det havde været rigtig smart smiley hehe

jeg ved desværre ikke hvad de tilbyder sådanne hjemmesider smiley

Kommentér på:
Så har jeg været

Annonce