Underligt (løbetid) {{forumTopicSubject}}
Var til lægen for lang tid siden, starten af februar tror jeg, der var stadig sne i hvert fald, Polly havde nemlig blod i urinen. Vi fik nogen piller og skulle lave en opfølgning 10 dage senere på urinen.
Jeg afleverede urinprøven 10 dage senere og dyrelægen ringede imens vi var i hunde skoven. han sagde at der stadig var blod i urinen, og jeg fortalte ham nu om min mistanke til løbetid, og han blev straks helt rolig. Hun havde nemlig haft humpet min arm og en han hund i skoven, plejede ikke at tage fejl hvad det angår.
Hun bløder nu i to dage og det er slut.
Her i torsdags starter hun så igen med at bløde, og havde i nogen dage været rastløs og nærmest sindsyg at være sammen med.
Hun bløder igen kun to dage, torsdag og en smule fredag, vi har alle gangene kun set blod på gåturene, intet indenfor.
Ja jeg fatter det ikke, kan en løbetid virkelig være så uregelmæssig?! Og hvis man har hvid løbetid, kan der så godt forekomme blod nogen gange? + alle hendes andre løbetider, har egentlig også været underlige, men ikke som denne :s Hjælp...
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 435
Underligt (løbetid)