{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Vægt? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en dejlig Beagle/Japansk Spids blanding som vejer omkring 14 kg dyrlægen siger at han skal tabe sig så det prøver vi, men han taber sig ikke...
Han har nu fået slanke koste i meget lang tid+han får slanke godbidder...
Vi går lange ture med ham hvor ham løber løst...
Han får mindre mad...
Han leger med andre hunde....
Han taber sig bare ikke, har i nogle ideer til andre måder ham kan tabe sig på?:)
(Vi har gjort dette i snart 1år)

Hvor meget tror i han ca skal veje?:)

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt?
  • #1   10. mar 2014 Sæt et billede ind af ham. Et fra siden, og et oppefra, det vil være nemmere at skyde en vægt ud fra, husk at foder mængden skal tilpasses den ønskede vægt, ikke den aktuelle smiley
    måske det foder han får, ikke er det optimale for ham?


  • #3   10. mar 2014 Husker i at trække godbidderne fra i maden? Det er jo fint og godt at bruge slankegodbidder, men det er stadig mad, og får han godbidder skal han altså have mindre at spise.
    En mulighed er at veje hans mad af om morgenen, og så bruge det til godbidder osse. Og så er det KUN det han må få, når bøtten er tom, er der ikke mere mad den dag.

    Gåture er self godt, men jeg tror jeg ville kombinere med f.eks. svømning eller andet lidt hårdere motion.

    Kort sagt handler det jo om at han skal bruge flere kalorier end han spiser -helt som vedmennesker. Så der skal skrues op for forbruget og/eller ned for indtaget.


Kommentér på:
Vægt?

Annonce