Anbefaling af dyrlæge {{forumTopicSubject}}
Som mange ved er Tøsen lige blevet steriliseret, jeg må ærlig indrømme at med alle de billeder af sår der springer op eller væsker helt vildt eller er hævet til dobbelt størrelse eller andet negativt...
Hun har haft en meget lille bitte blåt mærke på str med en barne negl, hun har ikke haft noget væske der er rendt hun har haft det fint på 3. dagen.
Såret er faktisk næsten helet helt op og ser såååå fint ud.
Hun er blevet steriliseret ved Dyrehospitalet Midtjysk Dyreklinik.
Og må indrømme han var så sød og god ved hende især da hun er lidt reserveret ved fremmede han tog hende som var det en helt naturlig ting at han havde kendt hende i flere år, hun reagerede fint og fulgte med ham, jeg afleverede hende kl ca 9 om morgenen og hentede hende igen ca kl 14.30.
Så er man i området og skal have fixet sin hund vil jeg gerne anbefale ham plus han faktisk var den billigste vi ringede til i vores område...
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
Oftest er det jo lige det modsatte det handler om. Nemlig hvor dårlig og inkompetent dyrlægen havde været Og at INGEN burde tage sit syge dyr med derhen.
Så det er faktisk dejligt at læse om en rar og dygtig dyrlæge der tager en fornuftig pris.
God bedring med vovsen
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Hun er ved at være lidt træt af at skulle være inde og holde sig i ro nu, men så længe det er dårligt vejr så er hun ret ligeglad...
Men lige så snart solen titter frem så kommer hun hen og piver for hun vil UD...
Hun er tosset er hun...
jan 2011
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 59 Svar: 1.202
jan 2011
Men han er den eneste jeg har set der...
Anbefaling af dyrlæge