Min hund er forandret efter jeg er blevet gravid? :( {{forumTopicSubject}}
Hej alle herinde..
Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal finde svar og folk jeg spørger bare er sådan lidt " hmm? "
Altså først og fremmest skal jeg lige sige at det oprindeligt er min kærestes hund, men hun er lige så glad for mig, som ham.. Måske lidt mere ham, men hun er også fars pige..
Men altså hun er kærlig og blevet meget rolig i forhold til hvad hun plejer, altså efter jeg er blevet gravid..
Det eneste problem der er, er at hun ikke vil ud og gå når det ligesom er mig der går med hende, hvis "far" går med er der ingen problemer. Idag har jeg været ude med hende 2 gange trods hun ikke vil og begynder at ryste og ligger sig op i sofaen, næsten flygter fra mig .. Men idag har hun ingen ting lavet overhoved.. Jeg ved godt hun måske godt kan mærker der sker noget, men begynder bare at blive mere og mere ked af det for hver gang. Hun er en blanding af bokser og fransk bulldog og ca. en 3 år, hun plejer at være fuld af energi og ligger også mellem os når vi sover, det er kun med gåture Håber virkelig nogle kan hjælpe..
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
Ved ikke helt, hvordan det er, da jeg, selvsagt som 19-årig, ikke har været gravid. Det er bare et ukvalificeret gæt fra min side.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
de har dog alle været ubetinget "mors hunde".
så det er da en mulighed, at hun reagerer på din situation med en vis usikkerhed, de mærker mere end man tror.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.850
Det kan være af så mange andre årsager at hun fravælger dig.
Prøv at sende en anden slags signaler. Vend alt på hovedet og prøv en ny fremgangsmåde med de forskellige ting.
Boxeren modnes utroligt sent, så først nu er hun jo voksen. Det i sig selv giver ændringer i hunden.
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 59 Svar: 1.202
Jeg havde en puddel-tæve da jeg ventede mine første 2 børn, og hun var meget klæbende og beskyttende under hele graviditeten. Da jeg anden gang gik med veer til sidst, havde hun" sympati-veer .
aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
Men jeg kan sige dig så meget, at der findes en fuldstændig naturlig forklaring på det.
Og spurgte du en anden hund, kunne den sagten give dig det rigtige svar,
men vi mennesker, er efterhånden blevet meget begrænsede,
når det drejer sig om at finde de naturlige forklaringer.
Men da det sikkert har temmelig stor betydning for dig, så mener jeg du skal spørge en de, videnskabeligt har studeret hunde eller ulve adfærd.
Havde Anders Hallgren tid, går jeg stærkt ud fra, han kunne give dig en ret god forklaring. Ligeså med Victoria Stillwel. Så klø på med dem!
Noget helt andet er:
Jeg hader når folk skriver / siger, at de LIGESOM gør et eller andet.
Og så " ligger " hunden sig IKKE op i sofaen! - Den LÆGGER sig op i sofaen!
Det er i stil med, når man siger: " du kommer i morgen ikke " eller " det er ikke koldt" (Hvad er det så? - er det vådt, sjovt, kedeligt, rødt, blødt eller noget helt femte?
Som en ringe trøst kan jeg fortælle dig. At der efterhånden er rigtig mange danskere der er ved at ødelægge det danske sprog på den måde.
Men skidt med det, vi ødelægger så meget andet i vores samfund!
Min hund er forandret efter jeg er blevet gravid? :(