Hund kørt over, øv øv øv {{forumTopicSubject}}
En lille minibuller pige søgte et nyt hjem i Januar, og jeg kiggede på hende.
Hun fungerede ikke med min han, men min kammerat der også har minibuller fik hende på prøve, og det gik fint. og han ville beholde hende.
Han var forbi i dag, og da han kom hjem med hans lille datter, så smuttede den lille minibuller pige mellem hans ben og ud på vejen, hvor den blev ramt af en bus
Han ringede og det lød først ikke så alvorligt. Jeg fandt en dyrlægevagt der havde åbent, og min kammerat tog der ud.
Desværre var bækkenet knust, og der var ikke håb for hende, og hun blev aflivet.
Min kammerat er fuldstændig knust og har det så dårlig samvittighed, men er også stiktosset på ham der kørte bussen.
Ikke at han ramte ham, det ved han godt er hans skyld, men da bussen kørte hende over, så kiggede chaufføren ud af vinduet og stoppede, og da han så min kammerat kom løbende for at trække hunden ud under bussen, så kørte han videre.
Det syntes jeg også er rigtig dårlig stil, uanset om man kunne gøre noget eller ej.
Nu er jeg også rigtig meget i tvivl. Skal jeg ringe til tidligere ejer, og sige hvad der er sket, eller er det bedre at sige, at hvad man ikke ved har man ikke ondt af.???
Hun havde hende kun i kort tid, men var rigtig ked af at skulle af med hende.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.069
Som udgangspunkt ville jeg sige JA; self skal der ringes til gamle ejer. Men self ikek hvis kontakten er rigtig dårlig så det gør mere skade end gavn.
Men jeg ville så absolut kontakte gamle ejer/opdrætter, hvis det var en af mine. De ønsker jo self at det går deres hunde godt, og jeg synes bestemt de frotjener at vide det hvis hunden ikke længere lever, uanset om det så er et uheld som her, sygdom eller "bare" alderdom der er årsagen
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
Tænker at det måske er bedst ikke at sige det...
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 218 Svar: 10.911
Hvor trist... og ja man burde nok kontakte tidligere ejer... selvom det er frygtelig trist.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 218 Svar: 10.911
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
Hun vil nok leve i lykkelig uvidenhed, fremfor at kæmpe mod de kvaler der har gjort hun måtte komme af med hende, og så vide hun er død kort efter
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 6 Svar: 136
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Jeg var så tosset på mig selv, at jeg ikke havde opdaget at hun lige var væk, og så taknemmelig for de ældre damer der kom med hende....
Så jeg forstår godt reaktionen, og hvor må det være svært, jeg ville i dette tilfælde dog ikke sige noget til tidligere ejer...
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Hund kørt over, øv øv øv