{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefaling af dyrlæge
  • #1   30. dec 2008 Tak, det vil jeg kigge på :o)

• #2   30. dec 2008 Rødding er lidt tættere på. Det vil jeg også lige kigge på.
    tusind tak :o)

• #3   30. dec 2008 Vejen kan jeg kun sige rigtig meget positivt om. Mine forældre havde dem i 10 år til deres lab. Hun var tit på ferie ved mig og dengang boede jeg i Aalborg. Jeg skulle passe hende i 14 dage, og på andendagen jeg havde hende, så jeg gult slimet når hun tissede. Jeg ringede til Vejen hvor hun var kendt, - fik pencilin til hende og skulle ringe 3 dage efter. Det var stadig slemt, - og skulle komme med hende næste dag. Hun fik livmoderen fjernet, den var fuld af betændelse. De var meget søde og hjælpsomme, jeg var ved hende til hun var bedøvet, og måtte komme ind igen da hun vågnede op. En meget positiv oplevelse, trods omstændighederne. Mine forældre kiggede godt nok lidt da de kom hjem til en tøs der var opereret. Men havde både jeg og dyrlægen ikke været opmærksomme havde de slet ikke haft hende , da hun kunne dø i løbet af kort tid, da betændelsen ville sprede sig.
    Så jo jeg anbefaler Vejen
    /Pia

• #4   30. dec 2008 Det er lige sådan noget jeg søger. Jeg vil være sammen med min hund så han er mest mulig tryg i alle situationer.
    Tak Tina og Pia.

• #5   30. dec 2008 hellere køre lidt efter det, - hvis det er det du skal, - de er så gode til en rigtig positiv oplevelse til vores vapser.

Kommentér på:
anbefaling af dyrlæge

Annonce