{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Råd til skadet hund {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Min lille dreng, leget med en anden hund. som den kender og der var gang i dem.
og pludselig halter simba ,
piv er ikke,
men kan slet ikke støtte på venstre bagben.
Dyrlægen har udskrevet smertestillende og sagt han ikke må have noget fri leg,
i mindst en uge.
Simba er virkelig en hund med krudt i røven, og forfærdeligt han nu ikke kan få hans gå ture.

gruer for de kommende dage. og hans retsløshed smiley hvordan kan jeg aktivere ham , når han er skadet ? Alle råd og ideer kan bruges smiley håber i vil hjælpe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle sofabord 350 kr.
  • Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Gardin og lamper i beton vægge 2.000 kr.
  • loftlampe 714 kr.
  • Rengøring 800 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd til skadet hund
  • #1   2. maj 2014 Ja det er meget svært når vi har så aktive små hunde Kan du ikke gi ham en frossen kong med fyld Tygge pinde osv Håber det snart går over Stakkels lille mand
    Jeg ville heller ikke vide hvad jeg skulle gøre hvis det var Misja der ikke måtte tonse rundt
    Rigtig god bedring med ham smiley

• #2   2. maj 2014 Godbidssøgning. Tricktræning. Et godt kødben. Tomme køkkenruller eller toiletruller med godbidder i hvor du folder enderne sammen. smiley

• #3   2. maj 2014 Har du ikke nogle aktiveringsspil, han er glad for, så bliver han da i hvert fald lidt træt i hovedet smiley

• #5   2. maj 2014 Da min havde brækket benet og skulle holdes i ro gik vi spor og søgte efter godbider i haven.

• #6   2. maj 2014 Inger N tragisk at den hund simba leget med havde skadet ben , for et par uger siden , og hvor jeg bla sag til ejer, at det var sådan en ting ,jeg frygtet der kunne ske for simba, når jeg er meget fysisk aktiv.og så sker det her i dag smiley en fyldt kong er en god ide smiley han skal også have ekstra lækkert mad og kæl, når den lille mand har ondt. og tak for råd og god bedring smiley

Buch, havde også tænk på trick træning, men tror ikke han kan med de smerter smiley men god ide med en køkken rulle/ viskestykke, og gemt god bider , også noget tid siden jeg har gjort det smiley tak for råd smiley

Allergisk ovre for snobber, dyrlægen sag, han skulle bevæge benet så lidt som muligt .og fri leg var helt udelukket . Men han går få skridt ,og giver så op, fordi det gør ondt. hvordan kan han skide? Når ikke kan støtte på benet smiley

Anni gjorde det ikke for ondt de første dage ? Så den slet ikke kunne støtte på det? Simba gir op når bare går lidt på det , han prøver at støtte men må så ,gå på 3 ben . og bagefter stopper helt med at gå. men håber jeg kunne ligge noget spor i morgen , vis han har mod på det , med smerterne .

• #7   2. maj 2014 Lillian K har et enkelt aktiverings spil , med sådan nogle skuffer, han skal hive ud. men klare den på 1 minut smiley og så en godbids boldt. Og bruger også en plast flaske ,med hul i . men så også det. Må ud at købe nogen flere af sådan nogen ting i morgen . er maxi zoo mon et godt sted med aktiverings ting ??

• #9   2. maj 2014 Palle med ny pels , okey du har beroliget mig lidt, ved at sige han nok skal få tisset og skidt smiley han har sovet siden vi kom hjem fra dyrlægen,har spist , våd kost med den pille i . og drak vand før ,tog skålen hen til ham. og sov så hurtigt videre. men om en lille time skal han ned . Håber han får tisset. han plejer at tisse 7 til 10 gange , da han strinter . og kan han ikke nu. Men må bare gå ned med ham oftere . Med hvil imellem?

• #10   2. maj 2014 .det var næste med det sammen da sket med puk
    hun fik rive en negl op hvor så dyrlægen hiv den af .
    puk skulle gå forbening om poten og da skulle hun
    osse holdes i ro og fred og da efter 14 dagen så
    gik vi langsom med hende og fik hende til og afslappe af smiley
    så vil sige det er bare med og hygge og nus godt om hunden

• #11   2. maj 2014 og vi have en forsikkening som gik indover som vi ikke skulle betale
    afdele

• #12   2. maj 2014 Hej Puk smiley av det må have gjort ondt at få revet den negl ud smiley ja der er jo ikke andet for , end at hygge så meget om ham, som muligt, og håbe han snart er på benene igen smiley men nøj hvor har jeg ondt af den lille fyr smiley

• #13   2. maj 2014 Der er 40% rabat på aktivitetslegetøj i maxi zoo i Valby i morgen smiley

• #14   2. maj 2014 Buch fantastisk det da mit held smiley har du evt adressen ? Ligger der kun en maxi zoo i Valby . så burde jeg kunne finde ud Af hvor den ligger.

• #15   2. maj 2014 Mener det er gl Køge landevej 77. Og ja der er kun en i Valby, den åbnede i forgårs smiley jeg ville selv tage derud i morgen hvis ikke lige det var fordi jeg skal på arbejde, lort, lort... smiley

• #17   2. maj 2014 Buch tak for tip med adresse og det hele smiley men ja det er sku da LORT at du skal arbejde i morgen smiley skide uheldigt!

Allergisk for snobber, det skete i eftermiddag, og tænkte at han ville få svært ved at skide når benet gjorde ondt , men har lige været nede med ham, og han fik skidt smiley og tisset flere gange , han støttet på benet , men ikke sådan helt , og benet rystet lidt da skulle skide. men gik kun 5 min .for ved det kan snyde, med han er på smertestillende. så længere gik vi ikke. men bare så glad for det går så godt at han havde overskud til at besørge smiley

• #18   2. maj 2014 ja det var ondt for hende .da vi så det hun var på dyrehospetle i tre til fire timer hun fik en til og slappe af på og nogle i mellem poterne inde dyrlæge fik rive den af bare rolig smiley hun er så helt rask og fræk nu og har fået det meget bedre

• #19   2. maj 2014 Det gøre ondt smiley

• #21   3. maj 2014 Palle med ny pels smiley tak for god bedring smiley og gode råd smiley

Kommentér på:
Råd til skadet hund

Annonce