Hvalp/unghund med på ferie {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har i december fået en shih tzu hvalp. Planen er, at hun generelt skal med på sommerferie til udlandet, men jeg er pludselig blevet i tvivl om, hvorvidt jeg kan tage hende med til sommer, eller om vi begge skal blive hjemme.
Opdrætter har fortalt mig, at hendes hvalpe oftest kommer i løbetid, når de er 8 mdr. gamle, dvs. at min hund burde komme i løbetid omkring midten af juni. Jeg kunne så godt tænke mig at rejse til Spanien med hende omkring d. 10. juli. Ville I turde det? Jeg tænker primært i forhold til duften af en tæve i løbetid og gadehunde? Jeg har jo ikke lyst til at have en hær af hanhunde i hælene, hver gang vi går ud fra lejligheden.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.765
Klofylpiller kan tage næsten al duften af løbsk tæve og har absolut ingen bivirkninger.
dec 2013
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85
Er der forresten nogen, der har erfaringer med, hvordan en shih tzu håndterer meget varmt klima? Herhjemme synes jeg, at hun helst sover steder, hvor der er lidt køligt, og hun har ikke lyst til at ligge for meget med tæpper/dyner mm.. Men jeg synes, at det er meget bedre nu, end da hun var helt lille.
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 608
dec 2013
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85
Jeg regner med, at hun skal være sammen med os hele tiden, så hun kommer ikke til at være alene i en varm lejlighed.
Og ja, selvfølgelig vand med alle steder - men det har vi jo også til os selv, så det bliver intet problem
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 491
Hvalp/unghund med på ferie