{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Laika-musen
Laika-musen
Tilmeldt:
15. dec 2013
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85

Hvalp/unghund med på ferie {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har i december fået en shih tzu hvalp. Planen er, at hun generelt skal med på sommerferie til udlandet, men jeg er pludselig blevet i tvivl om, hvorvidt jeg kan tage hende med til sommer, eller om vi begge skal blive hjemme.
Opdrætter har fortalt mig, at hendes hvalpe oftest kommer i løbetid, når de er 8 mdr. gamle, dvs. at min hund burde komme i løbetid omkring midten af juni. Jeg kunne så godt tænke mig at rejse til Spanien med hende omkring d. 10. juli. Ville I turde det? Jeg tænker primært i forhold til duften af en tæve i løbetid og gadehunde? Jeg har jo ikke lyst til at have en hær af hanhunde i hælene, hver gang vi går ud fra lejligheden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp/unghund med på ferie
  • #1   19. feb 2014 Gadehunde er som regel sky, så de burde ikke rykke tæt på jer.
    Klofylpiller kan tage næsten al duften af løbsk tæve og har absolut ingen bivirkninger.


  • Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85
    #2   19. feb 2014 Okay, tusind tak smiley
    Er der forresten nogen, der har erfaringer med, hvordan en shih tzu håndterer meget varmt klima? Herhjemme synes jeg, at hun helst sover steder, hvor der er lidt køligt, og hun har ikke lyst til at ligge for meget med tæpper/dyner mm.. Men jeg synes, at det er meget bedre nu, end da hun var helt lille.


  • #3   19. feb 2014 Der er en del Shih Tzuer her i Israel. Og min niece har en. Hunden klarer sig fint. Husk rigeligt vand i løbet af dagen, og mulighed for skygge. Der fleste steder i Spanien bruger vel også AC om sommeren?

  • Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85
    #4   19. feb 2014 Okay, det lyder rigtig godt smiley Der er AC mange steder, men den lejlighed vi bor i, er der ikke AC. Til gengæld kan man jo så åbne vinduerne om natten.
    Jeg regner med, at hun skal være sammen med os hele tiden, så hun kommer ikke til at være alene i en varm lejlighed.
    Og ja, selvfølgelig vand med alle steder - men det har vi jo også til os selv, så det bliver intet problem smiley


  • #5   19. feb 2014 lad døren til toilettet stå åben, der plejer ofte at være køligt der i løbet af dagen og om natten....

Kommentér på:
Hvalp/unghund med på ferie

Annonce