{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.624 visninger | Oprettet:

tanja S
tanja S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Min hund er BESAT af mad! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en lille australsk terrier på knap et år. Han er BESAT af mad. Ja, hvor skal jeg starte. Historien er lang. Helt fra han var lille var jeg nødt til at dele maden op mere end 3 gange. Han havde en almindelig hundeskål og han fik det foder han skulle have. Man kunne ikke nå og tælle til fem før han havde tømt skålen, ja slugt maden. Han spiste så hurtigt der kom store bøvser fra ham. Som ældre er han blevet endnu mere besat. Vi har været nødt til at købe en mad labyrant til ham. Han kan gå rundt flere timer og slikke gulvet for mad. Han slikker så gar køkkenskabe, ovn og grill tang. I et tæppe vi har i stuen går han også på opdagelse for at finde mad. Hvis du taber nogle krummer på dit bukseben slikker han dem af.

Helt fra han var lille har jeg opdraget ham med at han ikke skulle være hvor der blev spist og han har altid fået mad efter os.

Hvis jeg ligger godbidder ud på gulvet og beder ham stoppe imens han spiser dem, adlyder han. Der er intet.

Jeg har fra han var hvalp gået til hundetræning med ham og han har altid været fremme med tricks og kommandoer. Men mad!! Det virker som det eneste han tænker på. Hvornår får jeg mad igen!? Det er en besættelse for ham. Hvis jeg stilte en madpose med 12 kg. ud til ham spiste han indtil der ikke var mere. Hvis han fik lov kunne han spise sig selv ihjel. Har også prøvet og skifte foder, men intet hjælper.

Jeg er ved og gå ud af mit gode skind og aner snart ikke flere råd! Håber der er nogle som kan komme med nogle råd eller som har oplevet noget lignende.

Og ja, han bliver ikke sultet. Han får det mad han skal have og er sund og rask og vejer det han skal smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er BESAT af mad!
Kommentér på:
Min hund er BESAT af mad!

Annonce