{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shar pei
  • #1   23. feb 2014 Den kan ikke se så godt ud af øjnene, nogen får dem opereret for det.

  • #2   23. feb 2014 Okey det lyder da ikke så godt smiley

  • #4   23. feb 2014 Har kendt 2, var begge meget vagtsomme og tillod ikke andre hunde eller mennesker tæt på ejer på træningspladsen, specielt den ene en ung hanhund er mildt sagt ikke god til andre hunde, ikke en hund jeg vil anbefale til alm familier, virker meget speciel og syntes meget svær at omgås;) dertil kommer så sundheds problemerne som jo er ganske store hos racen;(

  • #7   23. feb 2014 Allergisk -der er ikke problemer med vejrtrækning nej, men der er så med andre ting (og ikke kun folderne)

    Mange opdrættere får syet øjenlågene på deres hvalpe for at undgå problemerne senere (det er vidst mere reglen end undtagelsen at der bliver problemer, hvis ikke de får et par sting som hvalpe)

    Men vælger man shar pei, så er det vigtigt at vælge en ordentlig opdrætter, ellers kan man vidst lige så godt stille sig i kø ved dyrlægen så snart hvalpen er afhentet.


  • #8   23. feb 2014 Mange tak for jeres svar jeg faldt bare lige over den på race beskrivelse på giv pote og kom til at tænke på at jeg havde set to på udstilling også så blev bare lidt nysgerie om hvad det var for en størrelse smiley

  • #9   23. feb 2014 Og fordi de ser dårligt så opdager de sent andre hunde og melder klart vagt i gevær, i meget tydelig tone.

  • #10   23. feb 2014 øøøh Allan -hvor har du det fra? De har altså ikke dårligt syn. De kan lide af entropion -det kan opereres. Eller ndgås ved at man giver hvalpen et par sting i øjenlågene.

    Racen ER vagtsom og ofte reserveret og kan have tendens til egetkønsagression, men det skyldes altså ikke dårligt syn


  • #11   23. feb 2014 De ser dårligt pga af hudflapperne, en ejer fortalte det til mig en dag til hundetræning, hans hund blev meget bedre til andre hunde fordi den så dem før end tidligere.

  • #12   23. feb 2014 hvorfor er Ulla her ikke mere? (bare sådan OT)

Kommentér på:
Shar pei

Annonce