935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Laika-musen
Laika-musen
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85

Hvalp/unghund med på ferie Hvalp/unghund med på ferie

Hej
Jeg har i december fået en shih tzu hvalp. Planen er, at hun generelt skal med på sommerferie til udlandet, men jeg er pludselig blevet i tvivl om, hvorvidt jeg kan tage hende med til sommer, eller om vi begge skal blive hjemme.
Opdrætter har fortalt mig, at hendes hvalpe oftest kommer i løbetid, når de er 8 mdr. gamle, dvs. at min hund burde komme i løbetid omkring midten af juni. Jeg kunne så godt tænke mig at rejse til Spanien med hende omkring d. 10. juli. Ville I turde det? Jeg tænker primært i forhold til duften af en tæve i løbetid og gadehunde? Jeg har jo ikke lyst til at have en hær af hanhunde i hælene, hver gang vi går ud fra lejligheden.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp/unghund med på ferie
  • #1   19. feb 2014 Gadehunde er som regel sky, så de burde ikke rykke tæt på jer.
    Klofylpiller kan tage næsten al duften af løbsk tæve og har absolut ingen bivirkninger.

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#2   19. feb 2014 Okay, tusind tak smiley
    Er der forresten nogen, der har erfaringer med, hvordan en shih tzu håndterer meget varmt klima? Herhjemme synes jeg, at hun helst sover steder, hvor der er lidt køligt, og hun har ikke lyst til at ligge for meget med tæpper/dyner mm.. Men jeg synes, at det er meget bedre nu, end da hun var helt lille.

• #3   19. feb 2014 Der er en del Shih Tzuer her i Israel. Og min niece har en. Hunden klarer sig fint. Husk rigeligt vand i løbet af dagen, og mulighed for skygge. Der fleste steder i Spanien bruger vel også AC om sommeren?

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#4   19. feb 2014 Okay, det lyder rigtig godt smiley Der er AC mange steder, men den lejlighed vi bor i, er der ikke AC. Til gengæld kan man jo så åbne vinduerne om natten.
    Jeg regner med, at hun skal være sammen med os hele tiden, så hun kommer ikke til at være alene i en varm lejlighed.
    Og ja, selvfølgelig vand med alle steder - men det har vi jo også til os selv, så det bliver intet problem smiley

• #5   19. feb 2014 lad døren til toilettet stå åben, der plejer ofte at være køligt der i løbet af dagen og om natten....

Kommentér på:
Hvalp/unghund med på ferie

Annonce