1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Underlig adfærd?? hund elsker tøjdyr?? Underlig adfærd?? hund elsker tøjdyr??

Ja, min skønne lille hund har fået en Bamse (større end hende selv) en blød tøjdyrselefant, hun elsker simpelthen den bamse, men på en underlig måde.. hun piber og piber hvis den ligger på hylden og hun kan se eller lugte den og når jeg så tager den ned til hende, piber hun og går rundt om den, slikker på den puffer til, trækker den rundt i stuen og er overlykkelig OG humper den hele tiden (hun er altså en pige) og sådan bliver hun ved indtil hun er fuldstændig smadret og har drukket en liter vand, så jeg bliver nødt til at tage den fra hende, fordi hun køre sig så træt at hun nærmest ryster på benene??

Jeg havde opbevaret nogle ting hos min kæreste bla. elefanten som der nu har været der i et år, (havde faktisk glemt alt om den) men da jeg så var derover igår, stod hun og hylede ind til et aflukket værelse, hvor mine ting står, jeg åbnede døren og så gik hun rundt og snusede og ledte og pev helt vildt, pludselig hev hun en snabel ud af en pose og jeg kunne se det var elefanten, så jeg tog den ud til hende og hun hoppede og sprang af glæde (efter et år hvor hun ikke har set den)..

- Hvad kan det være? hvorfor er hun så vild med den? er der en forklaring? hun humper ikke nogle andre ting overhovedet og er ligeglad med alle andre bamser, puder etc.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig adfærd?? hund elsker tøjdyr??
  • #1   11. feb 2014 Falsk drægtig ...tænker jeg som den største sansynlighed smiley

• #2   11. feb 2014 jamen det har stået på i næsten 2 år hver dag (fra hun var 4 måneder), efter de 2 år er der jo så gået et år hvor hun ikke har set bamsen, men ligeså snart hun fik færten af den, var det præcis det samme igen. hun har haft hvalpe, så hun har prøvet og være mor..

• #3   11. feb 2014 har hun været i løbetid, og hvis hvornår ??

• #6   11. feb 2014 Hanne M

Hun var sidst i løbetid da hun blev drægtig med hvalpe, det var i august tror jeg nok, men det har jo stået på siden hun var 4 måneder, (hun er 3 år nu)..

Rebecca
    Nej, tror heller ikke det er falsk drægtighed, så burde man da også se at hun fik mælkepatter osv.

• #7   11. feb 2014 Rebecca, det er da heller ikke fordi jeg siger det er med vilje, men det er jo stadig hende selv der køre sig træt, det er da ihvertfald hverken mig eller elefanten smiley

• #8   11. feb 2014 hmm ... ja så må jeg passe ... min yngste gjorde det ved nogle mindre hunde hun mødte da hun var omkring 4 måneder .... jeg stoppede hende prompte, det varede kort tid, men hun stoppede og har ikke gjort det siden (nu er hun så senere blevet steriliseret)

• #9   11. feb 2014 Hvis det er den eneste bamse der får hende sådan op og køre, så tag den fra hende smiley

• #14   11. feb 2014 Smid da bamsen ud? Den stresser hende unødigt, af hvilken grund ved nok kun hunden, måske lugter den særligt, måske er det størrelse, formen, whatever - Jeg er forbløffet over, du har beholdt en bamse i 4 år, når din hund så tydeligt viser, den ikke kan kapere samvær med den...

• #16   11. feb 2014 ohh min tæve er så også dominant, hun humper min gamle han, som ellers er sheriffen her, hver gang hun har spist, HVER gang.. (indtil han får nok og uddeler en endefuld)
    nej, Citta er alt andet end dominant.

Jeg havde en blandingstæve for en del år siden, som havde en lignende fettich med et plyspindsvin.. den slæbte hun rundt på non stop, og da hun også insisterede på at den skulle med på bilture, gå ture osv., så blev den konfiskeret og byttet med noget andet.
    Jeg så dog aldrig denne voldsomme fiksering på noget andet efterfølgende.
    hun var heller ikke falsk drægtig.

• #22   11. feb 2014 NEJ, min tæve er alt andet end dominant, min ældste han er sheriffen her, tæven er gulvtæppe når det kommer til stykket, hun er bare overstadig når hun har fået mad.

• #23   11. feb 2014 Den Danske kæmpe:
    Jeg HAR taget den fra hende, for et år siden, som jeg også har skrevet. Det var helt tilfældigt at hun var med over i lejligheden og fandt den, mit spørgsmål er bare hvorfor gør hun det?

Rebecca:
    Det har intet med dominans at gøre, for så ville hun også være dominerende overfor andet end bamsen og det er hun ikke, hun er meget ydmyg overfor alle hunde og har aldrig humpet andre ting, mennesker eller dyr.

A-S:
    Bamsen ER væk, som jeg også skriver, den blev taget fra hende for et år siden og hun fandt den helt tilfældigt da jeg var forbi min kæreste, jeg vil bare vide HVORFOR?

Mila:
    Ja det lyder meget som det samme med den pinsvinebamse, hun er ret ligeglad med alt andet, men bamsen er dog konfiskeret for et års tid siden, det var bare sjovt at hun kunne huske den..

• #25   11. feb 2014 Maj-Britt
    Jeg er enig smiley

Kommentér på:
Underlig adfærd?? hund elsker tøjdyr??

Annonce